Ik had besloten maar niet te veel terug te lezen even... ik had het wel even gezienquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de vorige bladzijde niet gelezen?
Zwartwit is dat snoep-poeder. Wat je met je vinger uit een potje moet lukken.
Maar met je hele tong in dat potje gaat beter heb ik ontdekt![]()
[ afbeelding ]
Ik voel een soort The Notebook aankomenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel een heel mooi verhaal en kan je het later gaan verfilmen
Nee joh, tuurlijk frot je dat met je vingers naar binnen. Of lik je het potje leegquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik doe het ook niet als je kijkt.
Beloofd
Even serieus he, hoe hoor je zoiets dán te eten? Met een lepeltje?
En natuurlijk een vervolgtopic op fokquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel een soort The Notebook aankomen
Horizantaal?quote:
Ah pfieuw!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk frot je dat met je vingers naar binnen. Of lik je het potje leeg
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel een soort The Notebook aankomen
ja, of de jouwe natuurlijk...quote:
En horizóntaal zou nog gekker zijn!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Horizantaal?Da's als je ligt neem ik aan?
Volgens mij denk jij nu al in half-twaalf-taal.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Horizantaal?Da's als je ligt neem ik aan?
quote:Call of Duty: Modern Warfare 2 is de snelst verkopende game ooit.
Op de eerste verkoopdag werd het spel wereldwijd ruim zeven miljoen keer verkocht. In de Benelux ging het spel ongeveer 80.000 keer over de toonbank.
Hoewel de cijfers pas in de loop van volgende week officieel worden, staat nu al vast dat Modern Warfare 2 alle internationale verkooprecords heeft gebroken. Waar Grand Theft Auto IV strandde op zes miljoen verkochte exemplaren na de eerste week, is Modern Warfare 2 al op de eerste dag meer dan zeven miljoen keer verkocht. Volgens Broadpoint AmTech-analist Ben Schachter zou op basis van de verkoopcijfers in het Verenigd Koninkrijk, waar Modern Warfare 2 op de eerste dag 1,23 miljoen keer werd verkocht, geconcludeerd kunnen worden dat het wereldwijde aantal rond zeven miljoen moet liggen. Volgens Schachter zou het totaal na een week rond de 11,7 miljoen moeten liggen.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest lachen Greys, zonder aantekeningen was ik dr niet doorheen gekomen![]()
Ik ga morgen voor MrSbtle nog wat subtiele aantekeningen maken en dan stuur ik m door
![]()
Ik had m trouwens in minder dan een uur uit![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had besloten maar niet te veel terug te lezen even... ik had het wel even gezien
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij nu al in half-twaalf-taal.
Het gaat simpelweg over het streepje in mijn naam.
Oh jaaaaaa, dat gehakketak op je tong!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Zwart wit is lekker, maar wat ook geweldig is is dat knetterpoeder![]()
Greys, dat moet op de lijst voor onze jacuzzi meet
En dan "I'm with stupid" erin scherenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En horizóntaal zou nog gekker zijn!
En dan ook nog met een pijl naar links
quote:
Echt, tis zowat zonde om je bad er voor vol te laten lopenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, dat heb je echt snel uit he, dat boekje
Wat was ie gróót!![]()
![]()
Rechtzaakjequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
Zul je straks zien dat ik een boze mail terug krijg waarom ik in hemelsnaam de post van iemand anders open
Zeg je nu gehakketak omdat je geknetter vieze praat vindt???????quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaaa, dat gehakketak op je tong!
Waren mijn aantekeningen wel een nuttige toevoeging dus?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, tis zowat zonde om je bad er voor vol te laten lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |