Had jij deze nou gemaakt?:quote:
Nope.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had jij deze nou gemaakt?:
[ afbeelding ]
Kan je hem wel 60x60 maken?quote:
Nope.quote:
* Brennel geeft Hans een aai over de bol.quote:
quote:
Oehquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel geeft Hans een aai over de bol.
Mooi lijstje deze keerquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:17 schreef -Hans- het volgende:
http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/333833
Dagoduck kan amper tot 10 tellen, dus dan krijg je dat hèquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:31 schreef Sersjee het volgende:
Nou luister ik wel helemaal niet enzo, maar moet dit niet 1669 zijn?
Helemaal juistquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:31 schreef Sersjee het volgende:
Neequote:
Ik zou er bijna voor opblijven.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:17 schreef -Hans- het volgende:
http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/333833
He niet iemand plagen die op speciaal / bijzonder onderwijs zit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Dagoduck kan amper tot 10 tellen, dus dan krijg je dat hè
Ahquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Brandje. Turbo turbo. WOESJ vuur.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Brandje. Turbo turbo. WOESJ vuur.
Nouja, dan snapte ik hem wel, ik dacht alleen te moeilijkquote:
Ik snap de vraag niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:38 schreef Marc63 het volgende:
Als je bij een of ander alcoholpreventieinstituut werkt dan doe je dat natuurlijk niet als je vindt dat het allemaal wel meevalt met hoeveel alcohol mensen drinken. Hoe betrouwbaar is het dan dat hij zegt dat het allemaal de spuigaten uit loopt?
Dit is toch 1669quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:31 schreef Sersjee het volgende:
Geef ze ook maar complimenten van uit deze kant , dat het zeer gewaardeerd werdquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:58 schreef derrudy_kevin het volgende:
zijn professionals hoor, de muzikanten bij Jodie Keane. Hebben uitgebreid gesoundcheckt (?) tot het helemaal perfect klonk...vandaar klonk het zo goed
straks openen met maximo park.... nu al zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:01 schreef Timo20 het volgende:
OoooowwwwwwIk snap hem niet helemaal, mis daardoor de grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik snap hem niet helemaal, mis daardoor de grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:01 schreef Timo20 het volgende:
OoooowwwwwwAwww...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]Ik dacht al: "Huh, is de varkenspest weer uitgebroken?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die man zei dat het alcoholgebruik van jongeren uit de hand liep. Ik vraag me dan af of dat keiharde feiten zijn of dat hij zijn eigen mening uit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet.
Maar je icon is geweldig.
Ah, oké!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die man zei dat het alcoholgebruik van jongeren uit de hand liep. Ik vraag me dan af of dat keiharde feiten zijn of dat hij zijn eigen mening uit.
Niet dat ik het met hem oneens ben (of eens), maar het was gewoon iets dat ik me afvroeg. Altijd kritisch blijven!
Google Chromequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:18 schreef gerbenp het volgende:
Firefox slaat de hele tijd vast, iemand nog alternatieven voor een browser?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht al: "Huh, is de varkenspest weer uitgebroken?"
Koop een goede computerquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:18 schreef gerbenp het volgende:
Firefox slaat de hele tijd vast, iemand nog alternatieven voor een browser?
Groetjes aan Erik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:48 schreef Sirolf het volgende:
Volgens de afdeling vormgeving gaat er vanavond iets spectaculairs UIT HET RAAAAAMMMMM! En natuurlijk de première van Fake Bakker - I Think I Hè?
Sirolf neemt de webcamstream constant opquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:38 schreef derrudy_kevin het volgende:
shit, heeft er iemand toevallig de video van de cover gecaptured? final cut pro verslikte zich bij het opnemen en nu mis ik een stuk van de video
Heeft niets met firefox te maken, hier geen problemenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, een betere browserChrome draait hier erg lekker
sirolf, waar ben je? help me!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Sirolf neemt de webcamstream constant op
Heb hem even alert gemaakt op de chat , maar daar staat Floris_Wegquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:44 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
sirolf, waar ben je? help me!
Jaja, hierzo!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:44 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
sirolf, waar ben je? help me!
oh wat fijn als je de video nog hebt...merci!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jaja, hierzo!
Aan het einde elk uur heb ik een videobestand.
Zit atm zonder computer in de buurt op de bank, vandaar dat ik wat traag reageerde.
haha hoorde je iets irc of kwam je spontaan hierquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jaja, hierzo!
Aan het einde elk uur heb ik een videobestand.
Zit atm zonder computer in de buurt op de bank, vandaar dat ik wat traag reageerde.
Puur toeval, zit met m'n PDA op de bank Flikken Maastricht te kijken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
haha hoorde je iets irc of kwam je spontaan hier
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef on_air het volgende:
Rudy, het was weer prettig, zo in de auto.
Allen; adieu.
Tot later, o_aquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef on_air het volgende:
Allen; adieu.
ik zal het hem zeggen. doei!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef on_air het volgende:
Allen; adieu.
Ik ook: een methode om via een goede techniek nóg meer van Dobbel Palm te genietenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:03 schreef borisz het volgende:
Ik ben gewoon op dit tijdstip bezig met een opdracht van methoden en technieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |