wel lief dat je mij 2x quote!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk! Allemaal mensen die het met me eens zijn
In dienst van FOK zal je nooit rust kennenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou eens op met die serieuze gesprekken, gun die jongen ook een rustige vrijdagavond zonder notesgeleuter
Jij hebt connecties, beveel me es aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
Loveless, word gewoon modje, dan kun je zelf je eigen notes editen joh
Iedereen 2x eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt connecties, beveel me es aan.
Elies wilde niet eens een goed woordje voor me doen
Ik ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb die hele serie op de (originele!) dvds
Alle 10 seizoenen
De jouwe ook al?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En mijn inbox zit telkens vol met PMs van Elies of ik ECHT niet modje wil worden
Is je heer thuis?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Het
.
Lukt
.
Niet
.
Hellllllllllp!
It haunts me!
Nu moet ik de hele nacht opblijven om zijn pm te beantwoorden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou eens op met die serieuze gesprekken, gun die jongen ook een rustige vrijdagavond zonder notesgeleuter
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
JA JONGENS ALLEMAAL SCHAKELEN DE VIERDE BUILDERS CHALLENGE, ZAL HET NU DAN WEL LUKKEN JONGENS!
EEN SCHONE UIT EEN HONGARIJE EN EEN POOLSE ARBEIDER! HEBBEN ZE DE STALEN ZENUWEN OM EINDELIJK WEL EENS EEN BUILDERS CHALLENGE SUCCESVOL AF TE RONDEN
OH IK HOU HET NIET MEER, DIT IS SPANNENDER DAN DE FINALE VAN DOS ´63 TEGEN IJSSELMEERVOGELS
zeg laat mij er buitenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In Elies of in Non ?????
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorryyyyyyyyyyy
Greys, heb je wodka in huis?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Loveless, piem0l...
Wat is die challenge dan in godsnaam, ik snap het niet
Oh gawd, DominoDay en ik snap het niet. Dit is het dieptepunt
Die heeft het opgezetquote:
Ja hoor!quote:Heb je t nr van je buren voor me???
Behehe post je lagoons maar, dan hebben we nog wat aan je.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Loveless, piem0l...
Onder water dominosteentjes zetten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Loveless, piem0l...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Back.
Ik maak van deze gelegenheid gebruik om te melden dat mijn UI al een drietal topics niet meer in de OP staat.
Wellesquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Back.
Ik maak van deze gelegenheid gebruik om te melden dat mijn UI al een drietal topics niet meer in de OP staat.
Loveless heeft het gefixed!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Back.
Oh ja wacht, een wodkaatje!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys, heb je wodka in huis?
Ow ow ow, ik héb je adres, mss moet ik gewoon 112 bellen.
Nu moet ik aan ons lieve abortuskonijntje denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |