quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:28 schreef VatosLoco het volgende:
Links: Geert Wilders & PVV demoniseren moslims
Links: Geen PVV meer op nummerborden, VVD of andere partijen zijn wel toegestaan.
Grappig dat het gene waar Links zich zwaar aan stoort bij de PVV zich toch ook al tijden schuldig aan maakt, blijkbaar is in de strijd tegen de PVV alles toegestaan door Links.
Nee helemaal niet, ik benader de zaken gewoon nuchter en lees feiten, ik oordeel niet op basis van een "ik mag je" gehalte, ik zie van beide kanten uitspraken en vanuit beide kanten worden er onzinnige dingen geroepen, maar ik moet toegeven dat Links zich te vaker voor schut zet dan Rechts.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
![]()
! Arme jongen, helemaal gehersenspoeld door de führer.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:39 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik benader de zaken gewoon nuchter en lees feiten, ik oordeel niet op basis van een "ik mag je" gehalte, ik zie van beide kanten uitspraken en vanuit beide kanten worden er onzinnige dingen geroepen, maar ik moet toegeven dat Links zich te vaker voor schut zet dan Rechts.
Alleen vraag ik me af voor wie we meer angst moeten hebben, voor Rechts of voor Links, Rechts roept misschien alles van daken, en zo weten we waar we aan toe zijn, Links is toch het achterbaks van de twee.
Heeft de minister van VenW wel directe zeggenschap over het beleid van de RDW? Kan hij er niet hoogstens "stevig op aandringen" om het besluit terug te draaien of iets dergelijks?quote:Bent u bereid dit besluit van de RDW onmiddellijk terug te draaien?
Ehm ik wil niet veel zeggen, maar jij bent degene die iedere keer kansloos dient te ageren tegen alles wat ook maar iets te maken heeft met de PVV. Zelfs in een topic over nummerborden weet je het woord führer te gebruiken. Inventief ben je hoor, erg knap.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
![]()
! Arme jongen, helemaal gehersenspoeld door de führer.
Hoepel aub op als je niet waar je het over hebt. Een organisatie als de RDW is noch links noch rechts.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:39 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik benader de zaken gewoon nuchter en lees feiten, ik oordeel niet op basis van een "ik mag je" gehalte, ik zie van beide kanten uitspraken en vanuit beide kanten worden er onzinnige dingen geroepen, maar ik moet toegeven dat Links zich te vaker voor schut zet dan Rechts.
Alleen vraag ik me af voor wie we meer angst moeten hebben, voor Rechts of voor Links, Rechts roept misschien alles van daken, en zo weten we waar we aan toe zijn, Links is toch het achterbaks van de twee.
Dit, en ook al waren ze het dan "who gives a shit" dat er niet PVV in een kenteken mag staan, alsof daar werkelijk mensen ene reet om geven. Stupide kamervragen, stupide kwestie, en stupide mensen die hier daarom maar de PVV gaan afkraken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoepel aub op als je niet waar je het over hebt. Een organisatie als de RDW is noch links noch rechts.
Dan leef je waarschijnlijk in een andere werkelijkheid dan ik, want in die van mij moeten we dagelijks in de krant lezen dat de PVV weer iets roept over "linkse demonisering", Kamervragen stelt over "linkse kinderprogramma's", politici uitmaakt voor "handlangers van Mohammed B.", huilt dat "de kogel van links komt", etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:39 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik benader de zaken gewoon nuchter en lees feiten (...) maar ik moet toegeven dat Links zich te vaker voor schut zet dan Rechts.
Precies. Ik voel ook weinig behoefte om een PVV-debat te starten rond dit onderwerp. We hoeven immers niet elke scheet aan te grijpen om elkaar in de haren te vliegen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dit, en ook al waren ze het dan "who gives a shit" dat er niet PVV in een kenteken mag staan, alsof daar werkelijk mensen ene reet om geven. Stupide kamervragen, stupide kwestie, en stupide mensen die hier daarom maar de PVV gaan afkraken.
Hear hear, nutteloos topic.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies. Ik voel ook weinig behoefte om een PVV-debat te starten rond dit onderwerp. We hoeven immers niet elke scheet aan te grijpen om elkaar in de haren te vliegen.
Dan wil ik graag weten waarom ze PVV verboden hebben? Is het omdat het een politieke partij is? Hmm dat betwijfel ik, anders waren de VVD en SP ook wel verboden. Waarom word de ene politieke partij wel verboden en de andere niet vraag ik me dan af.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoepel aub op als je niet waar je het over hebt. Een organisatie als de RDW is noch links noch rechts.
Jij beweert dat dit een actie is van links. Echter, de VVD is na de PVV en TON de meest rechtse partij en het is gewoon toegestaan om dat nummerbord te bezitten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:51 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dan wil ik graag weten waarom ze PVV verboden hebben? Is het omdat het een politieke partij is? Hmm dat betwijfel ik, anders waren de VVD en SP ook wel verboden. Waarom word de ene politieke partij wel verboden en de andere niet vraag ik me dan af.
Is het misschien dat Moslims hier aanstoot aan kunnen nemen? Is het misschien dat moslims hier agressief op kunnen reageren, dat er consequenties aan kunnen hangen indien je met zo'n nummerbord rijd. Althans die richting gaat het toch heel erg hard op. Er bestaat een angst dat hier negatief op gereageerd gaat worden, en is dat niet één van de punten waar de PVV zich sterk voor maakt, het aanpassen van Nederlanders in hun eigen land. De RWD vind de letters PVV aanstootgevend en somt ze op in hetzelfde rijtje als de NSB, KKK enz.
Maar ik zal het wel fout hebben, ik hoop wel niet dat jij nu opgehoepeld bent want ik wil toch eens zo graag horen waarom jij dit anders ziet.
Als jij dan met onderstaand kenteken rijdt komt het helemaal goedquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:51 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dan wil ik graag weten waarom ze PVV verboden hebben? Is het omdat het een politieke partij is? Hmm dat betwijfel ik, anders waren de VVD en SP ook wel verboden. Waarom word de ene politieke partij wel verboden en de andere niet vraag ik me dan af.
Is het misschien dat Moslims hier aanstoot aan kunnen nemen? Is het misschien dat moslims hier agressief op kunnen reageren, dat er consequenties aan kunnen hangen indien je met zo'n nummerbord rijd. Althans die richting gaat het toch heel erg hard op. Er bestaat een angst dat hier negatief op gereageerd gaat worden, en is dat niet één van de punten waar de PVV zich sterk voor maakt, het aanpassen van Nederlanders in hun eigen land. De RWD vind de letters PVV aanstootgevend en somt ze op in hetzelfde rijtje als de NSB, KKK enz.
Maar ik zal het wel fout hebben, ik hoop wel niet dat jij nu opgehoepeld bent want ik wil toch eens zo graag horen waarom jij dit anders ziet.
Opgelost slotje.quote:Volgens een woordvoerder van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat, dat besluit wat wel of niet op de nummerborden mag, heeft het verbod niets met de PVV te maken. ,,Alle drieletterige combinaties die een 'kleur' hebben, zoals politieke partijen maar ook voetbalclubs mogen niet op nummerborden, de PVV vormt hierin geen uitzondering'', aldus de woordvoerder.
VVD mag dus ook niet op nummerborden van auto's verschijnen. Dat er in Nederland wel een bestelbus rondrijdt met de combinatie van de VVD komt volgens de woordvoerder omdat de kentekens voor bestelbussen, die niet onder dezelfde categorie vallen als personenauto's, al uitgegeven waren voordat de lijst met 'verboden' combinaties was vastgesteld.
Inderdaad, de PVV moet en zal gediscrimineerd worden, anders heb je niks om over te janken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef deedeetee het volgende:
smoesje is goed maar het praatje deugt niet
Alle drieletterige combinaties die een 'kleur' hebben, zoals politieke partijen maar ook voetbalclubs mogen niet op nummerborden, de PVV vormt hierin geen uitzonderingquote:
Jaa laten we een woordvoerder van een ministerie ontslaan omdat 'ie geen verstand heeft van voetbal!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Alle drieletterige combinaties die een 'kleur' hebben, zoals politieke partijen maar ook voetbalclubs mogen niet op nummerborden, de PVV vormt hierin geen uitzondering
Wat een onzin kraamt die woordvoeder uit, ontslaan die man.
Wsl bedoelt ie eredivsieclubs
omdat ie onzin verkondigt..overigens rijden er ook auto's met kentekens VVD rond.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Jaa laten we een woordvoerder van een ministerie ontslaan omdat 'ie geen verstand heeft van voetbal!![]()
...
Oh, dat lukt ze toch wel hoor, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb wel te doen met de PVV-aanhang. Nu kunnen zij zich immers een keertke niet in de slachtofferrol manouvreren.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Alle drieletterige combinaties die een 'kleur' hebben, zoals politieke partijen maar ook voetbalclubs mogen niet op nummerborden, de PVV vormt hierin geen uitzondering
Één zin verder lezen was te veel moeite? Ik citeer:quote:
quote:
quote:VVD mag dus ook niet op nummerborden van auto's verschijnen. Dat er in Nederland wel een bestelbus rondrijdt met de combinatie van de VVD komt volgens de woordvoerder omdat de kentekens voor bestelbussen, die niet onder dezelfde categorie vallen als personenauto's, al uitgegeven waren voordat de lijst met 'verboden' combinaties was vastgesteld.
Precies. Góed hoor, van de RDWquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wilders moet niet zo zeiken.
De RDW poogt met zijn vooruitziende blik gewoon de PVV te beschermen tegen idioten die bij het zien van het woord PVV al door het lint gaan zoals vriend Volkert vd G. en Mohammed B.
Grappig, tot dusver zijn het vooral PVV-aanhangers die door het minste of geringste gaan flippen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wilders moet niet zo zeiken.
De RDW poogt met zijn vooruitziende blik gewoon de PVV te beschermen tegen idioten die bij het zien van het woord PVV al door het lint gaan zoals vriend Volkert vd G. en Mohammed B.
O ja? Heb je voorbeelden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grappig, tot dusver zijn het vooral PVV-aanhangers die door het minste of geringste gaan flippen.
Vraag maar aan Herman van Veen.quote:
In dit topic is het toch vooral de PVV aanhang die juist zegt dat het onzin is dat de PVV kamervragen stelt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grappig, tot dusver zijn het vooral PVV-aanhangers die door het minste of geringste gaan flippen.
O, die dreigbrieven. Ja vreselijk, die krijgt GW nooitquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vraag maar aan Herman van Veen.
Dat zeg ik niet. Echter, de PV'V'ers hebben altijd de mond vol over de intolerantie van andere groepen, en nu blijken zij zelf eveneens een achterlijk kort lontje te hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O, die dreigbrieven. Ja vreselijk, die krijgt GW nooit
Grappig ook dat ik nooit ergens een artikel heb gevonden dat een PVV aanhanger is geflipt en zijn woorden in daden heeft omgezet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Wanneer je zo'n dreigmail stuurt ben je bovendien in mijn ogen net zo'n grote mongool als Volkert of Mohammed B.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Grappig ook dat ik nooit ergens een artikel heb gevonden dat een PVV aanhanger is geflipt en zijn woorden in daden heeft omgezet.
Nee, ik ook niet. Helemaal nergens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Grappig ook dat ik nooit ergens een artikel heb gevonden dat een PVV aanhanger is geflipt en zijn woorden in daden heeft omgezet.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Gaan we nu ook al ruzie maken met elkaar over fictieve PVV terroristen?
Jij bent in je eentje "de PVV aanhang"? Ik heb het hele topic nog eens doorgelezen, maar vind behalve jou geen PVV-aanhangers die vinden dat de PVV hier onzinnig bezig is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:40 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
In dit topic is het toch vooral de PVV aanhang die juist zegt dat het onzin is dat de PVV kamervragen stelt.
Ik zie in een oogopslag door een halve pagina te scrollen Lavenderr en Nikita ook al die mening verkondigen, of ben ik nou blind?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Jij bent in je eentje "de PVV aanhang"? Ik heb het hele topic nog eens doorgelezen, maar vind behalve jou geen PVV-aanhangers die vinden dat de PVV hier onzinnig bezig is.
bronquote:Volgens een woordvoerder van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat, dat besluit wat wel of niet op de nummerborden mag, heeft het verbod niets met de PVV te maken. „Alle drieletterige combinaties die een 'kleur' hebben, zoals politieke partijen maar ook voetbalclubs mogen niet op nummerborden, de PVV vormt hierin geen uitzondering”, aldus de woordvoerder.
VVD mag dus ook niet op nummerborden van auto's verschijnen. Dat er in Nederland wel een bestelbus rondrijdt met de combinatie van de VVD komt volgens de woordvoerder omdat de kentekens voor bestelbussen, die niet onder dezelfde categorie vallen als personenauto's, al uitgegeven waren voordat de lijst met 'verboden' combinaties was vastgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |