abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74659706
Wat een kutuser is dat, klaagt iedereen over mijn kuttopics maar hij maakt pas kuttopics open jullie ogen eens!

Hij gebruikt de taal van de streets

Klacht Fokuser cacci
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:58:39 #2
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_74659722
vind hem wel grappig
ga eens koffie halen
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:59:06 #3
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74659731
Ik vermaak me prima met zijn topics!

Ow en haters moeten maar wegblijven
Stand for something or fall for anything
pi_74659752
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:58 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
vind hem wel grappig
Lees je post nog eens, dan kom je achter dat je eigen ik niet helemaal 100% is
pi_74659765
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik vermaak me prima met zijn topics!

Ow en haters moeten maar wegblijven
Blegh, wat voor vermaak? Onzin topics zeker
pi_74659814
Niet haten!

vrijdag 13 november 2009 @ 11:03:55 #7
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74659845
Cacciatore topic, dat breekt zo lekker de week!
pi_74659852
Wie?
Roken is lekker
pi_74659859
Wat een kuttopic.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74659900
Zijn eerste paar posts:
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:15 schreef Cacciatore het volgende:
Poepon is inderdaad ook een CS maar heeft kwaliteiten om op de vleugel, en dan bedoel ik meer rand 16 uit de voeten te kunnen.
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Cacciatore het volgende:
Denneboom is een pure buitenspeler, Waarschijnlijk Poepon naar de vleugel en Bodul in de spits, prima voorhoede.
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:22 schreef Cacciatore het volgende:
Ik neem aan dat een postgeschiedenis van 8 posts niet echt representatief is haha
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:04 schreef Cacciatore het volgende:
Ik ben relatief nieuw hier maar ambieer een moderator functie wel, zijn er normen qua minimale aanwezigheid of is iedere nieuwkomer even kansrijk?
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef Cacciatore het volgende:
Geweldige aankoop van Heracles, bij Ajax altijd al een groot talent, gelukkig nooit bij AZ doorgebroken en nu in Almelo gaat hij zijn klasse etaleren. Hier gaat Heracles enorm veel plezier van beleven!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2009 11:06:02 ]
pi_74659931
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:52 schreef Cacciatore het volgende:
Natuurlijk dé keeper van Oranje, en natuurlijk een heerlijke klap in het gezicht voor Stekelenburg als hij wel de kwalificatie maar niet het toernooi mag spelen.
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:16 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

Tuurlijk denkt men dat, want een trainer van Ajax en zeker Jol is helemaal geen zakkenvullend vriendje van Raiola, toch goed gespeeld door Kerlon door de strot te douwen. En nu is het allemaal gefinancierd met de opleidingskosten van Ibra en Maxwell maar het tekengeld verdwijnt gewoon in de zakjes van Jol en Raiola.
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

Klopt, ze hebben het slim gespeeld om een flink percentage in eigen zak te steken, Jol valt me vies tegen in dat opzicht.
Zo. Hij kan het wel.
pi_74659952
Klapperrrr van de ochtend:
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef Cacciatore het volgende:
Die verdediger komt nog wel, maar wat veel belangrijker is is het feit dat we een aantal zeer opmerkelijke aankopen hebben gedaan die totaal niet stroken met wat Jol in het begin zei namelijk het kopen van 3 gerichte aankopen die de linies dusdanig versterken dat we een topteam krijgen.

Sowieso vind ik Jol zeer inconsequent als het gaat in het geven van kansen aan bijv. Cvitanich ten opzichte van een Rommedahl of een Donald ten opzichte van een Urby.

Een puntje aan de zijkant wat ik graag wil belichtten is het volgende.

Vorig jaar was Suarez al een topspeler, we hadden aanvankelijk Huntelaar nog maar na het wegvallen van hem stagneerde de productie eigenlijk en scoorde voornamelijk Suarez erg veel. Wil je een team afhankelijk maken van 1 speler dan doe je dat door herhaaldelijk in de media te vertellen dat Suarez een fantastische speler is, hem aanvoerder maken en hem meer verantwoordelijkheidsbesef te geven.

Aanvankelijk zou je zeggen dat dit een slimme zet is, want Suarez geef je een lekkere stoot zelfvertrouwen en je zorgt er wellicht voor dat Suarez bij Ajax blijft dit jaar. Maar wat Jol niet heeft gezien is dat de spelers die signalen ook opvangen en die gaan ipv eigen initiatief hun verantwoording leggen bij de bevliegingen van Suarez.

Op zich is dit op te lossen door zoals Jol heeft gedaan Suarez in de spits te plaatsen zodat hij ook direct de laatste man is waar de bal naartoe gaat, maar Suarez is geen spits en rendeert vele malen beter op de vleugen, persoonlijk vind ik hem vele malen dreigender als hij vanaf de flank komt.

Ik had verwacht dat Jol iets meer intellect zou tonen met dit soort ogenschijnlijke dillemma's die een ervaren trainer doorgaans wel heeft meegemaakt maar helaas niet, iets wat mij zeer tegenvalt van hem.

Ook op het vertrouwens gebied vind ik hem zeer tegenvallen, een jongen als Aissati, een groot talent hoort gewoon het vertrouwen te krijgen en niet zoals door de kortzichte eendagsvliegen die hem afschrijven in de basis te staan. Aissati is een topspeler die met veel zelfvertrouwen erg ver gaat komen.

Cvitanich is ook zo'n geval van nooit de kans hebben gekregen maar toch worden afgeschreven, daar waar Suarez zichtbaar opleeft als zijn vriend Dario erin komt laat Dario ook herhaaldelijk zien wat zijn kwaliteiten zijn, nee hij is geen Goleador maar hij is een uitstekende kaatsende man met oog voor de flanken en iemand die kopsterk is en kei en kei hard werkt.

Met pijn in mijn hart las ik deze quote van hem wat illustratief is aan hem, prachtkerel!
[..]
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:07:52 #13
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74659961
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:05 schreef zarGon het volgende:
Zijn eerste paar posts:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Dat was volgens Cacciatore zn broer...blabla...ergens op FOK! gelezen
pi_74659963
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:05 schreef zarGon het volgende:
Zijn eerste paar posts:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]
Hoe is hij zo laag gezonken?

De recente posts zijn niet om aan te zien, laat staan dat het te begrijpen is.
pi_74659988
goed topic
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')