Daarvoor zou ik ook absoluut mn bed uitkomen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:28 schreef leejow het volgende:
[..]
Ik wil gewoon college krijgen van Dr. Oz..
http://www.nu.nl/algemeen(...)pt-met-talkshow.htmlquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Repeat het volgende:
Wat een gezeik bij Oprah over die MRSA zeg![]()
Mooi!quote:
Congrats MaxC, 2.1 in de pocket. Nu nog even afwachten wat ik voor de parallel lopende vakken gescoord hebquote:Op donderdag 19 november 2009 18:21 schreef MaxC het volgende:
EricT, 2.1 nog gehaald? Ik gelukkig wel, net als 3.1
Betekent dat ik in 5 maanden 66 ECTS heb gehaald
Kun je in de OP zienquote:Op zondag 22 november 2009 19:57 schreef Cottontail het volgende:
Utrecht! Maar geloof dat hier niet zo vol zit met mensen uit de Domstad, of wel?
Mietjequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:10 schreef Pluizel het volgende:
arg, stomme griepprikheb er echt al 3 dagen niet te harden koppijn van en ik heb niet meer dan 400 mg ibu tot mijn beschikking momenteel. Nog 3 uur, en dan heb ik weekend..... zakjes van 600 mg, kom maar bij pluizel, kom dan!
quote:Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef starla het volgende:
[..]
Ik rookte gisteren voor het eerst een sigaret en nu heb ik longkanker.
speciaal voor jou lieverd:quote:Op maandag 23 november 2009 20:23 schreef starla het volgende:
Ik word soms een beetje simpel van 'ervaringen gezocht'.
nicequote:Op zondag 22 november 2009 21:12 schreef gohan16 het volgende:
welkome, hier is nog een iemand uit utreg.
Ja klopt, tussentoets zit volgens mij alleen nog in ZHB3. De blokken hiervoor waren inderdaad niet makkelijk, maar ik vind dit ook niet echt easy, vooral omdat het soms zo vaag en aan de oppervlakte blijft.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:11 schreef gohan16 het volgende:
Circ3 was in mijn tijd echt een soort vakantie na 2 zeer drukke blokken, hadden we opeens heel veel vrij en volgens mij ook 2x een eindtoets ipv een tussentoets. Ik denk dat het al veranderd was en dat jullie sowieso geen tussentoetsen meer hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |