1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Ja die kutsmoes van t adres gaat echt niet opquote:
Gun mij ook ff tijd om te editten jaquote:
Heb je dr dan ook nu al 39 uur en 24 minuten opzitten deze weekquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij zijn het er nog veel meer. Dinsdag pas.
Have fun! Bats ze!quote:
Whutquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Have fun! Bats ze!![]()
Oh enneh... *loert naar TT*... die boekjes zelf soppen niet hoor
Ja ik wilde eens proberen hoe het zou klinken als ik zoiets zou zeggenquote:
Zolang die ''-je' er achter staat vind ik het goed!quote:Met je bipsebapsje![]()
Mag ik van jou binnenkort het recept van je bapao's?quote:
Mr.Lief was gisteren al aan het kwijlen bij het recept. Volgens mij moet ik maar eens op zoek naar een stoommandje......quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Mag ik van jou binnenkort het recept van je bapao's?
Dat staat in Dit Bentotopicquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Mag ik van jou binnenkort het recept van je bapao's?
Dan al!?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:56 schreef nieslief het volgende:
Die wiki heb ik goei gedaan of niet dan???
Enfermera je boekje komt zodra ik een envelop heb gevonden!!!!!
lezen en zelf krabbelenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dan al!?Moeten we allemaal een boekje lezen? Ik dacht dat de 1e gewoon doorgestuurd werd met alle krabbels erin
![]()
quote:
Neehee er zijn 4 boekjes in omloop. Jij staat na mij in de lijst en ik ben ook een boekje gestart dus je bent nu al aan de beurt. Ik heb nog niet veel genoteerd dus jij kunt je uitleven. Je moet alleen ff wachten tot ik een envelop heb (soms lastig met twee heren in huis die dol zijn op vloppen en postman pat nadoen) en tot ik bij de winkel ben waar ik de vlop kan nawegen en postzegels kan kopen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dan al!?Moeten we allemaal een boekje lezen? Ik dacht dat de 1e gewoon doorgestuurd werd met alle krabbels erin
![]()
Nee, mijn hele beeld van jou ligt in één keer op straat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik wilde eens proberen hoe het zou klinken als ik zoiets zou zeggen![]()
Maar het klinkt niet he?
[..]
Zolang die ''-je' er achter staat vind ik het goed!
Ik heb gewoon nu pas door dat jij een vrouw bentquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
daar wil ik wel een foto van zien dan!
No way!quote:
En bedankt he. Het is hier de hele dag al zo druk dat een jjh'tje er gewoon niet inzit doe ik eens een poging zitten jullie er ineens allemaal tussen.quote:
Ik ga eieren bakken.quote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:08 schreef JJH het volgende:
En jjh'tje zijn gaaf als ze per ongeluk gebeuren, niet als ze zo vooropgezet zijn
Wat probeer je?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:08 schreef MrSubtle het volgende:
tsk mensen toch... het is veul leuker om een JJHtje te verprutsen door heel onschuldig na de 2 post te vragen "wat probeer je?"
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
En bedankt he. Het is hier de hele dag al zo druk dat een jjh'tje er gewoon niet inzit doe ik eens een poging zitten jullie er ineens allemaal tussen.
Nu nog de lapo pakkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dr al een paar gemaakt vandaag dus das heel geen goeie smoes
Ooooooh man, die post van Greys gaat echt zo vies tegenvallen na deze opmerkingquote:
Vieze oplichterquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Al smokkel ik de vierde er ook wel eens bij hoor.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh man, die post van Greys gaat echt zo vies tegenvallen na deze opmerking
Haha ja, die timing is echt ruk vandaag, over 20 minuten mag ik naar huis, en als ik thuis de pc weer aanzet is de kans dat dit topic nog leeft echt zoooooo minimaalquote:
Waarom laat je je browser dan ook open staan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:10 schreef MrSubtle het volgende:
Misschien een HEEL stomme vraag he, maar zouden topic titels niet gewoon SFW kunnen worden gehouden? Een browser open hebben staan met als titel in de startbalk "oh-oh gilt van geilheid" is niet echt te doen
Minimaal? Die kans is er gewoon nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha ja, die timing is echt ruk vandaag, over 20 minuten mag ik naar huis, en als ik thuis de pc weer aanzet is de kans dat dit topic nog leeft echt zoooooo minimaal
We kunnen kijken of we hem in 20 min vol kunnen lullenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha ja, die timing is echt ruk vandaag, over 20 minuten mag ik naar huis, en als ik thuis de pc weer aanzet is de kans dat dit topic nog leeft echt zoooooo minimaal
Ja nee, dat helptquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:12 schreef MrSubtle het volgende:
Als avondeten eet ik vanavond pepernoten met chocolade letter. Ik mag dat, want ik heb heul hard gesport
Hoe internet jij dan zonder browser?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom laat je je browser dan ook open staan?
Waarom? het is toch zoquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:10 schreef MrSubtle het volgende:
Misschien een HEEL stomme vraag he, maar zouden topic titels niet gewoon SFW kunnen worden gehouden? Een browser open hebben staan met als titel in de startbalk "oh-oh gilt van geilheid" is niet echt te doen
Ja dat weeeeeet ik wel... je mist m'n puntquote:
Nou, niet. Maar je moet wel erg goed kijken als iemand anders zijnde wil je de TT kunnen zien. En als ik wegloop, sluit ik de browserquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoe internet jij dan zonder browser?
Precies! Je had dr moeten horen gillen!quote:
Smoesjes!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:12 schreef MrSubtle het volgende:
Als avondeten eet ik vanavond pepernoten met chocolade letter. Ik mag dat, want ik heb heul hard gesport
piepert.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat weeeeeet ik wel... je mist m'n punt
Ah zo... nou omdat ik geen cookies opsla hier moet ik telkens inloggen. Dus daarom laat ik de browser liever open staanquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, niet. Maar je moet wel erg goed kijken als iemand anders zijnde wil je de TT kunnen zien. En als ik wegloop, sluit ik de browser
MrS had z'n geluid natuurlijk niet aanstaan!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies! Je had dr moeten horen gillen!
Nou toevallig ben ik jouw Secret Santa en nu krijg je niks!quote:
Ik sla ook geen koekjes op. Die liggen in de kast. Alhoewel het is wel een voorraad kast...quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ah zo... nou omdat ik geen cookies opsla hier moet ik telkens inloggen. Dus daarom laat ik de browser liever open staan
Ik heb al wat gehadquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou toevallig ben ik jouw Secret Santa en nu krijg je niks!
Beter voor hem. Het was niet te houdenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:14 schreef Strega het volgende:
[..]
MrS had z'n geluid natuurlijk niet aanstaan!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies! Je had dr moeten horen gillen!
Dat kan helemaal niet, want je was al klaar voor SS.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou toevallig ben ik jouw Secret Santa en nu krijg je niks!
Ja maar niet van miiiiijjjjjjjjjj ....quote:
Was jij ook niet die downloaden is stelen fundi?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:16 schreef MrSubtle het volgende:
Nou okay, ik heb het gevraagd... *shrug* ik ga 't verder niet verdedigen, ik vond 't gewoon niet zo nodig in een F&F forum
Daar sta je niet alleen in hoor, in het verleden zijn de titels van gesloten topics ook wel aangepast omdat het niet altijd iets was om trots op te zijn, als subforum zijnde.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:16 schreef MrSubtle het volgende:
Nou okay, ik heb het gevraagd... *shrug* ik ga 't verder niet verdedigen, ik vond 't gewoon niet zo nodig in een F&F forum
Ja, so?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar niet van miiiiijjjjjjjjjj ....
nou, ... dat dus
1) Da's niet waar? Ik heb wel het gedichtje af, misschien bedoel je dat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want je was al klaar voor SS.
Zullen we met zn allen naar SEX gaan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar sta je niet alleen in hoor, in het verleden zijn de titels van gesloten topics ook wel aangepast omdat het niet altijd iets was om trots op te zijn, als subforum zijnde.
Nee, geen fundi, ik doe 't zelf niet, maar wat anderen doen moeten anderen wetenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was jij ook niet die downloaden is stelen fundi?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, so?
Wel van ooooooooh-ooooooooh.
Alheowel dat nog moet aankomenooit.
Kan niet, want ik heb Q.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
1) Da's niet waar? Ik heb wel het gedichtje af, misschien bedoel je dat?
2) Klaar betekent nog niet opgestuurd
Dan heeft loveless gelogenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, geen fundi, ik doe 't zelf niet, maar wat anderen doen moeten anderen weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |