Ik moest ook aan Zadkine denken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:26 schreef Salatrel het volgende:
ik dacht even dat dit over Zadkine in rotterdam ging... daar hadden ze ook zon faalsysteem
Omdat negatieve reacties niet mogen: Wat vervelend jongeman dat je voor 1 ochtend 10 euro moest betalen, dat slaat werkelijk nergens op. Ik leef met je meequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ging vandaag naar school na negen maanden daar niet geweest te zijn. Ze hebben daar dus een systeem dat je alleen met een schoolpas binnen mag komen. Verdoemme, ik kon dat ding nergens vinden. Heb ik voor een ochtendje school tien euro's moeten betalen voor een nieuw pasje. Leuke is dat die gozer zei "Dan kun je hem binnen vier dagen hier ophalen." Ja hallo, ik kom hier niet meer tot Februari
Er staat beveiliging bij (lees, een stel wijven dat jonger dan mij is)quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:05 schreef DjinN het volgende:
waarom ga je in vredensnaam meteen een nieuw pasje kopen ??? Bij het ROC waar ik op zit vraag ik gewoon aan de leraar of ie mij kan inloggen![]()
Bij ons is het alleen vaak zo dat die scanapparaten het niet doenOf ze zijn weer eens gecrasht
Ah op die manierquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er staat beveiliging bij (lees, een stel wijven dat jonger dan mij is)Die gaan dan janken.
Gelukkig kom ik hier nog amperquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ah op die manierBij ons is de enige beveiliging...uhhh...euhm..die is er niet
![]()
ICTquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:32 schreef Adelante het volgende:
oke, de MBO en ROCreacties mogen wegblijven. Dank.
KERNquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat zijn dat voor opleidingen tegenwoordig dat je niet meer op school hoeft te komen?
Vroeger, in mijn tijd, was het bijna dag naar school, behalve in stagetijd.
MBO of niet, dit soort acties slaan natuurlijk nergens op. Gelukkig hebben de scholen waar ik heb gezeten niet aan die onzin gedaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:32 schreef Adelante het volgende:
ah, en u weet dat hoe?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kut hè dat ze op de ROC geen gaysex hebben.
Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:05 schreef JoaC het volgende:
Gewoon iemand anders zijn pasje lenen
Opgelost
kquote:
Om vervolgens een post te maken met: 'quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:53 schreef Aethereal het volgende:
Gewoon leuk om te weten natuurlijk: TS wat voor opleiding doe je?
Wat is er nou weer mis met het ROCquote:
Lelystadquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:14 schreef Apebeer het volgende:
Welke ROC?
Op mijn ROC kan je dagpas krijgen voor 2,50 ofzo
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:32 schreef Adelante het volgende:
Zadkine? Is dat echt een naam van een schoolquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest ook aan Zadkine denken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |