Ik kijk met je mee. Op naar de volgende wilders challenge!quote:
Wanneer gaan we weer in het donker onder een spoorviaduct staan?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk met je mee. Op naar de volgende wilders challenge!
nu heb ik trek in een frikandel speciaal, dank je welquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t wordt tijd dat ik naar bed ga denk ik...
![]()
maar wel lief dat die van mij extra speciaal zijn...
* MrSubtle gaat die zender eens even terugspoelenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh, bij Sandra Bullock is het al half twaalf!
Zo klonk het echt he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk met je mee. Op naar de volgende wilders challenge!
Je hebt nog sushi als het goed is!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
nu heb ik trek in een frikandel speciaal, dank je wel
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, ik ben heul geen potje, alleen als t op Qwea aankomt ja
Uiteindelijk viel het een beetje tegen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
* MrSubtle gaat die zender eens even terugspoelen
Dan moet Gb ook wel meequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer in het donker onder een spoorviaduct staan?![]()
Ik zal Flora de groeten van jullie doen morgen
Goodbyeeeeeeee, ben je er nog?
Neeeeeeeee man.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo klonk het echt he?
Ik hoorde het drie keer gewoon!
[..]
Je hebt nog sushi als het goed is!
We kwamen ÉÉN STEEN TEKORT!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
HET WERELDRECORD RUST OP DE SCHOUDERS VAN DEZE TWEE ECKTE ECKTE SPORTMENSEN
Non, bij Greys moet je wezen, die kan helemaal tot de bodemquote:
Sow die linker die door Hans Kraay werd geinterviewdquote:
brainfreeze!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb hoofdpijn. Zou het komen van dat McNuggetskip menu wat ik net onderweg genuttigd heb? Of heeft het meer te maken met die shake die ik er achteraan klokte?
De linker van nu is maar een sprietig menneke.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sow die linker die door Hans Kraay werd geinterviewd![]()
Roedel mussen loslaten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
ik zweer dat ik volgend jaar ga meehelpen met bouwen, en dan stiekem alle steentjes vastlijmen aan de vloer
Dat grietje met donkerblonde / bruine haar was welquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De linker van nu is maar een sprietig menneke.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Non, bij Greys moet je wezen, die kan helemaal tot de bodem![]()
![]()
Wat ik met jou heb gaat verder dan vunzige sex, en over vunzige dingen mogen we hier niet meer praten van de normen en waarden maffia
McThreesomequote:
Het is bijna half twaalf!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Non, bij Greys moet je wezen, die kan helemaal tot de bodem![]()
![]()
Wat ik met jou heb gaat verder dan vunzige sex, en over vunzige dingen mogen we hier niet meer praten van de normen en waarden maffia
Het komt door die stenen, ik beloof het jequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb hoofdpijn. Zou het komen van dat McNuggetskip menu wat ik net onderweg genuttigd heb? Of heeft het meer te maken met die shake die ik er achteraan klokte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |