Het is nu toch beschaafd en rustig?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:48 schreef Strega het volgende:
Ik weet het niet hoor.
Heb het wel even gehad met sommige mensen voor vandaag![]()
Kijk morgen wel weer es.
Er zijn bepaalde dingen die ik niet hoef te zien/horen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:50 schreef Goodbye het volgende:
Wij hebben vandaag post gekregen van een meneer uit Australië met daarin een rouwkaart van zijn moeder en een brief aan de vorige bewoner van ons huis. Ik vind het echt zoooo sneuWe hadden 'm geopend omdat hij vanuit Australie kwam, en in die brief stond dus ook dat die man het jammer vond dat hij door het overlijden van zijn moeder geen link meer had met Nederland. Uit de brief kan je heel erg opmerken dat hij graag een reactie zou willen, maar de vorige bewoner is hier weggegaan omdat hij best ziek was (verkoop van het huis ging ook via een neef, hij had geen kinderen en ook geen vrouw meer). Dus of hij ligt nog ergens in een verzorgingshuis of hij is overleden.
Ik denk dat ik die man uit uit Australie maar even ga mailen..
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar je bent al mooi en fit en jong en intelligent en geweldig en super en de beste
Dus ja ik dacht, je kan niet alles hebben. Uiteraard bedoelde ik een zeer tijdelijke vorm van Parkinson die nooit langer dan 30 seconden zich manifesteert
Ik geef hem niet zomaar op natuurlijk. Misschien heeft ie een goede redenquote:
Huh?quote:
Het is nu toch best beschaafd?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Lief van je zou ik doen.
Stregaben het helemaal met je eens Ik ga maar weer domino day kijken is altijd beter dan ranzige praat. En da's iets heel anders dan vunzige praat. Daarvoor is de natte dozen leesclub....
Ja, dit is echt net een verhaal uit een soap ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan kan jij zijn link met Nederland worden!
Ik hou nu al van dit verhaal![]()
![]()
quote:
Wat is zwart-wit ook al weer?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is nu toch best beschaafd?
Of was mijn tong-in-het-potje-zwartwit ook ietsje té?
Waarschijnlijk is Ll gewoon blij dat jij vast vraagt of ze lekker is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Huh?
Is ze al van jou? Heb ik iets gemist?
Ik dacht dat je me aan 't dissen wasquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Huh?
Is ze al van jou? Heb ik iets gemist?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ineens wilde ik dat je nog dacht dat ik man was...
Nee... dit keer even niet meen ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me aan 't dissen was
Leer eerst mijn streepje maar eens correct te typen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ja voorstelrondje van Burdie en ALTER_EGO
Hoi, ik ben Burdie, wie ben jij?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ja voorstelrondje van Burdie en ALTER_EGO
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht zeg maar 'Ben je lekker' in de trant van 'ben je wel helemaal wijs dat je zo hint naar Ll'
Persoonlijk hou ik daar ook niet zo vanquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is nu toch best beschaafd?
Of was mijn tong-in-het-potje-zwartwit ook ietsje té?
Heb je de vorige bladzijde niet gelezen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat is zwart-wit ook al weer?
(googlen op "zwart wit" was niet heel nuttig)
Vertel eens... Hoe ziet jouw streepje uit dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Leer eerst mijn streepje maar eens correct te typen.
Misschien wordt het wel een heel mooi verhaal en kan je het later gaan verfilmenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dit is echt net een verhaal uit een soap ofzoEr staan echt telefoonnummers, faxnummers, adressen (meervoud ja) en dus een e-mailadres in. Ik denk dat hij ook wel wil weten dat die man die in ons huis woonde dus niet zomaar niks van zich laat horen.
<-----------------quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vertel eens... Hoe ziet jouw streepje uit dan?
+1quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, wat sneu!![]()
en wat goed dat je terug gaat mailen!
Maar ik doe het ook niet als je kijkt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik daar ook niet zo van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |