quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:30 schreef TheDutchguy het volgende:
Waarschijnlijk heb je gewoon iemand je wachtwoord verteld
Nobody knows my passwordquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:30 schreef TheDutchguy het volgende:
Waarschijnlijk heb je gewoon iemand je wachtwoord verteld
Nee, ik heb sins 2 maanden ofzo al niets meer geacepteerd via msn of het waren gewoon Gif. plaatjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:32 schreef DirkZz het volgende:Je hebt gewoon een progammatje van een 'vriend' gedownload.
Ik heb nog nooit iemand ontmoet die juriaan heette dus het zal wel een hacker geweest zijn want want mijn vriend vroeg waarom hij mij gehackt had toen antwoorde hij: Omdat ik het leuk vind om mensen uit te schelden via andermans msnquote:
Heb je op welke site dan ook ingelogd met je MSN gegevens? Om te zien wie jou geblokkeerd hebben, bijvoorbeeld, of om achter je "secret crush" te komen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:32 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Nee, ik heb sins 2 maanden ofzo al niets meer geacepteerd via msn of het waren gewoon Gif. plaatjes
en waaom zou Juriaan uit Veenendaal, als hij daadwerkelijk msn kan hacken, juist jouw msn pakken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:33 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand ontmoet die juriaan heette dus het zal wel een hacker geweest zijn want want mijn vriend vroeg waarom hij mij gehackt had toen antwoorde hij: Omdat ik het leuk vind om mensen uit te schelden via andermans msn
Ik kan wachtwoord niet veranderen want dan klik ik op ww vergeten en dan vul ik mijn gegevens in die ik aan het begin van mijn msn creëren had ingevuld en dan geeft hij aan dat het niet kloptquote:
Weet ik veelquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en waaom zou Juriaan uit Veenendaal, als hij daadwerkelijk msn kan hacken, juist jouw msn pakken?
Nee ik log alleen met mijn msn gegevens in op Ebuddyquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:34 schreef daReaper het volgende:
[..]
Heb je op welke site dan ook ingelogd met je MSN gegevens? Om te zien wie jou geblokkeerd hebben, bijvoorbeeld, of om achter je "secret crush" te komen?
Die is oud en dat heeft geen effect want er zijn nog meer mensen die er mee scheldenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:36 schreef Roi het volgende:
Kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 6 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
1 op de 2 mannen en 1 op de 2 vrouwen sterft eraan. En dan mogen mensen er niet mee schelden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:36 schreef Roi het volgende:
Kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 6 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
Als iedereen zo denkt verandert er nooit wat!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:37 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Die is oud en dat heeft geen effect want er zijn nog meer mensen die er mee schelden
Ik scheld er alleen mee als ik echt boos ben zulke gevallen dusquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:38 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt verandert er nooit wat!
Sowiesoquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:36 schreef Sony100 het volgende:
het ergste is:
Dat hij mijn vrienden uit scheld en zegt dat ik het ben waardoor vrienden denken dat ik op msn zit te fucken
Daarom heb ik nu 18 euro verneukt aan sms om naar elke vriend een sms te sturen dat ik niet op msn ben
Jij kan mij geen prutser noemenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:39 schreef Hyman het volgende:
TS is een prutser en kan niet secuur met zijn gegevens omgaan
En nee, daar doe je nu niets meer aan, aangezien hij je password toch wel heeft veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |