MusicalsMusicalsMusicalsMusicalsMusicalsMusicalsquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel weer een minimeet aankomen!
Dat klinkt echt érg goed!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Varkenshaasje, beetje gemarineerd met ketjap voor de kleur en smaak, ff dichtgeschroeid in de pan en daarna kwartiertje in de oven. Champignons erbij gebakken. Toscaanse krieltjes erbij en stoomgroenten (erwten, krieltjes, en sugar snaps), pepersausje erbij en smullen maar
OEHHHH LEKKORRRRRquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Ik zit trouwens heel smerig met mijn vinger in zo'n potje zwartwit te dippen
En dan aan mijn vinger te lebberen![]()
Maar het is wel lekker!
Kom maar gewoon om de hoek loeren wanneer je wilt!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed, bedankt Ynske en Greys.
Tot een andere keer, lijkt me best gezellig in deze SC.
Ja echt he?quote:
zo heb je toch ook van die dingen als lollie en dan een potje met zuur poederquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt he?
Ik had het al zo lang niet gehad en ik zag het potje staan en kon me niet beheersen.
Het is alleen gewoon echt ranzig om zo met je vinger te dippenHet gaat ook zo lekker onder je nagel zitten enzo, jammie!
quote:
quote:maar ik wist wel dat je een vrouw was hoor
ho! jij had garisson al!quote:
Lekkorr! Hahahaha jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt he?
Ik had het al zo lang niet gehad en ik zag het potje staan en kon me niet beheersen.
Het is alleen gewoon echt ranzig om zo met je vinger te dippenHet gaat ook zo lekker onder je nagel zitten enzo, jammie!
HIHIHHHIIIHIHIHIHIquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik hing net met mijn hele tong in dat potje, dat gaat sneller!
Hee 6 mannen butt naked op het toneel I'm game! Plus ik vond 20 euro toen ik op de parkeerplaats uit de auto stapte. Die musical brengt geluk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb selectief teruggelezen, maar jij was er toch al geweest?![]()
Nouja, dan gaan we!
Heeftie een vaste locatie of reizen ze door het land?
Ja maar waar IS hij dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho! jij had garisson al!
ik heb nog niemand!!!![]()
Ga je slapen?quote:
Die allerlekkerste van vroegah was die in die gele zakjes, met die beertjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekkorr! Hahahaha jaOmg... Oudddd! Nostalgie! Geweldig
![]()
Oeh dat klinkt al haast als half twaalf taal.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik hing net met mijn hele tong in dat potje, dat gaat sneller!
Bij de Musical Awards zat er nog een banner voorquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Hee 6 mannen butt naked op het toneel I'm game! Plus ik vond 20 euro toen ik op de parkeerplaats uit de auto stapte. Die musical brengt geluk.
Ben jij nieuw? Of een alter ego?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt al haast als half twaalf taal.
Ik ging eten en tv kijkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga nu echt!
Blijf je lekker hangen hier?
Het kan echt heel gezellig zijn.
Maar nu ben ik ff weg, dus tja .
Later!
Seriously, het gaat écht stukken beterquote:
En toch is het heul brave praat!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt al haast als half twaalf taal.
Gele zakjes? Die kan ik ff niet terughalen.. Heb je er n plaatje van?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Die allerlekkerste van vroegah was die in die gele zakjes, met die beertjes
Hmm... het gaat hoop ik niet over je billen vegen na het poepen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Seriously, het gaat écht stukken beter
Geen vieze vinger meer (dit klinkt echt slecht als je niet weet waar het over gaat) en elke keer als ik met mijn vinger 'schepte' - heel inhalig met een bergje er bovenop - dan viel het er af vlak voordat ik het in mijn waffel parkeerde. Zo met je hele tong er in gaat echt stukken beter!
Uiteraaaaard!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gele zakjes? Die kan ik ff niet terughalen.. Heb je er n plaatje van?
Nee daarvoor moet je bij Qwea zijn!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hmm... het gaat hoop ik niet over je billen vegen na het poepen?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH daar kon ik er echt 10 achter elkaar van opeten, maar dat mocht nooit van mn moeder.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraaaaard!
[ afbeelding ]
Die kocht ik altijd bij het zwembad
Oké, in dat geval: welkommmmm!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nieuw en inderdaad, dat is mijn naam.
Wees blij dat je al gegeten had!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb terug gelezen.
Ik ben verpest
Daar stopte ik op een gegeven moment ook gewoon mijn tong in, in dat zakjequote:Op vrijdag 13 november 2009 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH daar kon ik er echt 10 achter elkaar van opeten, maar dat mocht nooit van mn moeder.
En dan na afloop hele bruin/grijze smurrie onder je nagels
Het klinkt niet minder fout, Greysquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar stopte ik op een gegeven moment ook gewoon mijn tong in, in dat zakje
En nu dus in het potjeMijn vinger plakt echter nog steeds
Jij hebt Garrison alquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees blij dat je al gegeten had!
Maar eh... trouwen?
join the club...quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb terug gelezen.
Ik ben verpest
Parkinson?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:44 schreef Maes het volgende:
Hoe noem je het als je een zin in je hoofd keer op keer herhaald? Een mantra of zo?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:44 schreef Maes het volgende:
Hoe noem je het als je een zin in je hoofd keer op keer herhaald? Een mantra of zo?
Heb ik weer, een FOK! eega met een leven op vrijdagavondquote:
Lekkah! Al heb ik mijn vlees graag wel altijd nog een beetje rozequote:Het was wel echt erg lekkerWel veeeul te veeeeul eten, maar het beide helemaal opgevreten en ons helemaal bol zitten schranzen dus.
Die varkenshaas was ook echt subliem geluktEerste keer dat ik het zo deed, maar ff in de ketjap gelegd van tevoren, even snel dichtgeschroeid en toen kwartiertje in oven op 180 graden. Hij was echt lekker mals en toch goed warm van binnen en niet meer roze ofzo
Ohja! Die ken ik wel. Volgensmij vond ik de zoute zwart-wit uit een potje lekkerder.. als ik 't me goed herinnerquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraaaaard!
[ afbeelding ]
Die kocht ik altijd bij het zwembad
LOL xDquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb terug gelezen.
Ik ben verpest
Dat wordt niksquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Heb ik weer, een FOK! eega met een leven op vrijdagavond![]()
Hij zal toch geen Domino Day aan het kijken zijn?
gister vond ik je nog liefquote:
A touch of pink is goed bij varkenshaasquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
Maar bij varkensvlees is roze niet echt goed toch.
Alleen bij rund kan dat, bij kip en verrekkuh moet 't altijd goed doorbakken?
Een varkenshaasje mag toch rosé gebakken? Of niet?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
Maar bij varkensvlees is roze niet echt goed toch.
Alleen bij rund kan dat, bij kip en verrekkuh moet 't altijd goed doorbakken?
maar je bent al mooi en fit en jong en intelligent en geweldig en super en de bestequote:
kijk, kijk, wij denken hetzelfde!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt Garrison al![]()
Het was wel echt erg lekkerWel veeeul te veeeeul eten, maar het beide helemaal opgevreten en ons helemaal bol zitten schranzen dus.
Die varkenshaas was ook echt subliem geluktEerste keer dat ik het zo deed, maar ff in de ketjap gelegd van tevoren, even snel dichtgeschroeid en toen kwartiertje in oven op 180 graden. Hij was echt lekker mals en toch goed warm van binnen en niet meer roze ofzo
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho! jij had garisson al!
ik heb nog niemand!!!![]()
Bohquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:50 schreef Goodbye het volgende:
Wij hebben vandaag post gekregen van een meneer uit Australië met daarin een rouwkaart van zijn moeder en een brief aan de vorige bewoner van ons huis. Ik vind het echt zoooo sneuWe hadden 'm geopend omdat hij vanuit Australie kwam, en in die brief stond dus ook dat die man het jammer vond dat hij door het overlijden van zijn moeder geen link meer had met Nederland. Uit de brief kan je heel erg opmerken dat hij graag een reactie zou willen, maar de vorige bewoner is hier weggegaan omdat hij best ziek was (verkoop van het huis ging ook via een neef, hij had geen kinderen en ook geen vrouw meer). Dus of hij ligt nog ergens in een verzorgingshuis of hij is overleden.
Ik denk dat ik die man uit uit Australie maar even ga mailen..
Doe dat, goed planquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:50 schreef Goodbye het volgende:
Wij hebben vandaag post gekregen van een meneer uit Australië met daarin een rouwkaart van zijn moeder en een brief aan de vorige bewoner van ons huis. Ik vind het echt zoooo sneuWe hadden 'm geopend omdat hij vanuit Australie kwam, en in die brief stond dus ook dat die man het jammer vond dat hij door het overlijden van zijn moeder geen link meer had met Nederland. Uit de brief kan je heel erg opmerken dat hij graag een reactie zou willen, maar de vorige bewoner is hier weggegaan omdat hij best ziek was (verkoop van het huis ging ook via een neef, hij had geen kinderen en ook geen vrouw meer). Dus of hij ligt nog ergens in een verzorgingshuis of hij is overleden.
Ja dat is zelfs de bedoelingquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een varkenshaasje mag toch rosé gebakken? Of niet?
Ah ok, volgende keer dus paar minuutjes minder in de ovenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:50 schreef Maes het volgende:
[..]
A touch of pink is goed bij varkenshaas
Ben je lekker?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kijk, kijk, wij denken hetzelfde!!!
[..]
Lief van je zou ik doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:50 schreef Goodbye het volgende:
En dan kan jij zijn link met Nederland worden!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:50 schreef Goodbye het volgende:
Ken ik jou al?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan kan jij zijn link met Nederland worden!
Ik hou nu al van dit verhaal![]()
![]()
Ik heb helaas nog geen foto's van je borstpartij mogen ontvangen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kijk, kijk, wij denken hetzelfde!!!
[..]
En vooral: niet gezond.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:50 schreef MrSubtle het volgende:
Alleen pepernoten en chocolade eten als avondeten is niet verstandig
OK slijmbal vandaag ben je ook weer liefquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar je bent al mooi en fit en jong en intelligent en geweldig en super en de beste
Dus ja ik dacht, je kan niet alles hebben. Uiteraard bedoelde ik een zeer tijdelijke vorm van Parkinson die nooit langer dan 30 seconden zich manifesteert
oh, wat sneu!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:50 schreef Goodbye het volgende:
Het is nu toch beschaafd en rustig?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:48 schreef Strega het volgende:
Ik weet het niet hoor.
Heb het wel even gehad met sommige mensen voor vandaag![]()
Kijk morgen wel weer es.
Er zijn bepaalde dingen die ik niet hoef te zien/horen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:50 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar je bent al mooi en fit en jong en intelligent en geweldig en super en de beste
Dus ja ik dacht, je kan niet alles hebben. Uiteraard bedoelde ik een zeer tijdelijke vorm van Parkinson die nooit langer dan 30 seconden zich manifesteert
Ik geef hem niet zomaar op natuurlijk. Misschien heeft ie een goede redenquote:
Huh?quote:
Het is nu toch best beschaafd?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Lief van je zou ik doen.
Stregaben het helemaal met je eens Ik ga maar weer domino day kijken is altijd beter dan ranzige praat. En da's iets heel anders dan vunzige praat. Daarvoor is de natte dozen leesclub....
Ja, dit is echt net een verhaal uit een soap ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan kan jij zijn link met Nederland worden!
Ik hou nu al van dit verhaal![]()
![]()
quote:
Wat is zwart-wit ook al weer?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is nu toch best beschaafd?
Of was mijn tong-in-het-potje-zwartwit ook ietsje té?
Waarschijnlijk is Ll gewoon blij dat jij vast vraagt of ze lekker is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Huh?
Is ze al van jou? Heb ik iets gemist?
Ik dacht dat je me aan 't dissen wasquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Huh?
Is ze al van jou? Heb ik iets gemist?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ineens wilde ik dat je nog dacht dat ik man was...
Nee... dit keer even niet meen ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me aan 't dissen was
Leer eerst mijn streepje maar eens correct te typen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ja voorstelrondje van Burdie en ALTER_EGO
Hoi, ik ben Burdie, wie ben jij?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ja voorstelrondje van Burdie en ALTER_EGO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |