Maar zitten er wel krassen op je auto.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:08 schreef Koko_Banana het volgende:
Rij hem gewoon dood en dan heb je daar geen last van.
Ja. Altijd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Heb jij altijd een verwarming bij je voor noodgevallen?
een echte man slaat om zich heen met een open haardquote:
quote:
Had ie bij mij moeten doen. Heb altijd een maglite in het deurvak liggen voor zulke gevallen sinds mijn broertje een keer door een open raam op zijn bek geslagen is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Gwywen het volgende:
Nou, wat gebeurt er. Drie straten verderop moest ik zijn, ik parkeer mijn auto en wil uitstappen uit, komt diezelfde fietser naar me toe, stapt af, rukt mij zowat uit mijn auto, scheldend vloekend tierend over asocialen die linksaf willen en geen voorrang geven en allerlei lelijke woorden naar mijn hoofd smijtend, ik was me van geen kwaad bewust.![]()
![]()
dan had je zeker snel die zaklamp gepakt en die kwajongen in zijn ogen geschenenquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:31 schreef swollywood het volgende:
[..]
Had ie bij mij moeten doen. Heb altijd een maglite in het deurvak liggen voor zulke gevallen sinds mijn broertje een keer door een open raam op zijn bek geslagen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:25 schreef JeanBeliveau het volgende:
Volgens mij zou je sowieso niet hoeven stoppen. Maak eens een paint om het te verduidelijken.
Ik denk dat de fietser links op de weg wilde gaan rijden. Als in voorsorteren. Wat je logischer wijs doet als je af slaat op de fiets. Maar aangezien jij daar reed na het uitsteken van de man zijn hand, had hij waarschijnlijk het gevoel dat hij genegeerd werd en geen kans kreeg om voor te sorteren. Wat ik me in principe nog wel kan indenken.quote:
*zwijmel*quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:05 schreef Michielos het volgende:
ik had die fietser meteen van zijn fiets getrapt en zijn knieschijven gebroken. maar ja wie ben ik ook? nja ik heb weliswaar in vechtkampen gezeten en ben getraind in vele vechtkunsten.
INB4 mich....quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:05 schreef Michielos het volgende:
ik had die fietser meteen van zijn fiets getrapt en zijn knieschijven gebroken. maar ja wie ben ik ook? nja ik heb weliswaar in vechtkampen gezeten en ben getraind in vele vechtkunsten.
Joh, die ijsbeer in je avatar heb je natuurlijk ook naar Tokyo gemept en die is nu nog steeds aan het vliegenquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:05 schreef Michielos het volgende:
eindelijk iemand die mijn avatar snaptquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Joh, die ijsbeer in je avatar heb je natuurlijk ook naar Tokyo gemept en die is nu nog steeds aan het vliegen
Dat dus. Hoe vaak gebeurt het niet dat je linksaf wil slaan met de fiets, en gewoon nog ingehaald wordtquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:00 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik denk dat de fietser links op de weg wilde gaan rijden. Als in voorsorteren. Wat je logischer wijs doet als je af slaat op de fiets. Maar aangezien jij daar reed na het uitsteken van de man zijn hand, had hij waarschijnlijk het gevoel dat hij genegeerd werd en geen kans kreeg om voor te sorteren. Wat ik me in principe nog wel kan indenken.
Voor jouw gevoel was het een normale actie omdat jij dat zo had uitgedacht, maar voor hem was het een verrassende situatie. Daar werd hij dus pissig om denk ik zo.
Als ik me de situatie indenk best logisch, ik ben iig nog nooit tegelijkertijd met auto/of fietser de bocht omgegaan(in deze situatie)
Rot nou eens op met je rustige jongen..quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:18 schreef Michielos het volgende:
nja, sorry maar zoiets laat ik me dus echt niet zeggen. Ik ben voor niemand bang. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben normaal gesproken een rsutige jongen. een goedbloed die geen kwaad in de zin heeft. Maar dit haalt gewoon het slechtste in me naar boven
Idd, en ook heel gek dat een kwetsbare fietser schrikt als een auto gewoon doorrijdtquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:26 schreef fs180 het volgende:
Je had hem voorrang moeten verlenen hoor.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:00 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik denk dat de fietser links op de weg wilde gaan rijden. Als in voorsorteren. Wat je logischer wijs doet als je af slaat op de fiets. Maar aangezien jij daar reed na het uitsteken van de man zijn hand, had hij waarschijnlijk het gevoel dat hij genegeerd werd en geen kans kreeg om voor te sorteren. Wat ik me in principe nog wel kan indenken.
Voor jouw gevoel was het een normale actie omdat jij dat zo had uitgedacht, maar voor hem was het een verrassende situatie. Daar werd hij dus pissig om denk ik zo.
Als ik me de situatie indenk best logisch, ik ben iig nog nooit tegelijkertijd met auto/of fietser de bocht omgegaan(in deze situatie)
M.a.w. je bent een linke psychopaat die niet thuishoort in de samenleving.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:18 schreef Michielos het volgende:
nja, sorry maar zoiets laat ik me dus echt niet zeggen. Ik ben voor niemand bang. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben normaal gesproken een rsutige jongen. een goedbloed die geen kwaad in de zin heeft. Maar dit haalt gewoon het slechtste in me naar boven
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:18 schreef Michielos het volgende:
Je was toch in je auto ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Heb jij altijd een verwarming bij je voor noodgevallen?
Ook veel oudere auto's hebben verwarming. Sterker nog: als je het maar abstract genoeg bekijkt heeft ELKE auto verwarming.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:26 schreef fs180 het volgende:
Je had hem voorrang moeten verlenen hoor.
Omdat ik geen enkele verkeersregel kan bedenken waarvan dat zou moetenquote:
Onlogisch zegquote:Artikel 18 | RVV, Hoofdstuk 2, Paragraaf 7
1.
Bestuurders die afslaan, moeten het verkeer dat hen op dezelfde weg tegemoet komt of dat op dezelfde weg zich naast dan wel links of rechts dicht achter hen bevindt, voor laten gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |