Ik heb het al laten checken en er is niks gevonden, bloed geprikt enzo. Meestal ben ik alleen een beetje licht in mijn hoofd, gister was ik ws. gewoon te moe, druk bezig met klussen, vaak hurken en weer opstaan. Meestal voel ik het aankomen, nu was het voelen en meteen omvallen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:47 schreef Stout het volgende:
Dat klinkt echt eng...toch ff laten checken hoor !
En van binnen lekker helemaal dichtslibben, lijkt me eigenlijk enger omdat je het dan niet in de gaten hebtquote:Op maandag 16 november 2009 14:54 schreef ZeFetish het volgende:
Je zou maar kunnen eten wat je wilt zonder dik te worden
Ik was van plan mezelf niet elke week te wegen maar begin daar toch een beetje op terug te komen.quote:Op maandag 16 november 2009 15:18 schreef Stout het volgende:
En waren de weegschaaltjes lief vanmorgen ?
Hier -0.6 dus prima
Hoe komt het dat je dat gevoel hebt?quote:Op maandag 16 november 2009 19:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ondanks ik geen zin had, ben ik lekker tekeer gegaan.. Ben nu wel een beetje brak, maar ook voldaan. Maar ik heb ook een gevoel dat mijn twintig kilo er weer bij zitten
he wat leuk bowlenquote:Op maandag 16 november 2009 21:21 schreef Stout het volgende:
Goe gedaan Vikkingsmeisje !!
Hier gebowled... lekker gegooid, 139.3 gemiddeld
Goed bezig. 1x per week wegen is trouwens een prima periode. Elke dag is te veel, maar langer wachten is ook niet nodig.quote:Op maandag 16 november 2009 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Eet/sportdagboek begonnen - check![]()
Hardgelopen - check![]()
Genoeg aan mijn gezondheid gewerkt vandaag, nu toch maar echt aan de studie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |