Heel veel succes met afvallen gewenst en goed dat je het roer nu om gooit.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:05 schreef BrandX het volgende:
Ik kom me maar eens melden voor morele ondersteuning
en de digistok achter de deur![]()
even vooraf, uitleg die ik gewoon ff kwijt moet
Ik ben het afgelopen jaar zeker 20 kg aangekomen. Vooral een combinatie van stress en blessures. De stilzit en stresscombi doet mij ver bovenmatig eten. Stom I know, maar goed, shit happens.
[..]
En nu?
Nu ga ik vanaf volgende week met een privetrainer van start. We gaan een aantal zaken uitproberen, zowel op cardio-achtiggebied als op krachttraininggebied. Kijken waar ik het meeste effect mee sorteer, en vervolgens een schema opstellen waarmee ik met twee-drie maanden max weer kan boksen (oftewel: 5-8kg kwijt), en met een jaar mijn 20kg verantwoord kwijt ben.
Nu lijkt 5-8 kg in 8-12 weken vrij weinig, maar meer zal niet gaan lukken enerzijds om het jojo effect tegen te gaan, [..]
Zoals alle dieeten eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:32 schreef DarkElf het volgende:
maar das dus het moeilijke aan het she gebeuren lijkt het (ik heb het nooit geprobeerd hoor dus als ik t fout heb sorry) je eet goed, je valt af maar dáárna gaat het mis blijkbaar... snel afvallen is leuk natuurlijk maar als je daarna weer aankomt heb je er eigenlijk geen fluit aan... dan is het misschien toch niet de juiste manier..
Ik ga nu heel geleidelijk aan proberen op gewicht te blijven (als ik eenmaal mijn streefgewicht bereikt heb). Dus, ipv 2 boterhammen 3 boterhammen tussen de middag en dat eens een maandje aankijken, daarna 's ochtends weer wat extra eten en dat een periode aankijken... Ik heb een mega-zittend beroep dus ik kan niet zo heel veel meer kcal's eten als dat ik nu doe helaas. Zolang ik geen zin of motivatie heb om te sporten is dat gewoon de realiteit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:32 schreef DarkElf het volgende:
maar das dus het moeilijke aan het she gebeuren lijkt het (ik heb het nooit geprobeerd hoor dus als ik t fout heb sorry) je eet goed, je valt af maar dáárna gaat het mis blijkbaar... snel afvallen is leuk natuurlijk maar als je daarna weer aankomt heb je er eigenlijk geen fluit aan... dan is het misschien toch niet de juiste manier..
voor mij wel, ben allergisch voor pinda's en notenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn mams at altijd roggebrood met pindakaas, was best te doen!En men was hier net tot de conclusie gekomen dat pindakaas nog zo slecht niet is...
stroop is een idee, eitje ook idd (plakje kip eronder somsquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Roggebrood met schenkstroop of een gekookt eitje. Haring is natuurlijk lekker
Oh, oeps!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voor mij wel, ben allergisch voor pinda's en noten
thanks, en I know. Ben al eens van 99 naar 82 gegaan. Dat laatste was op 2kg na mijn ideaal gewicht (bouw versus spieren) En dat ging heel lang goed. tot een à anderhalf jaar terug dusquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:03 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Heel veel succes met afvallen gewenst en goed dat je het roer nu om gooit.
5-8kg in 8-12 weken is echt niet weinig hoor.
Als je gezond afvalt (gezond eten plus veel sporten), kun je volgens mij het beste rekenen met ongeveer een halve kilo per week.
In het begin zal het trouwens wel sneller gaan bij de meeste mensen, dan vliegen de kilo's eraf (yay), maar maak je geen zorgen als het daarna wat langzamer gaat.
Voorbeeld, de laatste 21 weken ben ik 11 kg afgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |