Lijkt me niet er staat niet dat ze belaagd zijn door een grote groep.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:23 schreef afcajos het volgende:
Waren het buitenlanders?
Onze stapgroep bestond uit 3 meiden en 2 jongens. En die groep die ons aan het belagen was bestond uit ongeveer 10 jongens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:26 schreef Biels het volgende:
Klacht is dat je vrienden mietjes blijken te zijn.
Echte mannen kijken niet op of om van een groepje van 20, 30 man.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Onze stapgroep bestond uit 3 meiden en 2 jongens. En die groep die ons aan het belagen was bestond uit ongeveer 10 jongens.
Sowieso geweld.
Dit waren 10 man, geen 20 á 30.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Echte mannen kijken niet op of om van een groepje van 20, 30 man.
Alsof in andere steden dit niet gebeurt? faalhaasquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:30 schreef 16meter het volgende:
Je moet ook niet uitgaan in Utrecht.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef thewhiteguy het volgende:
Dat komt omdat deze groep geen meisjes had kunnen versieren die avond en dus er maar op los gingen rammen die avond.
Ja Gollum, wat is het nou?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef thewhiteguy het volgende:
Dat komt omdat deze jongeren die avond de plaatselijk favoriete discotheek niet binnenkwamen en er daarom maar op los gingen rammen
Je weet zelf ook wel dat niemand aan jou kan evenaren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan is het helemaal sneu. Ik heb laatst 48 man de tering in geschopt, true story.
Ik benadruk het nog maar even.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat niemand aan jou kan evenaren.
Waar beweer ik dat dan, o simpele?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:31 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Alsof in andere steden dit niet gebeurt? faalhaas
TS = Chickquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoeveel vs hoe veel was het? Want zodra mensen zo de confrontatie aangaan dan kan je eigenlijk niet meer weglopen... Zeker niet nadat een maat van je een stoot op z'n oog krijgt, dan word je toch para en spring je d'r bij?
Maar klacht over agressie bij/na het uitgaan is gegrond. Mensen die niet begrijpen dat de meeste mensen komen voor gezelligheid en feesten en niet om ruzie te zoeken
Echt zo'n buitenlander opmerking.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:36 schreef Triggershot het volgende:
Jullie zullen het wel uitgelokt hebben.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kan het niet genoeg benadrukken:![]()
![]()
.
Ja dat begreep ik, ik bedoelde ook vooral de mannelijke vrienden. Maar tegen een grotere groep is het wel een ander verhaal, maar als je dan toch er tegen moet vechten dan kan je beter volluit gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:38 schreef DirkZz het volgende:
[..]
TS = Chick
Die gaan huilen, niet vechten
Wij hebben niks uitgelokt, we bespraken de avond alleen toen deze groep naar ons toe kwam... Er zit totaal geen kwaad in deze stapgroep.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij zou het ook uitgelokt hebben.
Doe stoer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan is het helemaal sneu. Ik heb laatst 48 man de tering in geschopt, true story.
Ik heb nooit last van vechtpartijtjes. Dus het zal aan jullie liggen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wij hebben niks uitgelokt, we bespraken de avond alleen toen deze groep naar ons toe kwam... Er zit totaal geen kwaad in deze stapgroep.
Wij normaal gesproken ook niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van vechtpartijtjes. Dus het zal aan jullie liggen.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij zou je ook veilig voelen met mij in de buurt.
Dirkzzz hoort bij jouw groep?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wij hebben niks uitgelokt, we bespraken de avond alleen toen deze groep naar ons toe kwam... Er zit totaal geen kwaad in deze stapgroep.
Maar daar had ik geen last van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wij normaal gesproken ook niet.
Je had toch laatst nog met 48 man gevochten?
Echt he, Rotterdam, onveiligste stad van Nederland, ook nergens last van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van vechtpartijtjes. Dus het zal aan jullie liggen.
Wie?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dirkzzz hoort bij jouw groep?
Ik denk dat het heel goed mogelijk is.quote:
Fijn dat we het eens zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel goed mogelijk is.
Agressie na het stappen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dirkzzz hoort bij jouw groep?
Altijd toch?quote:
quote:
Ga ergens anders trollen manquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:23 schreef Penisbaard het volgende:
Vrouwen die hun plek niet kennen en zich niet laten betastenDit is precies waarom onze maatschappij ten onder gaat. Vrouwen zouden meer naar videoclips moeten kijken
Ik zal je een sollicitatieformulier voor mijn vriendengroep mailen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:48 schreef ynuhh het volgende:
Ik moet dus voortaan maar met Biels gaan stappen.
Het ligt aan jou.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:59 schreef Triggershot het volgende:
Ligt het nou aan mij of was het een vrij sociaal relgroep, met rust laten voor het uit de hand liep.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef Triggershot het volgende:
Verder als je iemand gaat betasten moet het natuurlijk iemand zijn uit Athene en omstreken.
Aan ons was geen eer te behalen, als je uit bent op een gevecht. Dat hadden zij gelukkig snel door.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:59 schreef Triggershot het volgende:
Ligt het nou aan mij of was het een vrij sociaal relgroep, met rust laten voor het uit de hand liep.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef Triggershot het volgende:
Verder als je iemand gaat betasten moet het natuurlijk iemand zijn uit Athene en omstreken.
Griekenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef Triggershot het volgende:
Vraag één: Is je cupmaat DD? ja--> aangenomen nee--> bedankt voor het invullen, u hoort nog van ons.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zal je een sollicitatieformulier voor mijn vriendengroep mailen.
Zo selecteer ik de mensen waar ik mee omga niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vraag één: Is je cupmaat DD? ja--> aangenomen nee--> bedankt voor het invullen, u hoort nog van ons.
Maar als je vriend niets zei was het wel uit de hand gelopen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Aan ons was geen eer te behalen, als je uit bent op een gevecht. Dat hadden zij gelukkig snel door.
Biels? Laat dat formulier maar zitten, ik lees net dat ik eerst implantaten nodig heb.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vraag één: Is je cupmaat DD? ja--> aangenomen nee--> bedankt voor het invullen, u hoort nog van ons.
Ik zei gister toch kom danquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In mijn cultuur slaan we gewoon vrouwen hé. Goddelijk toegestaan goed zelfs.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Biels? Laat dat formulier maar zitten, ik lees net dat ik eerst implantaten nodig heb.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Zo selecteer ik de mensen waar ik mee omga niet.
Ohnee, dat is mijn sollicitatieformulier.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Zo selecteer ik de mensen waar ik mee omga niet.
Volgens mij heet het gewoon patat, hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eén van de beste dingen zijn naar ze vernoemd
Nederlanders.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:07 schreef S.Seagal het volgende:
Waarom deden die vrienden niks uit jullie groep?
Zitten wij even op één lijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Volgens mij heet het gewoon patat, hoor.
Prima.quote:
Het was me een waar genoegen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb al verdere info. Maar bedankt dat je op mij wilt reageren.
quote:
gepepenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb je die arme jongen wel nog gepepen als troost?
http://www.geenstijl.nl/m(...)dinga_uit_breda.htmlquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Ontopic: Je moet gewoon naar Breda komen daar zijn de mensen lief
En hij is representatief voor iedereen!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)dinga_uit_breda.html
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Ontopic: Je moet gewoon naar Breda komen daar zijn de mensen lief
Zeg even wanneer, ik wil jou wel in het wild spotten natuurlijk.quote:
Binnen één minuut ben je helemaal ingelezen enzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En hij is representatief voor iedereen!!!
Nee maar was best wel duidelijk dat je iets ging posten om mijn post te ontkrachten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Binnen één minuut ben je helemaal ingelezen enzo?
Zo voorspelbaar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee maar was best wel duidelijk dat je iets ging posten om mijn post te ontkrachten.
Ja.quote:
Uhuh.quote:
Neem een Abo, lees je eigen notes er nog eens op na, ga dan opmerkingen plaatsen over users met een 'te grote mond' op internet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
och check hem even grote mond hebben op internet.
Tot nu toe niemand-niemand.quote:
Ik heb gewoon altijd een grote mond, zowal op internet als in het echt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neem een Abo, lees je eigen notes er nog eens op na, ga dan opmerkingen plaatsen over users met een 'te grote mond' op internet.
Geen idee, wat denk jij?quote:
Maar je denkt me al voldoende te kennen dat het bij mij niet het geval is?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:26 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon altijd een grote mond, zowal op internet als in het echt.
Ik zelf niet, vriend van mij heeft dan een blauw oog en kan daardoor niet werken. Hij werkt namelijk in een restaurant.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even serieus : Geen trauma's, schade, etc hoop ik?
Ja.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar je denkt me al voldoende te kennen dat het bij mij niet het geval is?
Ik bedoelde meer nav het betasten, zou zelfs 'normaal' zijn om een tijdje niet meer te durven stappen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zelf niet, vriend van mij heeft dan een blauw oog en kan daardoor niet werken. Hij werkt namelijk in een restaurant.
Ik heb wel een gevoel van woede, maarja dat is normaal na zo'n gebeurtenis.
PM me je ideeën.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We kunnen samenwerken en ons vergrijpen aan een zekere persoon hiero.
Waar overvallen we eerdergenoemde user?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Touw, kaarsen, latex, zweep, schapen.
Nee, ik ga er niet minder om stappen. Ik weet dat een heel klein percentage van de jongens dit doet, en dat risico wil ik wel nemen. Ik schrok er wel van, aangezien het niet heel normaal is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer nav het betasten, zou zelfs 'normaal' zijn om een tijdje niet meer te durven stappen?
Msn?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Waar overvallen we eerdergenoemde user?
Goh wie zou dat nou zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We kunnen samenwerken en ons vergrijpen aan een zekere persoon hiero.
Hmm ok, komt over alsof het niet veel effect heeft gehad. Maar goed, je bent gezond en wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, ik ga er niet minder om stappen. Ik weet dat een heel klein percentage van de jongens dit doet, en dat risico wil ik wel nemen. Ik schrok er wel van, aangezien het niet heel normaal is.
Ik stap nu ongeveer 4 jaar lang elke week, en dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak.
Dirkzz, hoe arrogant moet je wel niet zijn om je aangesproken te voelen? Waarom zouden we jou moeten overvallen?quote:
Oh, ik dacht dat je me beter wou leren kennen. Maar jouw idee is ook goed.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee bedoelde iemand overvallen op msn.![]()
True, Rotterdam blijft het kutste.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Sj0rs het volgende:
Ik ben zo vaak in Utrecht wezen stappen en heb maar een enkele keer geweld gezien. Qua uitgaan is het toch wel 1 van de betere steden. Ik denk dat je in Rotterdam meer moet uitkijken.
Wanneer je uitgerekend in de betere steden de slechtere groepen tegenkomt heb je niets aan die redenering natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Sj0rs het volgende:
Ik ben zo vaak in Utrecht wezen stappen en heb maar een enkele keer geweld gezien. Qua uitgaan is het toch wel 1 van de betere steden. Ik denk dat je in Rotterdam meer moet uitkijken.
Meer geschrokken, ik denk niet dat ik er een trauma aan overhoud. Ik vind het ook niet echt nodig om het stappen door een incident maar aan de kant te zetten. Ik laat me niet snel uit het veld slaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm ok, komt over alsof het niet veel effect heeft gehad. Maar goed, je bent gezond en wel.
Wat heb je te bieden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je me beter wou leren kennen. Maar jouw idee is ook goed.
Johquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wanneer je uitgerekend in de betere steden de slechtere groepen tegenkomt heb je niets aan die redenering natuurlijk.
Mag ik dan vragen wat we precies verstaan onder betasten?.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Meer geschrokken, ik denk niet dat ik er een trauma aan overhoud. Ik vind het ook niet echt nodig om het stappen door een incident maar aan de kant te zetten. Ik laat me niet snel uit het veld slaan.
Dat mag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen wat we precies verstaan onder betasten?.
Zelfverdedigingcursussen zijn natuurlijk een goede optie.
Bij deze.quote:
Voorkomen is beter dan genezen of als de kalf verdronken is dempt men de put.quote:Nooit aan zelfverdedigingscursussen gedacht eigenlijk, maar het lijkt me ook niet nodig na 1 incident.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:23 schreef afcajos het volgende:
Waren het buitenlanders?
Borsten en kont.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij deze.
[..]
Voorkomen is beter dan genezen of als de kalf verdronken is dempt men de put.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Borsten en kont.
Ik ben nog steeds van mening dat je geweld niet oplost met geweld. En zoveel heb ik ook niet aan zelfverdediging wanneer er 10 jongens voor je staan. Sowieso kan ik met moeite iemand pijn doen, vriendinnen zeggen dat ik te lief ben.
Dat is redelijk heftig dan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Borsten en kont.
Ik ben nog steeds van mening dat je geweld niet oplost met geweld. En zoveel heb ik ook niet aan zelfverdediging wanneer er 10 jongens voor je staan. Sowieso kan ik met moeite iemand pijn doen, vriendinnen zeggen dat ik te lief ben.
Ja maar jij verdient het.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kan daar zo kwaad om worden hè.
Niks mis mee. Hoewel er vast wel meisjes zijn die het vervelend vinden als jij me niet meer loslaat.quote:
Wat dan.quote:
Willen jullie even heel snel een kamer nemen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Niks mis mee. Hoewel er vast wel meisjes zijn die het vervelend vinden als jij me niet meer loslaat.
Kom jij er ook bij?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Willen jullie even heel snel een kamer nemen?
Zonder dollen:quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Borsten en kont.
Ik stuur jullie juist weg omdat ik homo's niet graag aan het werk zie.quote:
En ik maar denken dat je openminded was.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik stuur jullie juist weg omdat ik homo's niet graag aan het werk zie.
Zelfs ík stel weleens teleur, Biels.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:09 schreef Biels het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je openminded was.
Ze houd er gewoon niet van om twee homo's aan het werk te zien. Best begrijpelijk, want dit is dan ook erg smerig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:09 schreef Biels het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je openminded was.
Zonde, zonde.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zelfs ík stel weleens teleur, Biels.
Wat je nu zegt klinkt stom maar klopt eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:15 schreef fs180 het volgende:
Boh, tis altijd jammer als jouw groep lastig wordt gevallen door een groepje kamper en ander medelands tuig maar dat er vrouwen bij zijn, zonder die kun je gewoon lekker knokken, maar je weet maar nooit of een of andere idioot achter een van die vrouwen gaat..
Bedacht ik mij bij het schrijven ook, maar ik ben totaal geen agressief persoon, maar als iemand echt ruzie zoekt kan hij die krijgen ook, en sta ik ook zeker mijn mannetje. Alleen dan wel alleen mannen tegen allen mannen he. Zou het me echt niet kunnen vergeven als een van de dames iets overkomtquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat je nu zegt klinkt stom maar klopt eigenlijk wel.
Ik heb het ook vaker met dames erbij.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
Bedacht ik mij bij het schrijven ook, maar ik ben totaal geen agressief persoon, maar als iemand echt ruzie zoekt kan hij die krijgen ook, en sta ik ook zeker mijn mannetje. Alleen dan wel alleen mannen tegen allen mannen he. Zou het me echt niet kunnen vergeven als een van de dames iets overkomt
Ik bedoel meer dat dat tuig gebruik van de situatie maakt en hen misschien iets aan zal doen, je hebt echt ontzettende retards rondlopen hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:58 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
![]()
ja want de dames gaan vast nooit op de vuist. Lul toch niet man, we leven niet meer in de middeleeuwen en je bent hun vader niet.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat dat tuig gebruik van de situatie maakt en hen misschien iets aan zal doen, je hebt echt ontzettende retards rondlopen hoor![]()
Maar als je nooit buiten komt heb je dat probleem niet nee
Tuurlijk ken ik dat, maar de ruziezoekers komen dan voornamelijk naar mij en mijn vrienden toe. Als ze dan naar een vriendin van mij komen heb ik dat gauw genoeg door hoor. Maar op de feesten waar ik kom heb je dat sowieso amperquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:06 schreef fs180 het volgende:
Dat jij nou geen verantwoordelijkheid kent..
Dat weglopen was ook het gene wat wij deden, velen hier zullen het zien als vluchtgedrag maar voor ons was het gewoon verstandig gedrag. Ze bleven een tijd volgen, totdat een vriend van mij er wat van zei. Dat moest hij dus bekopen met een vuist in zijn gezicht, daarna gewoon doorgelopen en de kemphanen hebben toen ook maar ingezien dat ze weinig lol aan ons konden hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:12 schreef Goofisch het volgende:
komt bekend voor.
Alleen probeer ik meestal zo hard mogelijk door te lopen en niks te zeggen zodat ze er geen lol aan hebben. mochten ze toch echt irritant gaan doen pak ik ze uit zelfverdediging.
maar over het algemeen gebeurd het de laatste tijd heel weinig in mijn geval.
Dat jullie je zo maar laten slaanquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat weglopen was ook het gene wat wij deden, velen hier zullen het zien als vluchtgedrag maar voor ons was het gewoon verstandig gedrag. Ze bleven een tijd volgen, totdat een vriend van mij er wat van zei. Dat moest hij dus bekopen met een vuist in zijn gezicht, daarna gewoon doorgelopen en de kemphanen hebben toen ook maar ingezien dat ze weinig lol aan ons konden hebben.
Nee... maar ik kan er net zo min tegenquote:
het lijkt eerder op een scene uit een steven seagal filmquote:
Trekfiets gaat naar Guus Meeuwisquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:09 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik dat, maar de ruziezoekers komen dan voornamelijk naar mij en mijn vrienden toe. Als ze dan naar een vriendin van mij komen heb ik dat gauw genoeg door hoor. Maar op de feesten waar ik kom heb je dat sowieso amper
denk het wel, om bij te komen van de schrik.quote:
inderdaad.. stelletje internet angsthazen hierquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:24 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
denk het wel, om bij te komen van de schrik.
jah maar ik denk dat sex bij dit stelletje vrienden nog een stress-situatie is omdat het nog vreemd is......quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:24 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
denk het wel, om bij te komen van de schrik.
Mocro's dus met de gebruikelijke autochtone meelopers. Kotsmisselijk kankervolk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mengel moes van autochtonen en allochtonen.
Tuurlijk wel, weglopen is namelijk verstandig en dan geef je de kemphanen juist wat ze niet willen. En wij waren met 3 meiden en 2 jongens, en die andere groep bestond uit 10 jongens.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:24 schreef Flammie het volgende:
Weglopen moet je NOOIT doen.. Altijd terug vechten en niet over je heen laten lopen.
Kijk goed uit je ogen en observeer wat je ziet... probeer de kalmte en rust te bewaren en schroom niet om de strijd aan te gaan
Ind, zodat je laat zien dat je bang/angst bent/hebt dan is et afgelopenquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:29 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat jullie je zo maar laten slaan![]()
Ik had dat ook een keer... ik lopen vanuit de club naar mijn huis en buiten waren er ook van die relzoekers
HEY JIJ DAAR!! dus ik draai me om en zei.. "Ja wat is er aan de hand"..
Kijk dat verwachten ze al niet he... mensen verwachten altijd bange jongetjes die ze kunnen intimideren... maar nu hadden ze iemand die de confrontatie niet schuwde....
Vanaf hier proberen ze nog eens de volgende stap... dus zo begonnen ze met duwen... toen die gast zijn hand uitstak greep ik deze snel en brak deze zodat hij op de grond lag jankend van de pijn...
ik stond daar en die andere 2 keken me aan....
"Kom we pakken hem samen"
En toen kwamen ze op me afgestormd.... Het mooiste moment was toen eentje van die 2 uithaalde en ik zijn slag kundig ontweek.Die andere persoon kreeg dus een slag van zijn vriend
Maar laat je nooit op de kast jagen door straatvolk... Sta paraat en vecht terugDat is alles wat ik kan zeggen want ze verwachten dit nooit
maar dat verhaal van hierboven wtf dat ze zich gewoon laten slaan en vervolgens weglopenquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:22 schreef Flammie het volgende:
Het ergste is wanneer ze niet terug vechten en zich maar wat laten slaan![]()
Dan gniffel ik van binnen om eerlijk te zijn
Ik weet tenminste wel hoe ik me kan verweren op straat en geloof me... het loopt echt gruwelijk fout af voor mijn directe tegenstanders
Ik vind jou echt fuckin stoer gek. Echt... Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:22 schreef Flammie het volgende:
Het ergste is wanneer ze niet terug vechten en zich maar wat laten slaan![]()
Dan gniffel ik van binnen om eerlijk te zijn
Ik weet tenminste wel hoe ik me kan verweren op straat en geloof me... het loopt echt gruwelijk fout af voor mijn directe tegenstanders
Bij mij idem.. ik ben dan ook nog noooit te schuw geweest om voor mezelf op te komenquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
maar dat verhaal van hierboven wtf dat ze zich gewoon laten slaan en vervolgens weglopen![]()
!!
Hoe kan je nou zo over je heen laten lopen, dat had iemand mij echt niet hoeve te flikken![]()
Ik ben over et algemeen heel rustig maar als iemand zo gaat doen uit et niets dan kan ik aardig zwart voor mn ogen krijgen vriend
ge-wat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb je die arme jongen wel nog gepepen als troost?
Ga jij lekker met 2 man tegen 10 anderen vechten. Held. Je kent de situatie niet en praat maar een beetje als een dwaas.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
maar dat verhaal van hierboven wtf dat ze zich gewoon laten slaan en vervolgens weglopen![]()
!!
Hoe kan je nou zo over je heen laten lopen, dat had iemand mij echt niet hoeve te flikken![]()
Ik ben over et algemeen heel rustig maar als iemand zo gaat doen uit et niets dan kan ik aardig zwart voor mn ogen krijgen vriend
Nee... FOUT... dat is een stroman argument wat je daar hebt! Weglopen is niet de beste oplossing.. als je wegloopt dan sta je te boek als een zwakkeling en de volgende keer zullen ze je groepje weer te grazen nemen.. Terug vechten is bij deze het beste wat je kan doen... Dat is ook wat ik altijd doe en heb nog nooit problemen gehad... Je moet ze noooooit over je heen laten lopen... Nooit!quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ga jij lekker met 2 man tegen 10 anderen vechten. Held. Je kent de situatie niet en praat maar een beetje als een dwaas.
Sowieso is geweld voor mij niet snel een oplossing. Mensen die verstandig zijn lossen het anders op en hebben ook de capaciteiten om het anders op te lossen.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee... FOUT... dat is een stroman argument wat je daar hebt! Weglopen is niet de beste oplossing.. als je wegloopt dan sta je te boek als een zwakkeling en de volgende keer zullen ze je groepje weer te grazen nemen.. Terug vechten is bij deze het beste wat je kan doen... Dat is ook wat ik altijd doe en heb nog nooit problemen gehad... Je moet ze noooooit over je heen laten lopen... Nooit!
en 2 tegen 10 is niet meteen een probleem... met de juiste vechttechnieken is dat gewoon te winnen dus
Dat kan dus met de juiste vechtkunst en technieken !quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:25 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongool. 2 tegen 10 winnen, sure.
Verbaasd me weer niets dat het de allochtonen waren. En de autotochtonen doen dan vast stoer mee....quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mengel moes van autochtonen en allochtonen.
Mooi dat jij dat vind maar dat wil niet zeggen dat het de waarheid is... Nu ben je psychologisch gezien helemaal in het nadeel...quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:29 schreef Genius-F het volgende:
Ow en die ruzies na het uitgaan gaan sowieso nooit ergens over en 9 van de 10 keer is gewoon doorlopen zonder iets te zeggen de oplossing. Paar weken terug was er geen ontkomen aan maar toen kwam er ineens politie tussen. Een week later biedt die jongen die het startte zegmaar zijn excuses aan en zei dat ik maar naar hem toe moest komen als ik problemen had
Maarja als ik superman was die even 5 man neertikte dacht ik er vast anders over.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mooi dat jij dat vind maar dat wil niet zeggen dat het de waarheid is... Nu ben je psychologisch gezien helemaal in het nadeel...
- Jij bent de zielepiet die doorloopt terwijl er gevochten moet worden
- Jij hebt je laten helpen door de politie
Zo zullen ze jou voor altijd zien... dus de volgende keer dat dit gebeurd moet je doen wat een echte man moet doen. Terug knokken... Je moet niet over je heen laten lopen!
Ik ben nog nooooit van een ruzie weggelopennog nooit
En ja mijn tegenstanders hadden achteraf gezien natuurlijk veel liever dat ik gewoon van ze vandaan wandelde maar helaas voor hun
Dude.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:31 schreef Michielos het volgende:
eeeh ik heb ook vaak zat 2 vs 10 gewonnen hoor. Dat zegt niks.
Zoals Hannibal van the A-team zei: strength comes in unity.. not with numbers
Ik verlaag me gewoon niet tot het niveau van straatschoffies die denken te moeten vechten en daarbij, moet ik aan de politie vragen of ze willen opbokken zodat wij weer door kunnen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mooi dat jij dat vind maar dat wil niet zeggen dat het de waarheid is... Nu ben je psychologisch gezien helemaal in het nadeel...
- Jij bent de zielepiet die doorloopt terwijl er gevochten moet worden
- Jij hebt je laten helpen door de politie
Ja.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:48 schreef Genius-F het volgende:
Hamvraag: Waarom ga ik in op een troll?
Zegt iemand wat met een avatar van een puberquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dude.Je citeert Hannibal van The A-team. Ben je 12 of zo?
En jij baalt dat je niet kan lezen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:56 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Ts baalt dat zij angstvallig werd genegeerd door 10 man en haar vriendin die gewoon stukken knapper is werd betast.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:28 schreef Suzanne84 het volgende:
Zegt iemand wat met een avatar van een puber
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En jij baalt dat je niet kan lezen?
Het zou natuurlijk briljant zijn als je in het echt ook zo'n actieheld zou zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:37 schreef Michielos het volgende:
met flammie en buffalo-soldier eens.
Ik ga de volgende keer wel mee.. Utrecht zei je? daar ben ik zo. En dan let je eens op hoe kundig ik dit oplos ;')
HEHE
Het staat in dezelfde zin schat.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:26 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
jij denkt dat ik je hele verhaal ga lezen, doe voortaan maar een samenvatting.
Ben ik ook. Ik ben best bereid om met Ynuhh mee te gaan en die gasten door te latenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk briljant zijn als je in het echt ook zo'n actieheld zou zijn
Barmhartige samaritaanquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ik ben best bereid om met Ynuhh mee te gaan en die gasten door te laten
Ik heb zij aan zij, rug tegen rug met michielos gevochten en ik kan je verzekeren dat hij de edele kunsten der zelfverdediging onder de knie heeft zoals geen anderquote:
Nou niet overdrijven. 1x toen ik met je afsprak hadden we ruzie. Weliswaar 2 v. 6 en we wonnen maar toch.quote:Op zondag 15 november 2009 14:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb zij aan zij, rug tegen rug met michielos gevochten en ik kan je verzekeren dat hij de edele kunsten der zelfverdediging onder de knie heeft zoals geen ander
Gezelligheidquote:Op zondag 15 november 2009 14:52 schreef ynuhh het volgende:
Michielos wat kost dat nou, als jij ons een avondje beschermd?
Michielos, wanneer komt je volgende vechttopic weer op klb? Ik kan niet wachten.quote:
Vandaag kom ik niet buiten. Misschien morgen? Het moet wel echt gebeurd zijn he;)quote:Op zondag 15 november 2009 15:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Michielos, wanneer komt je volgende vechttopic weer op klb? Ik kan niet wachten.
Kun je geen pizzakoerier langs laten komen ofzo dan?quote:Op zondag 15 november 2009 15:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vandaag kom ik niet buiten. Misschien morgen? Het moet wel echt gebeurd zijn he;)
Dat hadden we al eens gedaan. Kwam die gast 15 minuten te laat. Pakte ik zijn doos met pizza's af en trapte hem van de oprit afquote:Op zondag 15 november 2009 15:24 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Kun je geen pizzakoerier langs laten komen ofzo dan?
Ik kan je ook wat geheimen leren. Met die psychologische wapens heb je echt NOOIT ruziequote:
gewone trap of spinning back?quote:Op zondag 15 november 2009 15:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat hadden we al eens gedaan. Kwam die gast 15 minuten te laat. Pakte ik zijn doos met pizza's af en trapte hem van de oprit af
`quote:
Ik weet niet of dit de oplossing zal zijn, het merendeel van de mensen kan er wel gewoon mee omgaan. Maarja zoals altijd zijn er weer een paar rotte appels die het voor anderen moeten verpesten.quote:Op zondag 15 november 2009 15:49 schreef zovty het volgende:
Wiet legaliseren en alcohol verbieden is de oplossing.
Haha, je hebt mij gezienquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:38 schreef Biels het volgende:
Verder schaal ik Dordrecht nog slechter in dan Rotterdam. Dordrecht. Was ik er gister weer, zie ik binnen 5 minuten al gabbers lopen, in aussies
.
Ach ach het krakertje kan niet tegen alcohol.quote:Op zondag 15 november 2009 15:49 schreef zovty het volgende:
Wiet legaliseren en alcohol verbieden is de oplossing.
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:23 schreef Penisbaard het volgende:
Vrouwen die hun plek niet kennen en zich niet laten betastenDit is precies waarom onze maatschappij ten onder gaat. Vrouwen zouden meer naar videoclips moeten kijken
Voor mij is het geen oplossingquote:Op zondag 15 november 2009 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ohja mensen die zeggen dat geweld nooit de oplossing is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |