Echt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft het opgezet![]()
Arghhhhhhhhhhhh!
[..]
Ja hoor!
Ja dat hoor ik dus ook steedsquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless heeft het gefixed!
In de volgende staat ie weer!
[..]
Oh ja wacht, een wodkaatje!
En Loveless, zeggen ze nou heel de tijd 'Wilders challenge'?
Ik verzoek je nog 1 keer vriendelijk om hier mee op te houden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
Godver dat Engels van Hans Kraay jr is nog erger dan dat van Rob Geus.
OH MEN HET IS WEL ECHT SPANNEND, HET HANGT EROM, FAALT DEZE BUILDERS CHALLENGE DAN GEEN WERELDRECORD. OH MAN THE SUSPENSE IS KILLING ME. DIT MOET WEL TV MOMENT VAN DIT EN DE KOMENDE 10 JAREN WORDEN.
IK TREK HET NIET MEER, ECHT NIET
Ik zweer hetquote:
Krijg ik dan zuurvlees?quote:Sorry Greys, dat is de druppel.
Prop je Bink Boor en hebben en houwen morgen maar in die Smart van je en kom maar hier wonen , dit kan ECHT niet
tja, dan hebben we wel de dvd's dubbel...quote:
Ja dan krijg je alles behalve dominostenenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zweer het![]()
"Ik wou ff kijken of het goed ging met die stenen, en verder is er geen reet".
[..]
Krijg ik dan zuurvlees?
Jeetje, ik ben heul geen potje, alleen als t op Qwea aankomt jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je je tong dan ook ergens instopt wel![]()
Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless heeft het gefixed!
In de volgende staat ie weer!
De Pfaffs zijn leuk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:48 schreef Nonneke het volgende:
thank god hier net gezapped van domino day naar de pfaffs![]()
D
o
m
i
n
o
D
a
y
Die bruce moet eens een flink pak slaagquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Pfaffs zijn leuk.
Oh vind je die Bruce ook zo een rotkind?
Er zijn moeders in het Pfaffs topic die beweren dat dat normaal gedrag is en dat hun kinderen ook zo zijn
Greys, ik vind dat oh-oh hier een punt heeft... wij wilden ook de ranzige praat niet in de topics eerder vanavond, dus dan moet je nu niet zelf dit soort vreselijke dingen gaan roepenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik verzoek je nog 1 keer vriendelijk om hier mee op te houden.
Er is vast een fijn topic voor elders, voor die vuile praat
Ik had t tegen Loveless schelequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Greys, ik vind dat oh-oh hier een punt heeft... wij wilden ook de ranzige praat niet in de topics eerder vanavond, dus dan moet je nu niet zelf dit soort vreselijke dingen gaan roepen![]()
Volgens mij had ze het tegen MrCapsLovelessquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Greys, ik vind dat oh-oh hier een punt heeft... wij wilden ook de ranzige praat niet in de topics eerder vanavond, dus dan moet je nu niet zelf dit soort vreselijke dingen gaan roepen![]()
Die moet echt es goed klappen krijgen ja, wat een pestkind is datquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Die bruce moet eens een flink pak slaag
Ja dat zag ik wel, maar Loveless had niet gemiept daarstraks, dus dan klopte mijn garp niet meerquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Iedereen 2x eigenlijkmaar die van jou extra speciaal 2x
![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het tegen MrCapsLoveless
Ik wilde net zo goed van diedominostenen
af als zij.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t wordt tijd dat ik naar bed ga denk ik...
![]()
maar wel lief dat die van mij extra speciaal zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |