abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74740921
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga maar eens hetzelfde proberen als Vandergeld vanaf morgen, ook blog, alleen dan 2k meer.

Pberends, je zegt teveel in te weinig woorden. Ben het over het algemeen wel met het stukje eens, maar dat was ook wel een beetje een open deur intrappen. Het zou pas apart zijn geweest als je was ge-eindigt met

Aan 70 jaar van kredietgroei lijkt een einde gekomen. De kredietcrisis is nu toch echt ten einde ..
Tja, je moet wel wat meer uitleggen dan wanneer je een column voor Z24 ofzo zou schrijven .
pi_74741055
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:11 schreef pberends het volgende:

[..]

Tja, je moet wel wat meer uitleggen dan wanneer je een column voor Z24 ofzo zou schrijven .
Mja, oke. Maar je had het ook in 2 delen kunnen opsplitsen zodat je bepaalde dingen wat beter had kunnen onderbouwen zonder ze direct als feit te presenteren
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74741080
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga maar eens hetzelfde proberen als Vandergeld vanaf morgen, ook blog, alleen dan 2k meer.
Eens kijken of je verder komt dan 5 transacties
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_74741113
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:18 schreef Gremen het volgende:

[..]

Ben in elk geval benieuwd SE dus ik ga het zeker volgen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 16 november 2009 @ 10:38:32 #80
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_74741548
En toen lag Binck eruit...
pi_74741569
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:49 schreef Arcee het volgende:

[..]

By the way, Eric Mecking voorspelde die deflatie al ruim voor de kredietcrisis: Deflatie in aantocht.
Dat heeft hij goed gezien, alhoewel ik zijn standpunt nu ook met cijfers kan onderbouwen.
pi_74742018
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:18 schreef Gremen het volgende:

[..]

Ik kom over het algemeen al ver boven de 5 transacties per dag uit . Weet nog niet of ik vandaag posities ga innemen, heb het ietwat druk met uni. Anywayz, de link.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74742123
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik kom over het algemeen al ver boven de 5 transacties per dag uit . Weet nog niet of ik vandaag posities ga innemen, heb het ietwat druk met uni. Anywayz, de link.
Leuk! Ik ga het volgen. And: Good luck!!!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74742204
quote:

[..]

Ik ga hem ook volgen
pi_74742398
quote:

[..]

Ja maar nu zal je toch een ander moneymanagement moet aanhouden

Ik vind de cijfers van 14:30 wel een typisch trade momentje voor jou
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  maandag 16 november 2009 @ 11:12:12 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74742485
Het zou wel grappig zijn als SE exact contrair zou handelen als VanDerGeld. Dan moet één van de twee toch iets overhouden op het laatst.
The End Times are wild
pi_74742500
Ik heb redelijk wat aandelen Océ. Schrok wel ff toen ik wakker werd en de koers op +68% zag staan
Maar wat kan ik het beste doen nu met die aandelen?

Ik ben trouwens nieuw in dit topic
pi_74742548
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:12 schreef LXIV het volgende:
Het zou wel grappig zijn als SE exact contrair zou handelen als VanDerGeld. Dan moet één van de twee toch iets overhouden op het laatst.
nou, zelfs dat hoeft niet Stel je voor dat de een call opties koopt en de ander put opties, en de koers exact nergens naartoe gaat
  maandag 16 november 2009 @ 11:17:42 #89
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74742645
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:12 schreef Jim-E het volgende:
Ik heb redelijk wat aandelen Océ. Schrok wel ff toen ik wakker werd en de koers op +68% zag staan

Verkopen, want nu zit er verder weinig muziek meer in. Je kunt ook voor de laatste paar procentjes wachten op de definitieve overname, maar dat is niet zo interessant. Volgens mij is er geen andere kaper op de kust die er nog overheen zou gaan.

Om je geld dan in te beleggen: er zijn wel een aantal andere, laag gewaardeerde, soortelijke potentiele overnamekandidaten. Ordina bijvoorbeeld, daarom steeg dat aandeel ook een beetje. Als je met je winst die nu koopt heb je misschien over een paar jaar weer zo'n klapper.
The End Times are wild
pi_74742679
quote:

met de W van welkom.

SNS weet te melden dat ze nog wel een bod van HP en Kyocera te verwachten. Ik persoonlijk denk dat Oce daarmee bijna op voorcrisis waarden gewaardeerd wordt, en ik geen idee heb hoe Canon dat rendabel kan krijgen, en bovendien Canon nog wel gaat schrikken als ze eens naar het pensioenfonds van Oce gaan kijken....

Ik zou op verkoop drukken, maar ja..... ik haal dan ook nooit het onderste uit de kan....
pi_74742743
teken aan de wand trouwens:
http://www.fd.nl/artikel/(...)rming-derivatenmarkt

Gaat Catarpillar, als producent van graafmachines en ander groot materiaal, klagen over de regels rondom derivaten? Hellup!
pi_74742797
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Verkopen, want nu zit er verder weinig muziek meer in. Je kunt ook voor de laatste paar procentjes wachten op de definitieve overname, maar dat is niet zo interessant. Volgens mij is er geen andere kaper op de kust die er nog overheen zou gaan.
quote:
AMSTERDAM (AFN) - Het overnamebod van Canon op Océ kwam maandag als een positieve verassing voor beleggers. In de ochtendhandel stond het fonds bijna 70 procent hoger op 8,55 euro, net onder de biedprijs.

De overname is voor Océ en zijn aandeelhouders de beste weg vooruit, aldus analist Eric de Graaf van effectenhuis Petercam. Hoewel het niet alle problemen bij het bedrijf zal oplossen, heeft het bedrijf volgens hem te weinig schaal om zelfstandig te overleven.

De Graaf rekent niet op een tegenbod. Maarten Altena van SNS Securities houdt daar wel rekening mee. ,,HP en Kyocera zijn realistische partijen als het gaat om financiële armslag'', aldus de analist. Hoewel er geen sprake is van een knock-outbod, is de overnamepremie ,,substantieel'', aldus Altena.
Zou dus eventueel wel kunnen maar ik zou het nu ook verkopen als ik hem was
pi_74742928
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]
Ik zou op verkoop drukken, maar ja..... ik haal dan ook nooit het onderste uit de kan....
Ik heb ze verkocht.. een nieuw bod zal denk ik ook niet veel hoger uitvallen.

Ik ben in ieder geval tevreden en heb een goede dag, ben van 3,50 naar 8,54 gegaan.
pi_74742962
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:27 schreef Jim-E het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval tevreden en heb een goede dag, ben van 3,50 naar 8,54 gegaan.
Awesome
pi_74743117
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

Gaat Catarpillar, als producent van graafmachines en ander groot materiaal, klagen over de regels rondom derivaten? Hellup!
Best dubieus, al moet ik zeggen dat ik sowieso niet snap wat Caterpillar met dis soort producten moet...
pi_74743165
o, en @pberends:
Prijzen eurozone gedaald
quote:
De prijzen in de eurozone zijn in oktober met 0,1 procent gedaald ten opzichte van vorig jaar. In vergelijking met de voorgaande maand stegen de prijzen juist met 0,2 procent, zo maakte Eurostat, het Europese bureau voor de statistiek, maandag bekend.

De prijsdaling op jaarbasis komt overeen met de verwachting van analisten. Voor de vergelijking op maandbasis hadden deskundigen op een stijging met 0,3 procent gerekend.

De deflatie op jaarbasis is onder meer het gevolg van goedkopere levensmiddelen en benzine. Het is de vijfde maand op rij dat er sprake is prijsdalingen in vergelijking met vorig jaar.

In september lagen de prijzen in vergelijking met vorig jaar nog 0,3 procent lager. Ten opzichte van augustus 2009 bleven de prijzen toen gelijk.
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 11:36:28 #97
230491 Zith
pls tip
pi_74743222
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:27 schreef Jim-E het volgende:

[..]

Geweldig dude! Wat was je reden om ze @ 3,50 te kopen?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_74743292
quote:
Misschien kun je een beetje meeliften op de goudkoorts, die nu toch langzaam steeds grotere vormen aan begint te nemen.
pi_74743336
quote:
Op maandag 16 november 2009 08:37 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]

Het bod van Canon is ¤8,60

Waar het mij om gaat is:
Wat is de beste strategie om die aandelen die op ¤4,89 aangeboden worden in handen te krijgen?
Die zijn vanmorgen als eerste verkocht. Een laat-prijs is de minimum limiet waarvoor de verkoper bereid is zijn aandeel te verkopen. Een hogere prijs vind deze verkoper dan uiteraard ook prima. Toen Oce op 8,60 opende, hebben deze verkopers hun aandeel voor 8,60 verkocht.
  maandag 16 november 2009 @ 11:45:27 #100
78918 SeLang
Black swans matter
pi_74743467
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

Dit is inderdaad wel heel typerend
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')