oh nee, jij hebt die collega al...quote:
quote:
Oooooooh ik wil knetterpoeierrrrrrquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Waren mijn aantekeningen wel een nuttige toevoeging dus?
Oh en kijk
[ afbeelding ]
Zó erg is het nou ook weer niet met me hoor, je weet beter dan datquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg je nu gehakketak omdat je geknetter vieze praat vindt???????
![]()
Waar is mijn Qweatje?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh nee, jij hebt die collega al...
of wacht? oh nee. eh, laat maar
Het ligt er ook maar net aan hoe je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
En nu zeg ik gewoon ´sneu´ bij zoiets
Zie, dat soort dingen zijn gewoon zieligquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
Aww zo sneu bij ´Nu we er toch zijn´.
Man van wie zijn vrouw pas in zn armen is overleden. Hij leek al zo verstrooid
Jij bent mn Mr, niet mn Qweatjequote:
Oh ja shit!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wat erger is, doorh -
h d'r schuld verwacht ze nu meer, want ik had al gesmst
![]()
Vrees niet! Er is een ervaringsdeskundige aanwezig...quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:08 schreef Maes het volgende:
Mijn batterij is bijna leegEn dan moet ik naar beneden om de lader te halen en ik lig net zo lekker
MrSubtle gaat m wel ff voor je halen, no prob!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:08 schreef Maes het volgende:
Mijn batterij is bijna leegEn dan moet ik naar beneden om de lader te halen en ik lig net zo lekker
Ik was vooral bang dat je d'r wakker zou pingen en dat het niveau weer terug zou gaan naar dat van eerder vanavondquote:
Ik ben iedere keer jaloers als ik foto's zie van jouw hondenquote:Oh ik wou dat ik Chico was, die ligt echt ZO lekker te slapen in die lekkere zachte fleecedeken met hartjes![]()
Ik ben gewoon jaloers
Nou volgens mij was dat niet mijn persoonlijke advies en bovendien ben ik niet toerekeningsvatbaar als ik net gestopt ben met rokenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wat erger is, doorh -
![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wat erger is, doorh -
![]()
Boh I wish, ze komt niet , mn Qweatje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was vooral bang dat je d'r wakker zou pingen en dat het niveau weer terug zou gaan naar dat van eerder vanavond
[..]
Ik ben iedere keer jaloers als ik foto's zie van jouw honden
Da's mn FOK-eega die ik hierheen gelokt had vandaag.quote:
Je weet dat ik altijd PRECIES doe wat jij zegtquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou volgens mij was dat niet mijn persoonlijke advies en bovendien ben ik niet toerekeningsvatbaar als ik net gestopt ben met roken
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is wel een beetje triest... die zit helemaal blij te melden aan haar vriendinnen dat ze gebakken zit, en dan wordt het niks
![]()
en dan gaat ze straks in R&P een topic openen van: "wie snapt mannen nog..."
Ja zie je, eigen schuld dus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je weet dat ik altijd PRECIES doe wat jij zegt
Maar het roken-stukje was ik inderdaad vergeten gisterenkut...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |