Lijkt me niet er staat niet dat ze belaagd zijn door een grote groep.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:23 schreef afcajos het volgende:
Waren het buitenlanders?
Onze stapgroep bestond uit 3 meiden en 2 jongens. En die groep die ons aan het belagen was bestond uit ongeveer 10 jongens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:26 schreef Biels het volgende:
Klacht is dat je vrienden mietjes blijken te zijn.
Echte mannen kijken niet op of om van een groepje van 20, 30 man.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Onze stapgroep bestond uit 3 meiden en 2 jongens. En die groep die ons aan het belagen was bestond uit ongeveer 10 jongens.
Sowieso geweld.
Dit waren 10 man, geen 20 á 30.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Echte mannen kijken niet op of om van een groepje van 20, 30 man.
Alsof in andere steden dit niet gebeurt? faalhaasquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:30 schreef 16meter het volgende:
Je moet ook niet uitgaan in Utrecht.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef thewhiteguy het volgende:
Dat komt omdat deze groep geen meisjes had kunnen versieren die avond en dus er maar op los gingen rammen die avond.
Ja Gollum, wat is het nou?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef thewhiteguy het volgende:
Dat komt omdat deze jongeren die avond de plaatselijk favoriete discotheek niet binnenkwamen en er daarom maar op los gingen rammen
Je weet zelf ook wel dat niemand aan jou kan evenaren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan is het helemaal sneu. Ik heb laatst 48 man de tering in geschopt, true story.
Ik benadruk het nog maar even.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat niemand aan jou kan evenaren.
Waar beweer ik dat dan, o simpele?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:31 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Alsof in andere steden dit niet gebeurt? faalhaas
TS = Chickquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoeveel vs hoe veel was het? Want zodra mensen zo de confrontatie aangaan dan kan je eigenlijk niet meer weglopen... Zeker niet nadat een maat van je een stoot op z'n oog krijgt, dan word je toch para en spring je d'r bij?
Maar klacht over agressie bij/na het uitgaan is gegrond. Mensen die niet begrijpen dat de meeste mensen komen voor gezelligheid en feesten en niet om ruzie te zoeken
Echt zo'n buitenlander opmerking.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:36 schreef Triggershot het volgende:
Jullie zullen het wel uitgelokt hebben.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kan het niet genoeg benadrukken:![]()
![]()
.
Ja dat begreep ik, ik bedoelde ook vooral de mannelijke vrienden. Maar tegen een grotere groep is het wel een ander verhaal, maar als je dan toch er tegen moet vechten dan kan je beter volluit gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:38 schreef DirkZz het volgende:
[..]
TS = Chick
Die gaan huilen, niet vechten
Wij hebben niks uitgelokt, we bespraken de avond alleen toen deze groep naar ons toe kwam... Er zit totaal geen kwaad in deze stapgroep.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij zou het ook uitgelokt hebben.
Doe stoer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan is het helemaal sneu. Ik heb laatst 48 man de tering in geschopt, true story.
Ik heb nooit last van vechtpartijtjes. Dus het zal aan jullie liggen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wij hebben niks uitgelokt, we bespraken de avond alleen toen deze groep naar ons toe kwam... Er zit totaal geen kwaad in deze stapgroep.
Wij normaal gesproken ook niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van vechtpartijtjes. Dus het zal aan jullie liggen.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij zou je ook veilig voelen met mij in de buurt.
Dirkzzz hoort bij jouw groep?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wij hebben niks uitgelokt, we bespraken de avond alleen toen deze groep naar ons toe kwam... Er zit totaal geen kwaad in deze stapgroep.
Maar daar had ik geen last van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wij normaal gesproken ook niet.
Je had toch laatst nog met 48 man gevochten?
Echt he, Rotterdam, onveiligste stad van Nederland, ook nergens last van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van vechtpartijtjes. Dus het zal aan jullie liggen.
Wie?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dirkzzz hoort bij jouw groep?
Ik denk dat het heel goed mogelijk is.quote:
Fijn dat we het eens zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel goed mogelijk is.
Agressie na het stappen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dirkzzz hoort bij jouw groep?
Altijd toch?quote:
quote:
Ga ergens anders trollen manquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:23 schreef Penisbaard het volgende:
Vrouwen die hun plek niet kennen en zich niet laten betastenDit is precies waarom onze maatschappij ten onder gaat. Vrouwen zouden meer naar videoclips moeten kijken
Ik zal je een sollicitatieformulier voor mijn vriendengroep mailen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:48 schreef ynuhh het volgende:
Ik moet dus voortaan maar met Biels gaan stappen.
Het ligt aan jou.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:59 schreef Triggershot het volgende:
Ligt het nou aan mij of was het een vrij sociaal relgroep, met rust laten voor het uit de hand liep.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef Triggershot het volgende:
Verder als je iemand gaat betasten moet het natuurlijk iemand zijn uit Athene en omstreken.
Aan ons was geen eer te behalen, als je uit bent op een gevecht. Dat hadden zij gelukkig snel door.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:59 schreef Triggershot het volgende:
Ligt het nou aan mij of was het een vrij sociaal relgroep, met rust laten voor het uit de hand liep.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef Triggershot het volgende:
Verder als je iemand gaat betasten moet het natuurlijk iemand zijn uit Athene en omstreken.
Griekenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef Triggershot het volgende:
Vraag één: Is je cupmaat DD? ja--> aangenomen nee--> bedankt voor het invullen, u hoort nog van ons.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zal je een sollicitatieformulier voor mijn vriendengroep mailen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |