deel 3 is er volgens mij nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben nog op zoek naar deel 3 , heb het eerste deel via google gevonden, dus zou deel 3
kunnen openen en die twee linkje van 1 en 2 ook in de openingspost kunnen plaatsen.
Ik wil meeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 november 2009 21:25 schreef Goodbye het volgende:
Avondddddddd!![]()
Ik lees iets over The Full Monty, wat leukDat lijkt me ook echt een leuke musical!
Welke heb je gezien?quote:
Vertel!quote:
Ik kan deel 3 ook nergens vindenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben nog op zoek naar deel 3 , heb het eerste deel via google gevonden, dus zou deel 3
kunnen openen en die twee linkje van 1 en 2 ook in de openingspost kunnen plaatsen.
verrek dat zie ik nu pasquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:27 schreef tombolafan het volgende:
En ik ben nog steeds chagrijnig dat zoveel mensen dachten dat ik man was
(vooral omdat er bij mij voor elke username een mannetjes- of vrouwtjes- icon staat)
waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:27 schreef tombolafan het volgende:
Zo, ik ben weer terug... en ik wilde dat ik deze raad opgevolgd had:
[..]
ik moest natuurlijk even kijken naar de foto waar jullie het over hadden...![]()
En ik ben nog steeds chagrijnig dat zoveel mensen dachten dat ik man was
(vooral omdat er bij mij voor elke username een mannetjes- of vrouwtjes- icon staat)
Ik voel weer een minimeet aankomen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:25 schreef Goodbye het volgende:
Avondddddddd!![]()
Ik lees iets over The Full Monty, wat leukDat lijkt me ook echt een leuke musical!
Ik heb selectief teruggelezen, maar jij was er toch al geweest?quote:
Varkenshaasje, beetje gemarineerd met ketjap voor de kleur en smaak, ff dichtgeschroeid in de pan en daarna kwartiertje in de oven. Champignons erbij gebakken. Toscaanse krieltjes erbij en stoomgroenten (erwten, krieltjes, en sugar snaps), pepersausje erbij en smullen maarquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat heb je gekookt? Ik had Chinese kippensoep
MusicalsMusicalsMusicalsMusicalsMusicalsMusicalsquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel weer een minimeet aankomen!
Dat klinkt echt érg goed!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Varkenshaasje, beetje gemarineerd met ketjap voor de kleur en smaak, ff dichtgeschroeid in de pan en daarna kwartiertje in de oven. Champignons erbij gebakken. Toscaanse krieltjes erbij en stoomgroenten (erwten, krieltjes, en sugar snaps), pepersausje erbij en smullen maar
OEHHHH LEKKORRRRRquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Ik zit trouwens heel smerig met mijn vinger in zo'n potje zwartwit te dippen
En dan aan mijn vinger te lebberen![]()
Maar het is wel lekker!
Kom maar gewoon om de hoek loeren wanneer je wilt!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed, bedankt Ynske en Greys.
Tot een andere keer, lijkt me best gezellig in deze SC.
Ja echt he?quote:
zo heb je toch ook van die dingen als lollie en dan een potje met zuur poederquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt he?
Ik had het al zo lang niet gehad en ik zag het potje staan en kon me niet beheersen.
Het is alleen gewoon echt ranzig om zo met je vinger te dippenHet gaat ook zo lekker onder je nagel zitten enzo, jammie!
quote:
quote:maar ik wist wel dat je een vrouw was hoor
ho! jij had garisson al!quote:
Lekkorr! Hahahaha jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt he?
Ik had het al zo lang niet gehad en ik zag het potje staan en kon me niet beheersen.
Het is alleen gewoon echt ranzig om zo met je vinger te dippenHet gaat ook zo lekker onder je nagel zitten enzo, jammie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |