ja na 300quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:50 schreef Avey het volgende:
Topic sluit automatisch na zoveel posts? Weet ik dat ook weer
Dank uquote:
dat vragen mijn man en ik ons ook steeds af.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:54 schreef MilaNL het volgende:
Als ze die laatste halen dan hebben ze waarschijnlijk nog een wereldrecord..?! 3/4 mislukt en dan nog record..? Waar zijn die challenges dan nog goed voor.
heeeeel slow..quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
Kom op zeg, hoe slow zijn die stenen?
Zozo, hogere wiskunde heb je daar voor nodig gehad zeker?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:58 schreef Karina het volgende:
Ze zitten wel helemaal volgeplakt met reclame zeg. En ik denk dat het gaat uitlopen, want 11 uur gaan ze echt niet halen.
Nee helaas, dat was te hoog gegrepen voor me.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zozo, hogere wiskunde heb je daar voor nodig gehad zeker?
Nog wat belspelletjes en reclame, uitslag rond half 12 denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:05 schreef Cee het volgende:
....en het is klaar?
quote:
ja zoiets...quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Karina het volgende:
Ik zat te wachten op een vuurwerk of zo op het eind.
Ik snap er ook geen bal van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Papabear het volgende:
Laatste veld 500.000 stenen. Nou, die staan er volgens mij allemaal nog, op die paar bergjes na
Inderdaad wat een epic fail was datquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Papabear het volgende:
Laatste veld 500.000 stenen. Nou, die staan er volgens mij allemaal nog, op die paar bergjes na
Keurig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:09 schreef Palmboom313 het volgende:
100% zeker dat ze het niet gehaald hebben.
Die was grappigquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:09 schreef MilaNL het volgende:
Lol die springende gast erachter in geel.
2 jaar geleden was het ook groots en redde ze het ook net niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:11 schreef Hukkie het volgende:
Lijkt me toch ook wel dat het geheel een dermate groot evenement is geworden dat ze het sowiezo wel laten slagen, ongeacht of het wel echt gehaald is of niet.
De eerste 10 jaar was het niet grootst het toen haalden ze het altijd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:11 schreef Hukkie het volgende:
Lijkt me toch ook wel dat het geheel een dermate groot evenement is geworden dat ze het sowiezo wel laten slagen, ongeacht of het wel echt gehaald is of niet.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:11 schreef Karina het volgende:
Hans Kraaij praat tegen die jongen met diabetes alsof hij kanker heeft en bijna dood gaat (die jongen dan, niet Hans)
Ik word helemaal gek ge-sms'd op m'n telefoon met felicitaties en heb net op het nieuws gehoord dat KPN plat ligt en Twitter het begeven heeft.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een feest hier zeg. De champagne is al ontkurkt en het vuurwerk ontstoken.![]()
Wij willen hier ook al bellen maar we komen er gewoon niet doorquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek ge-sms'd op m'n telefoon met felicitaties en heb net op het nieuws gehoord dat KPN plat ligt en Twitter het begeven heeft.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek ge-sms'd op m'n telefoon met felicitaties en heb net op het nieuws gehoord dat KPN plat ligt en Twitter het begeven heeft.
Ja, dat weet ik ook nog! Toen bleef de helft staan en was iedereen in mineur omdat de recordpoging mislukt was. Totdat opeens bleek dat er eigenlijk helemaal geen wereldrecord bestond en dus was er toch een record! Was nogal een afgang.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:09 schreef Cee het volgende:
Weet je nog dat je, helemaal in den beginne (ik ken het liedje van Circus Kusters nog) na afloop een van de 1.25 miljoen stenen kon kopen? We hadden er een paar.
Snelle bekendmaking dit keer.
hoiquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
De bouwers kunnen zich weer trots aftrekken en vingeren met het resultaat.
ja inderdaad, wie bouwt er nou eens 1 heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot veld met miljoenen stenen, zodat het onmogelijk is om dit soort tv shows te houden?! Zijn we er ook weer vanafquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:12 schreef DirkZz het volgende:
Jammer dat ze het gehaald hebben
Wanneer gaan die chinezen er eens een keer hoog over heen, met 20miljoen ofzo.
Word het weer een keer spannend.
Jij?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja inderdaad, wie bouwt er nou eens 1 heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot veld met miljoenen stenen, zodat het onmogelijk is om dit soort tv shows te houden?! Zijn we er ook weer vanaf
Da's ook een late reactie zeg.quote:
sryquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's ook een late reactie zeg.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
sryHoe kan ik het goedmaken
Flauw hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Maar nu ga ik ook niet meer reageren want ik ga slapen trusten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |