CAT is bij deze blacklistedquote:Op maandag 16 november 2009 11:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel heel typerend
Vond ze ondergewaardeerd toen ik ze kocht, ze waren net gedaald van 5. Ik verwachtte dat dit aandeel komende jaren wel redelijk zou gaan stijgenquote:Op maandag 16 november 2009 11:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Geweldig dude! Wat was je reden om ze @ 3,50 te kopen?
Bijgewerkt t/m oktober:quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef RvLaak het volgende:
o, en @pberends:
Prijzen eurozone gedaald
[..]
Ik ben benieuwd welke bedrijven nog meer uit de kast gaan komen.quote:
en?quote:Op maandag 16 november 2009 12:58 schreef sitting_elfling het volgende:
GM .. die generale motors .. in 3 minuten right? : )
quote:GM to start loan repayments early
US car company GM has said it will start paying back its US government loan earlier than expected.
The first payment of $1.2bn will be made in December. It could fully repay the money by 2011, four years ahead of schedule.
The news came as GM reported a third quarter net loss of $1.2bn.
GM chief executive Fritz Henderson said the firm had work to do but that the results provided "evidence of the solid foundation we're building".
He said the firm had a healthier balance sheet with lower debt levels.
Er is niks loos met GM, naja, eigenlijk welquote:
quote:By Katie Merx and Jeff Green
Nov. 16 (Bloomberg) -- General Motors Co., the successor to
the automaker that slid into bankruptcy this year, said it lost
$1.15 billion in the third quarter after its July 10 exit from a
U.S.-backed restructuring.
GM, 61 percent owned by the U.S. government, said its
operations generated $3.3 billion in cash and ended September
with $42.6 billion on hand. Repayment of U.S. and Canadian
government loans will start this quarter, GM said today.
hoezo gebeurt er niks. Overnames links en rechts. Deleveraging in reversequote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Er gebeurt weer eens geen flikker op de beurzen, toch maar wachten op de retail sales voor een opleving.
en.... lekker gegeten?quote:Op maandag 16 november 2009 14:28 schreef sitting_elfling het volgende:
3 minuten dat wordt smullen
De Yuan is gekoppeld aan de US Dollar, dus je kunt in de US Dollar long gaan.quote:Op maandag 16 november 2009 14:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hoe kan ik trouwens long op de yuan zonder Chinese aandelen te kopen? Zijn daar derivatencontracten voor die een beetje toegankelijk zijn?
Misschien wordt er nét op gespeculeerd dat die koppeling losgelaten wordt!quote:Op maandag 16 november 2009 14:38 schreef jaco het volgende:
[..]
De Yuan is gekoppeld aan de US Dollar, dus je kunt in de US Dollar long gaan.
Nee, erg verdeeld, weinig spike in volume. Markets gaan nog steeds nergens naar toe, worden op dit moment gedragen door de basic materials vanwege hogere commodity prijzenquote:
Gewoon CME futures kopenquote:Op maandag 16 november 2009 14:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hoe kan ik trouwens long op de yuan zonder Chinese aandelen te kopen? Zijn daar derivatencontracten voor die een beetje toegankelijk zijn?
één Corsendonk voor meneer!quote:Op maandag 16 november 2009 14:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien wordt er nét op gespeculeerd dat die koppeling losgelaten wordt!
dank, onze posts hebben elkaar gekruisdquote:Op maandag 16 november 2009 14:57 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gewoon CME futures kopen
RMB/USD
RMB/EUR
Ik kan long / short op de verscheidene soorten van de CHF t.o.v andere currencies via IGmarkets. Not sure if die 'big enough' voor je isquote:Op maandag 16 november 2009 15:00 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
dank, onze posts hebben elkaar gekruisd
PS: wat is die CME group voor iets.
Heeft een wat grotere partij niet iets dergelijks? Barclays, Deutsche of zo?
Ik ben wel een beetje picky wat betreft tegenpartij voor het contract enzo
CME is een van de grootste (zoniet de grootste beurs) voor commodities. Zeg maar de NYSE, maar dan voor commodities. Veel van de belangrijkste contracten worden hier verhandeld (o.a. ook de meest verhandelde S&P500 futures). Via je broker kun je handelen op de CME.quote:Op maandag 16 november 2009 15:00 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
dank, onze posts hebben elkaar gekruisd
PS: wat is die CME group voor iets.
Heeft een wat grotere partij niet iets dergelijks? Barclays, Deutsche of zo?
Ik ben wel een beetje picky wat betreft tegenpartij voor het contract enzo
CHF zijn Zwitserse franken, maar dat wist je zelf ook welquote:Op maandag 16 november 2009 15:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kan long / short op de verscheidene soorten van de CHF t.o.v andere currencies via IGmarkets. Not sure if die 'big enough' voor je is
Sinds de fusie met CBOT de grootste. Daarnaast hebben ze vorige jaar ook de NYMEX overgenomen, dus met ruime voorsprong de grootste van de wereldquote:Op maandag 16 november 2009 15:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
CME is een van de grootste (zoniet de grootste beurs) voor commodities. Zeg maar de NYSE, maar dan voor commodities. Veel van de belangrijkste contracten worden hier verhandeld (o.a. ook de meest verhandelde S&P500 futures). Via je broker kun je handelen op de CME.
Argh, ik bedoelde de CNYquote:Op maandag 16 november 2009 15:18 schreef SeLang het volgende:
[..]
CHF zijn Zwitserse franken, maar dat wist je zelf ook wel
?quote:Op maandag 16 november 2009 15:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
moeten alle TA analysten nu weer heel snel van kleur bril wisselen?
van zwart naar roze, aangezien we door een zesdubbelgetordeerde steun heen gebroken zijn, en nieuwe toppen gaan zetten enzo.quote:
a, maar waren ze het er al niet over eens dat we nog altijd verder zouden stijgen en dat de problemen voorbij waren? Ik hoor/lees eigenlijk enkel nog maar positieve berichten muv een paar mensen. Hier & Kees de Kort.quote:Op maandag 16 november 2009 16:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
van zwart naar roze, aangezien we door een zesdubbelgetordeerde steun heen gebroken zijn, en nieuwe toppen gaan zetten enzo.
quote:Op maandag 16 november 2009 16:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
van zwart naar roze, aangezien we door een zesdubbelgetordeerde steun heen gebroken zijn, en nieuwe toppen gaan zetten enzo.
sgoed jufquote:Op maandag 16 november 2009 16:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ga in een hoekje zitten ofzo.
Hohohohoho... ik vermoed dat Bernanke nog een hogere overnamebod gaat doen op Océ.quote:Op maandag 16 november 2009 11:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verkopen, want nu zit er verder weinig muziek meer in. Je kunt ook voor de laatste paar procentjes wachten op de definitieve overname, maar dat is niet zo interessant. Volgens mij is er geen andere kaper op de kust die er nog overheen zou gaan.
Om je geld dan in te beleggen: er zijn wel een aantal andere, laag gewaardeerde, soortelijke potentiele overnamekandidaten. Ordina bijvoorbeeld, daarom steeg dat aandeel ook een beetje. Als je met je winst die nu koopt heb je misschien over een paar jaar weer zo'n klapper.
- the trend is your friendquote:Op maandag 16 november 2009 16:14 schreef m0m0 het volgende:
Het enige wat ik kan zeggen is, go with the flow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |