Hoiquote:
Ehm?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
toevallig Vetsin in de Nasi gebruikt/gehad?
Eetzequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi
Ik dacht precies hetzelfde
En ik ga eten dus doei!
Oeh lekkah! Eet smakelijk, stalkster!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ben even eten (kaasfondue)![]()
Zie jullie wel weer een volgend topic.
was t gekochte nasi uit de supermarkt? of was hij van de Chinees? of heb je m zelf gemaakt met een zakje uit de supermarkt? of zelf gekruid?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm?
Als ik er zelf wat moet maken, dan komt het erop neer dat je me vraagt of ik de dierenarts die nazi is heb gebruikt
klinkt goed!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ben even eten (kaasfondue)![]()
Zie jullie wel weer een volgend topic.
Ik zeg inderdaad met dt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:51 schreef Ynske het volgende:
owja
wat zeggen jullie nu van t Statten?
zou dat niet voor je gevoel ook Stadten zijn?
Ooh, nasi.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
was t gekochte nasi uit de supermarkt? of was hij van de Chinees? of heb je m zelf gemaakt met een zakje uit de supermarkt? of zelf gekruid?
Als ik hem heb, mag jij hem openen. Ik weet niksquote:
Huuuuuuu conimex kruiden zakjes door je etenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, nasi.
Nee, die koppijn is niet van de nasi. Die koppijn heb ik al de hele fucking 2 weken sinds de medicatie.
En nasi maak je niet met een zakje uit de supermarkt
ok, wel genoeg gedronken vandaag? en buitenlucht gesnoven?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, nasi.
Nee, die koppijn is niet van de nasi. Die koppijn heb ik al de hele fucking 2 weken sinds de medicatie.
En nasi maak je niet met een zakje uit de supermarkt
Oh nee jij mag nie, t moet braaf en saaiquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik hem heb, mag jij hem openen. Ik weet niks
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, wel genoeg gedronken vandaag? en buitenlucht gesnoven?
Braaf en saai kan ik niet. Heeft iedereen pechquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee jij mag nie, t moet braaf en saai
Uhuquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuu conimex kruiden zakjes door je eten
hmm lastigquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup, en jup. Ligt het allemaal niet aan
Wat die film?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Guilty...![]()
Ergens tijdens de asielactie ben ik begonnen met lurken, jullie enthousiasme tijdens die actie was leuk om te lezen.
Na de asielactie ben ik de SC een beetje gaan volgen.
Ofwel... ik ken jullie al best wel goed.
Oh ja, ik heb vandaag dus weer een kaart aan je gepost en ik bedacht net:quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup, en jup. Ligt het allemaal niet aan
Filmen!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |