Dat was een tweehoofdige god. Dit monster had er meer, en kreeg er ook steeds meer bij: als je er één afhakte, kwamen er twee terug.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:34 schreef qonmann het volgende:
Janus ???
Om precies te zijn de hydra van lernaquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:36 schreef qonmann het volgende:
Hydra wellicht ?
Yesquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
Joule?
Die bedoel ik inderdaad niet, van degene die ik wel bedoel is echter ook een 'Hyperbolicus-versie'.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef qonmann het volgende:
De Sinus Hyerbolicus (SinH) en de Cosinus Hyperbolicus (CosH)
Maar die bedoel je niet, het zijn ook geen goniometrische functues, maar hun eigenschappen zijn verbluffend analoog.
Beetje offtopic dus.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:32 schreef De_Hertog het volgende:
De functie die ik zoek is ook de snijlijn van een functie en is onderdeel van een gelijknamige methode om het nulpunt van een functie te benaderen.
Ik zoek een functie met en bepaalde naam. Die naam wordt ook gebruikt voor de snijlijn van een functie. Daarnaast is er de ... methode, een methode om het nulpunt van een functie te benaderen. Hierin wordt gebruik gemaakt van de snijlijn, vandaar de naam.quote:
OK, maar dan heb ik ook een verbeteringquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:14 schreef De_Hertog het volgende:
Nou ja, schreef... Hij bewerkte een aantal middeleeuwse composities uit de Carmina Burana, dat is niet helemaal hetzelfde. Het werd geschreven door een of meerdere monniken
Janus had 2 gezichten, niet 2 hoofdenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:35 schreef De_Hertog het volgende:
Dat was een tweehoofdige god.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:04 schreef Mark het volgende:
[..]
OK, maar dan heb ik ook een verbetering
[..]
Janus had 2 gezichten, niet 2 hoofden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |