Die was ook heftig jahquote:Op woensdag 18 november 2009 20:18 schreef Againzender het volgende:
en nog eentje die live op FOK! te volgen was:
[Centraal] Zware storm 27 oktober
Mijn vader had (en heeft nog steeds) een kas toen, en de week voor die storm had hij een glaszetter langs laten komen om alle kapotte/beschadigde ramen te laten herstellen. Die hersteller liep te foeteren dat er maar weer eens een flinke storm moest komen, want er was veels te weinig te doenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:35 schreef aloa het volgende:
Ik kan me van 1990 nog wel de hoge bulten met kapotte dakpannen herinneren. Als je destijds een bedrijf in dakpannen had, dan zat je goed. Hele straten lagen bezaaid daarmee.
Dan is zijn wens uitgekomen. Er profiteren altijd weer mensen van.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn vader had (en heeft nog steeds) een kas toen, en de week voor die storm had hij een glaszetter langs laten komen om alle kapotte/beschadigde ramen te laten herstellen. Die hersteller liep te foeteren dat er maar weer eens een flinke storm moest komen, want er was veels te weinig te doen
lijkt idd weer wat onstuimiger te worden dan. Maar het is nog ver weg. Maar vandaag stond ook al een tijdje op de kaartquote:Op woensdag 18 november 2009 20:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan is zijn wens uitgekomen. Er profiteren altijd weer mensen van.
Zondag lijkt ook een winderig dagje te worden. Misschien wel weer een storm.
Jaja, toen kwam Jeanette op bezoek.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:18 schreef Againzender het volgende:
en nog eentje die live op FOK! te volgen was:
[Centraal] Zware storm 27 oktober
Leuk om weer eens over die storm te lezen. Het is de enige storm die een dakpan bij mijn ouderlijk huis heeft weten te beroeren. Stevig gebouwd dus! De storm zelf zou ik kunnen beschrijven als 'total mayhem'. Het regende en onweerde keihard. De hemel was helemaal groen en grijs, waarschijnlijk van de bladerenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:15 schreef Againzender het volgende:
ik heb ooit een topic in het leven geblazen ivm met 90's enzo, zit op slot nu
De zeer zware storm van 25 januari 1990
ff doorklikken:quote:Op woensdag 18 november 2009 23:36 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom is de UK Rood ? !!!![]()
http://www.meteoalarm.eu/#
Kans op overstromingen.quote:valid from 18.11.2009 07:00 CET Until 20.11.2009 10:00 CET
Rain
Awareness Level: Red
Rain will become very heavy and persistent early on Thursday and continue until Friday morning. Rainfall accumulations of 50-75mm are expected widely, with up to 150mm possible locally over high ground. With this amount of rain falling onto saturated ground there is a high risk of localised flooding.
Da's daar al vrij snel. Helaas.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ff doorklikken:
[..]
Kans op overstromingen.
Nope, helaas.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:32 schreef Frutsel het volgende:
Waterhozen in de haven van Darwin Australie
Hebben jullie wel eens een waterhoos gespot of gekiekt?
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef garnage-patrick het volgende:
moet koud worden!! sneeuw! en veul!!![]()
vorig jaar kon ik met me auto op 21-nov door dik 15cm sneeuw heen ploegen!!
Ik kwam vorige winter 3x de straat niet uitquote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef garnage-patrick het volgende:
Hmm, dat zal ook niet echt opgeschoten hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef garnage-patrick het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |