Sorryquote:Op donderdag 19 november 2009 17:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Einstein, moet je die maanvis nou nog..
Gave bak heb je!quote:Op zondag 15 november 2009 20:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn kameleongarnaal is bevallen
Nu bezig met langzaam aan zeezout toevoegen voor brakwater-aquarium en hopen dat de kweek gaat lukken, enkel morgen nog vloeibaar voedsel kopen om de larven te voeden
Hier zijn de larven dus te zien
Ahh.. okido. maakt verder niet uit, maar dan weet ik ut iig.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Sorry
Maar ik hoef hem niet, ik moet namelijk ook al appelslakken kwijt enzo en heb er geen ruimte voor
Ik heb hetzelde probleem gehad en heb anatoma helena (slaketende slakken ingezet).quote:Op donderdag 19 november 2009 20:18 schreef Markster het volgende:
zat gister eens naar me grind te kijken, en omg. Ik heb op zijn minst 25 slakken ontdekt!
Begon 2 maanden geleden met 1tje
Moet ik er wat aan doen, of houd het zich in balans, op zich heb ik geen last van ze, maar ik wil niet dat ik er zometeen honderd heb die lekker me planten opvreten
Ik heb begin dit jaar ook 1 poelslakje gehad en kreeg er daaruit op een gegeven moment meer dan driehonderd die ik dan maar steeds buiten in het water deed. Overigens aten ze bij mij niet de planten op. Enfin, sinds het kouder geworden is zie ik ze buiten niet meer terug maar misschien zijn ze daar ook wel opgegeten.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:18 schreef Markster het volgende:
zat gister eens naar me grind te kijken, en omg. Ik heb op zijn minst 25 slakken ontdekt!
Begon 2 maanden geleden met 1tje
Moet ik er wat aan doen, of houd het zich in balans, op zich heb ik geen last van ze, maar ik wil niet dat ik er zometeen honderd heb die lekker me planten opvreten
Show hier je aquarium (foto's met gegevens over de bak only?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Als iedereen ze post, maak jij er dan een mooie OP van??
Welke kant wil je op? En wat voegt die site toe wat niet op andere sites te vinden is?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:22 schreef Aaiphone het volgende:
Ik zoek eigenlijk iemand om een website mee op te richten. Iemand hier? PM dan ff
Jeutje zeg daar vraag je me wat geen idee. Zo'n oranje met zwart gestreepte die slakken lust.....quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:39 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
wat voor een botia nieslief?
Wauw. Wilde ook graag zoiets maar hoe meer ik er over gelezen heb hoe minder ik het aandurfde.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik ben van plan om naar een goede aquariumzaak te gaan vandaag voor inspiratie voor een zeeaquarium. Iemand suggesties voor een zaak tussen adam en eindhoven? Op zich ziet de site van rifwachter in hilversum er we'll goed uit...
Als ik een grotere bak zou hebben, zou ik er graag een paar halen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:18 schreef nieslief het volgende:
Ik heb een botia gehaald voor de slakkenplaag, die overigens heel snel over was daarna.
Nou, het zal nog wel minimaal een half jaar duren voor ik begin aangezien ik eerst nog een apartement moet kopen waar het aquarium in komtquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Wauw. Wilde ook graag zoiets maar hoe meer ik er over gelezen heb hoe minder ik het aandurfde.
Ben wel benieuwd naar hoe jij dat gaat doen.
Oja, mocht ik hier iemand een plezier kunnen doen met javamos, het groeit hier enorm hard en heb teveel.
Ik zeg zonder twijfel de waterweelde in den haag, google er maar eens opquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik ben van plan om naar een goede aquariumzaak te gaan vandaag voor inspiratie voor een zeeaquarium. Iemand suggesties voor een zaak tussen adam en eindhoven? Op zich ziet de site van rifwachter in hilversum er we'll goed uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |