abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74699194
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 16:43 schreef justanick het volgende:


Goverman was helemaal niet krampachtig op asfalt.
Nee, het ging om spoortechniek. Hij had geen ruk verstand van spoorwegen en treinen en kon daarom mijn argumenten niet begrijpen.
quote:
Hij wees jou er simpelweg op dat jouw ideeen (met een nog volslagen onbewezen systeem wat nergens ter wereld wordt ingezet) volslagen onhaalbaar zijn en je suggesties omtrent het spoor een kosten-baten analyse nooit zullen overleven. Dan kun je hardnekking je eigen gelijk blijven volhouden, maar je ideeen hebben geen schijn van kans en zijn helemaal op de relatief korte termijn volstrekt onhaalbaar, veel te duur, volslagen megalomaan en gespeend van iedere vorm van realiteitszin.
Ook jij hebt geen verstand van spoorwegen. Je gaat ervan uit dat mijn ideeën onhaalbaar zijn, terwijl jij je er niet eens in verdiept. Alhoewel je die moeite eigenlijk niet dient te nemen, aangezien je maar even naar de casus Japan hoeft te kijken om te bevestigen dat mijn ideeën, ofwel de ideeën van het oude NS, best wel haalbaar zijn. Een dergelijk OV systeem zou trouwens het autovervoer volledig wedijveren op het gebied van snelheid.
quote:
(met een nog volslagen onbewezen systeem wat nergens ter wereld wordt ingezet)
http://en.wikipedia.org/wiki/Morgantown_Personal_Rapid_Transit
quote:
Verder is het volslagen onzin dat 'meer asfalt' over 20 jaar geen oplossing meer zou kunnen vormen. Extra wegen kan altijd.
Je kunt niet eeuwig blijven verbreden; daar is nou eenmaal geen ruimte meer voor. Je kunt wel de lucht in, maar dat gaat belachelijk veel kosten. Het verbaast me niet dat jij ambitie voor het asfalt behartigd, terwijl je ambitie voor het OV als taboe ziet. Je bent ontzettend eenzijdig.
pi_74699296
Het hele plan van rekeningrijden dat het voor velen minder duur zal zijn is gewoon een sigaar uit de zelf duur betaalde eigen doos.

Je moet wel heel erg naïef zijn als je denkt dat je met je gemiddelde auto er beter vanaf bent. Ja, misschien de eerste paar jaartjes als je heilige koe niet veel meer is dan een veredelde invalidekar.

En als je dan ook nog gelooft dat een regering met een ongekend hoge staatsschuld die bezuinigt op de bejaarden, AWBZ, de AOW leeftijd optrekt, je kadootjes gaat geven ben je in mijn ogen helemaal van de pot gerukt.

Tot zover mijn gebruikelijke ongenuanceerde mening.
pi_74700064
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het hele plan van rekeningrijden dat het voor velen minder duur zal zijn is gewoon een sigaar uit de zelf duur betaalde eigen doos.

Je moet wel heel erg naïef zijn als je denkt dat je met je gemiddelde auto er beter vanaf bent. Ja, misschien de eerste paar jaartjes als je heilige koe niet veel meer is dan een veredelde invalidekar.

En als je dan ook nog gelooft dat een regering met een ongekend hoge staatsschuld die bezuinigt op de bejaarden, AWBZ, de AOW leeftijd optrekt, je kadootjes gaat geven ben je in mijn ogen helemaal van de pot gerukt.

Tot zover mijn gebruikelijke ongenuanceerde mening.
Juist.
Vooral het stukje dat de overheid de implementatie zelf wilt gaan betalen. WTF?!
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:08:59 #254
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_74700226
Ik rijd 5 keer per week 35km heen en 35km terug, kost me qua tijd 35 min heen en 35 min terug. Met het OV doe ik er 1.5 uur ver. Kostenplaatje voor OV is ook nog eens hoger. En ja ik weet dat een auto ook slijt maar tijd is ook belangrijk. Kortom gooi die OV omlaag, kijk naar Groot Brittannie, daar is het OV ook niet duur en heel veel mensen maken er gebruik van.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:36:25 #255
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_74700926
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 01:26 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet.. maar ik heb ook nog niet op het malieveld gestaan en ik gok jij ook niet
Het komt er dus op neer dat we beiden geen haar beter zijn.

Misschien demonstreren we nu niet meer omdat we onze uitlaatklep op internet hebben. Vroeger had je dat niet en was het malieveld je uitlaatklep.

Het word hoog tijd dat er een nieuw platform komt waar we op een effectieve manier onze onvrede kunnen uiten. Alleen hoe. Erg moeilijk. Ik weet wel zeker dat als je een platform vind wat aanslaat je direct een revolutie ontketend, want geloof me er zijn veel mensen zoals jij en ik die veel onvreden hebben maar geen idee hebben hoe ze dat moeten uitten (buiten internet en verjaardagen om)

Wat ik echter totaal niet snap is dat iedereen iedere keer toch weer op de gevestigde partijen stemt. Daar kan ik met mijn hoofd niet bij.
Eens Ik snap dat ook niet. Ik heb echter ook nog nooit op het Malieveld gestaan of op een ander soortige manier mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Maar als er een massademonstratie komt TEGEN het km-heffingrijden zal ik aanwezig zijn!
pi_74702741
Maar even uitgerekend wat het mij gaat kosten.

30.000 km per jaar waarvan zo'n 20.000 voor mijn werk. 30.000 x 0,03 cent per km = 900 Euro.

Wat betaal ik nu: 12 euro aan wegenbelasting. Even 888 per jaar meer aftikken puur naar de staatskas.

En wordt mij gevraagd of ik een alternatief heb? Nee, Camiel heeft mij niets gevraagd waarom ik en miljoenen anderen dagelijks vrijwiliig in de file staan met de hoogste brandstoftarieven van Europa. Camiel heeft wel beloofd dat alle knelpunten opgelost zouden worden, meer wegen, meer mobiliteit, meer alternatieven.. Het is wel duidelijk dat Camiel niet naar de kiezer heeft geluisterd en halverwege het roer dusdanig heeft omgegooid om dit toch maar door te drukken.

Wie gaan er wel op vooruit? Iedereen die dus niet met de auto naar het werk hoeft.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_74702961
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:33 schreef kawotski het volgende:
Maar even uitgerekend wat het mij gaat kosten.

30.000 km per jaar waarvan zo'n 20.000 voor mijn werk. 30.000 x 0,03 cent per km = 900 Euro.

Wat betaal ik nu: 12 euro aan wegenbelasting. Even 888 per jaar meer aftikken puur naar de staatskas.
Als je dagelijks voor je werk met de auto gaat kan je een soort van abo aanvragen.
pi_74707085
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:39 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Als je dagelijks voor je werk met de auto gaat kan je een soort van abo aanvragen.
abo?

Stond overigens op het punt mijn motor te verkopen maar die ga ik dus houden.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_74707215
Een abonnement, ja. Als je dagelijks met de auto rijdt hoef je door middel van zo'n abonnement minder te betalen.
  zaterdag 14 november 2009 @ 22:39:33 #260
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_74707639
Te lezen op TT vanavond. Zoals te doen gebruikelijk is er maar een halve waarheid verteld en komen er veel meer kosten kijken voor de burger:
quote:
104 Teletekst za 14 nov
***************************************
Provincies de dupe van km-heffing

***************************************
` De invoering van de kilometerheffing
leidt mogelijk tot een nieuwe belasting
voor de burger.Door het wegvallen van
de motorrijtuigenbelasting lopen de
provincies geld mis,en ze mogen dat
compenseren met nieuwe belastingen.

Volgens minister Bos van Financiën zal
dat in elk geval geen belasting worden
die direct op automobilisten gericht
is,omdat alle autobelastingen al in de
kilometerheffing zitten.De provincies
overleggen over de manier waarop ze de
tegenvaller kunnen opvangen.

Volgens het kabinet zal 60 procent van
de 9 miljoen automobilisten goedkoper
uit zijn door de kilometerheffing.
***************************************
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_74707818
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:39 schreef JaapB het volgende:
Te lezen op TT vanavond. Zoals te doen gebruikelijk is er maar een halve waarheid verteld en komen er veel meer kosten kijken voor de burger:
[..]


bottomline: de overheid loopt geld mis..

voor wie? ik krijg nooit een cent van de overheid. Het wordt steeds duidelijker, de overheden moeten steeds meer van uw zuurverdiende centen hebben. Uitgaven doen zij wel voor u. Dat hoef je straks niet zelf te doen, zij weten wat goed voor u is.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zaterdag 14 november 2009 @ 22:55:59 #262
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_74708132
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:39 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Als je dagelijks voor je werk met de auto gaat kan je een soort van abo aanvragen.
Wat is er in godsnaam mis met het huidige systeem, de forensen worden weer keihard in de noten getrapt door onze lieve regering. Niet iedereen zit te wachten op de altijd te late NS of de veel te dure Taxi.

Wie is de regering eigenlijk om die beslissing voor ons te maken of we de auto pakken of met de trein gaan, laat ons dat lekker zelf beslissen. Stelletje kut bemoeials dat het zijn, volksverlakkerij dat het is.

Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
  zaterdag 14 november 2009 @ 23:13:19 #263
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_74708651
Wouter Bos in het nieuws: 'De provincies mogen wel nieuwe belastingen invoeren, maar niet onder het mom van mobiliteitsbelasting, want we willen de burger niet twee keer voor hetzelfde laten opdraaien.'
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_74709503
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:13 schreef Hukkie het volgende:
Wouter Bos in het nieuws: 'De provincies mogen wel nieuwe belastingen invoeren, maar niet onder het mom van mobiliteitsbelasting, want we willen de burger niet twee keer voor hetzelfde laten opdraaien.'
O ja leuk, dan gaat de autoloze burger dus voor misgelopen belasting van de autorijdende burger betalen ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zaterdag 14 november 2009 @ 23:49:56 #265
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74709680
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:13 schreef Hukkie het volgende:
Wouter Bos in het nieuws: 'De provincies mogen wel nieuwe belastingen invoeren, maar niet onder het mom van mobiliteitsbelasting, want we willen de burger niet twee keer voor hetzelfde laten opdraaien.'
Ik zit nog steeds in afwachting op belasting op lucht of zonneschijn.

Belasting op uitzicht is er al, dus waarom niet?
The End Times are wild
pi_74711672
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds in afwachting op belasting op lucht of zonneschijn.

Belasting op uitzicht is er al, dus waarom niet?
Vergeet niet dat je met uitademen CO2 uitstoot. Dus je krijgt ook milieuheffingen!
Ikverdomme.
pi_74711920
Nogmaals... Ik kom er met mijn kop niet bij...

Ik ben een autorijder die allerminst vervuilend genoemd kan worden. Mijn auto uit 1988 van nog geen 750 kilo rijdt 1 op 18 gemiddeld. Ik maak zo'n 8.000 tot 10.000 km per jaar. Nu betaal ik 150 euro per jaar. Weinig slijtage aan de wegen met mijn gewicht en weinig CO2 uitstoot...

HOE KAN HET DAN IN GODSNAAM DAT IK VOORTAAN DUURDER UIT GA ZIJN?! 100% Meer gaat het kosten in 2012! Om maar te zwijgen van de jaren erna en de eventuele bijkomende kosten!

Het voordeel geldt alleen voor mensen die een ontiegelijk zware personenauto rijden en regelmatig een nieuwe kopen (voordeel door afschaffing van BPM). Dat kan Den Haag mij onmogelijk uitleggen! Ik kom er met mijn hoofd niet bij!

Voor mensen die al helemaal niet vervuilend waren om mee te beginnen krijgen hier te maken met verdubbelingen van de kosten... Dat kan toch niet de bedoeling zijn?!
Ikverdomme.
pi_74712166
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:39 schreef JaapB het volgende:
Te lezen op TT vanavond. Zoals te doen gebruikelijk is er maar een halve waarheid verteld en komen er veel meer kosten kijken voor de burger:
[..]


Dat zat er dik in natuurlijk. Voor de automobilist an sich mag het dan misschien kostenneutraal zijn, maar automobilisten zijn ook burgers en dus zal er voor veel automobilisten per saldo wel degelijk een lastenverzwaring van komen.

Alles wat het nieuwe systeem meer gaat kosten dan het oude systeem (kosten van aanleg plus onderhoudskosten en beheerskosten) zal altijd leiden tot hogere kosten voor de burger, immers de overheid is niet in staat om zelf kosten te dragen, ze zal het altijd naar een natuurlijk persoon door moeten berekenen.

Volgens mij gaat men uit van 4 miljard aanlegkosten, als we dan rekening houden met 50 % aan kostenoverschrijdingen, komen we uit op 6 miljard aanlegkosten. Daarna volgen er jaarlijks 1 miljard aan beheers en onderhoudskosten, dat zijn extra kosten die gemaakt worden door de overheid ten opzichte van het huidige systeem en dus zal dat onherroepelijk ook bij de burger tot uiting gaan komen tot een lastenverhoging. In directe zin door hogere belastingen, of in indirecte zin doordat de overheid minder nuttige uitgaven kan doen doordat er meer kosten zijn bij eenzelfde hoeveelheid geheven belasting. De politieke afweging die is gemaakt is dus dat men deze extra kosten acceptabel vindt om de kosten voor aanleg en onderhoud van infrastructuur (niet wegen specifiek) op een andere manier te verdelen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bolkesteijn op 15-11-2009 02:24:31 ]
pi_74712897
Ik vind het bizar om te zien hoe autorijden zowat strafbaar wordt gesteld. We hebben in Nederland allang een kilometerheffing. Benzine is hier zo'n 30 cent per liter duurder dan in Luxemburg. Bij een verbruik van 1 op 15 is dat dus 2 cent per kilometer...

Kilometerheffing is verder slecht voor onze concurrentiepositie. Autorijden wordt nog duurder, terwijl het voor de grootste groep weggebruikers bittere noodzaak is. Openbaar vervoer is voor veel mensen geen reëel alternatief en daarnaast ook nog eens erg prijzig.
  zondag 15 november 2009 @ 19:20:13 #270
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_74722852
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:30 schreef Heider00sje het volgende:
Hoe hoger hoe beter! Laat maar komen, die tax

Stomme vieze stinkende auto's
Ja jij mag straks ook een inzetenen belasting betalen als de provincie hun houderschapsbelasting kwijt raken door de km heffing. Plus dat alles wat vervoerd moet worden ook duurder zal worden, ook voor jou. Of dacht je dat die vervoerders de km prijs niet door gaan berekenen.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  zondag 15 november 2009 @ 23:18:45 #271
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_74734752
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 16:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Volgens mij is het idee ook dat het tarief gedifferentieerd zal worden naar tijd en plaats. Dan zullen de kilometers in het weekend niet al te duur zijn. En dan mag je volgens mij aardig wat rijden voor je boven het wegenbelastingtarief uitkomt dat je nu betaalt.
En de lokale wegen zouden volgens mij niet meetellen.
Zie post: Eurlings en Bos oneens over km-heffing
quote:
De kilometerheffing begint in 2012 voor personenenauto's met een gemiddeld basistarief van 3 cent per gereden kilometer, van snelweg tot woonerf. In de jaren erna loopt het tarief op naar gemiddeld 6,7 cent in 2018
  zondag 15 november 2009 @ 23:45:16 #272
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_74735606
Even over die BPM, waarom wordt die door de regering meegenomen als een soort "bonus" ten voordele van de automobilist? Ten eerste is het een publiek geheim dat de netto autoprijzen in Nederland kunstmatig laag gehouden worden.
quote:
In Nederland, waar deze prijzen door de fabrikanten vanwege de hoge belastingdruk tot dusver kunstmatig laag werden gehouden (om aan een redelijke consumentenprijs inclusief belastingen te komen)
Denk dus maar niet als je nu een auto zou kopen met 8000 euro BPM dat je in de toekomst 8000 euro bespaart bij aankoop van een nieuwe auto.

Ten tweede, mocht je een nieuwe auto kopen dan koop je naar draagkracht en je kijkt wat voor auto je kunt kopen. Het is natuurlijk onzin om te denken dat mensen die 20.000 euro voor een auto willen uitgeven dan plotseling 12.000 euro gaan uitgeven en 8.000 euro op hun eigen mobliteitsfondsje gaan storten om daar de eerste zoveel jaar de km heffing mee te bekostigen. (overigens kom je er dan achter dat de auto ipv de beloofde 12.000 zonder BPM dan plotseling 16.000 euro is, maar wel zonder BPM!)

Ten derde, Jan Modaal koopt over het algemeen geen nieuwe auto, die zoekt over het algemeen een leuk 2e of 3e handsje uit. Dus die schiet sowieso al geen flikker op met de afschaffing van de BPM.

Ook de afschrijving is meegenomen in de km-prijs. Ook een verhaal wat ik niet helemaal begrijp. Alsof men elk jaar de afschrijving wederom op het eigen mobiliteitsfondsje stort. Daarbij is de afschrijving natuurlijk weer het hoogst op een nieuwe auto, met een 4e hands auto van 3.000 euro heb je bijna geen afschrijving vergeleken met dezelfde auto die nieuw misschien iets van 15.000 euro was.

Maar blijf maar lekker geloven dat het voor 84 procent van de Nederlanders goedkoper wordt of net zoveel kost als nu.
  zondag 15 november 2009 @ 23:53:05 #273
168739 Red_85
'echt wel'
pi_74735812
Ik hoop echt zo dat dit toch ooit zo erg de grond in wordt getrapt door een aantal mensen. Onder het volk is er geen meerderheid voor rekeningrijden. Echt niet.
Je wordt genaaid. Eerst meer betalen voor de wegenbelasting en dan nog eens die provinciale opcenten betalen op een andere manier. Flikker toch op, ik geloof er helemaal niets van 'goedkoper voor 60%'. Weer wordt je gestraft om naar je werk te gaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 16 november 2009 @ 00:01:19 #274
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_74736035
Ook die zg. "gemiddelde" kilometerprijs wil er bij mij niet helemaal in. Als ik naar die rekenhulp ga en ik zie het verschil tussen de duurste en de goedkoopste auto, dan ligt dat gemiddelde wel heel verdomd dichtbij de goedkoopste auto...

Laagste KM heffing: 1.4 ct/km
Hoogste KM heffing: 42.8 ct/km

Dan ligt die 6.7 cent wel erg ver links van het midden...

En uit de beprijzing blijkt maar weer dat we het ook ECHT voor het milieu doen!!! Met LPG betaal je bijna net zoveel als voor een diesel...
  maandag 16 november 2009 @ 08:06:41 #275
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_74739150
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 16:19 schreef du_ke het volgende:
En de lokale wegen zouden volgens mij niet meetellen.
Jij hebt echt geen idee waar je over praat is het wel?
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_74739154


Mooier kunnen we mobiliteit niet maken:

Aftikken per kilometer
Aftikken aan parkeervergunning
Aftikken aan de pomp
Aftikken aan ingezetenenbelasting
Aftikken aan de parkeermeter
pi_74739795
Vergeet ook niet dat de illegale BPM niet wordt afgeschaft maar vervangen door een CO2-taks. Daar hoor je dan weer niemand over.
pi_74740179
De regering laat weer mooi zien hoe betrouwbaar ze is!
Ikverdomme.
  maandag 16 november 2009 @ 09:35:05 #279
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_74740189
Het grappige is dat provincies zometeen ook hun provenciale opcenten mislopen. Kortom je wordt 4x genaait.

1. je bent je privacy kwijt.
2. Autorijden wordt duurder
3. Er zal sterke inflatie optreden ( de gestegen mobiliteitskosten zullen doorberekend worden)
4. De provincies zullen andere belastingen verhogen om het gemis van de opcenten te compenseren


Echt een UITSTEKEND plan die kilometerheffing
pi_74740273
quote:
Op maandag 16 november 2009 08:07 schreef Dr.Nikita het volgende:


Mooier kunnen we mobiliteit niet maken:

Aftikken per kilometer
Aftikken aan parkeervergunning
Aftikken aan de pomp
Aftikken aan ingezetenenbelasting
Aftikken aan de parkeermeter
Wat zit je nou te miepen; als wij armetierige loonslaven straks allemaal op de fiets naar ons werk gaan, zoef jij met je Bentley over 's lands wegen en nog kun je je alles veroorloven zonder je druk te maken of je het einde van de maand nog voldoende geld hebt.
I´m back.
pi_74740274
Vooral hilarisch is natuurlijk dat ze beweren dat 60% van de automobilisten niet duurder uit is. Terwijl toch duidelijk begint te worden dat iedereen duurder uit zal zijn zelfs de mensen zonder auto.
pi_74740302
quote:
Op maandag 16 november 2009 09:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat zit je nou te miepen; als wij armetierige loonslaven straks allemaal op de fiets naar ons werk gaan, zoef jij met je Bentley over 's lands wegen en nog kun je je alles veroorloven zonder je druk te maken of je het einde van de maand nog voldoende geld hebt.
Dit is ook te bereiken door een vergunningstelsel in te stellen. Dat is veel effectiever.
  maandag 16 november 2009 @ 09:45:01 #283
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_74740373
Als niemand duurder uit zou zijn dan zou deze regeling ook helemaal geen nut hebben. Omdat autorijden voor mensen even duur is en dus zeker niet uit de auto stappen.

Mensen stappen pas uit de auto als men het echt NIET meer kunnen betalen en er een alternatief is.

Dat gaat niet gebeuren, want jan modaal moet toch naar zijn werk om de hypotheek te betalen, dan maar op water en brood.
pi_74740497
quote:
Op maandag 16 november 2009 09:41 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dit is ook te bereiken door een vergunningstelsel in te stellen. Dat is veel effectiever.
Wat bedoel je?
Middels haar postings op dit forum, ben ik er achter gekomen dat Dr.Nikita, naast gepromoveerd doctor te zijn, ook nog eens puissant rijk is; dit terwijl zij op lijkt te komen voor de loonslaafjes zoals ik. Pure hypocrisie, want op het moment dat ik gedwongen zal zijn om mijn auto te laten staan zoeft zij dus nog steeds rond in haar Bentley... Idem trouwens de even puissant rijke DS4, die NB Poolse kentekenplaten zal aanschaffen, als rekeningrijden wordt ingevoerd. Voor dat soort lui is het allemaal geen probleem, die blijven met hun grote bek wel even door zoeven in hun Bentleys en Porsjes (bendk) terwijl ik hier agv de stijgende zeespiegel lopend naar het strand kan. Het is allemaal water naar de zee dragen, weg met Ajax, weg met Feijenoord, dood aan alle arbeijers.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 16-11-2009 09:57:24 ]
I´m back.
pi_74740557
Waarbij je helaas voorbij gaat aan het feit dat deze belastingverhoging noodzakelijk is om de socialistische staat in stand te houden.
pi_74740592
quote:
Op maandag 16 november 2009 09:54 schreef Fastmatti het volgende:
Waarbij je helaas voorbij gaat aan het feit dat deze belastingverhoging noodzakelijk is om de socialistische staat in stand te houden.
Nonsense, de arbeijer zijn auto wordt afgepakt. Alleen lui zoals Dr.Nikita, DS4 en bendk rijden straks nog auto.
I´m back.
pi_74740685
Diezelfde arbeider wil niet dat er bezuinigd wordt.
pi_74740719
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:00 schreef Fastmatti het volgende:
Diezelfde arbeider wil niet dat er bezuinigd wordt.
Diezelfde arbeijer wil niet dat zijn auto wordt afgepakt... Het is toch godsgeklaagd dat de lui die nu het hardst huilen, straks de enigen zijn die nog rondcrossen in hun vehikels.
I´m back.
pi_74740787
Op zich is het prima als er minder gereden wordt, maar niet met dit gedrocht. Ik zie er veel meer in om auto's ouder dan 10 jaar te verbieden. Dan zal een groot deel van de vervoersvraag wegvallen en neem je direct de meest vervuilende auto's weg uit het verkeer.
pi_74740823
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:05 schreef Fastmatti het volgende:
Op zich is het prima als er minder gereden wordt, maar niet met dit gedrocht. Ik zie er veel meer in om auto's ouder dan 10 jaar te verbieden. Dan zal een groot deel van de vervoersvraag wegvallen en neem je direct de meest vervuilende auto's weg uit het verkeer.
Voer dan direct de standenmaatschappij in.
I´m back.
pi_74740908
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voer dan direct de standenmaatschappij in.
De arbeider wilde veertig jaar lang niks in de infrastructuur investeren. Dat krijgen ze nu terug op hun bord.
pi_74741027
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:10 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

De arbeider wilde dat er veertig jaar lang niks in de infrastructuur investeren. Dat krijgen ze nu terug op hun bord.
Hoezo wilde de arbeijer dat? Die wilde eerst zich gewoon eigenaar voelen van een auto en er dan op uit trekken met die auto. Dat gaf hem vrijheid. Staan in een file gaf hem geen vrijheid, toch? Dus als het aan de arbeijer had gelegen hadden ze dezelfde dag dat hij zijn auto ging afhalen als eigenaar nog alle grachten gedempt in Amsterdam.
I´m back.
pi_74741143
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:05 schreef Fastmatti het volgende:
Op zich is het prima als er minder gereden wordt, maar niet met dit gedrocht. Ik zie er veel meer in om auto's ouder dan 10 jaar te verbieden. Dan zal een groot deel van de vervoersvraag wegvallen en neem je direct de meest vervuilende auto's weg uit het verkeer.
Mijn auto uit 1988 weegt nog geen 750 kilo en verbruikt gemiddeld 1 op 18.

Dat oude auto's vervuilend zijn is gebakken lucht.
Ikverdomme.
pi_74741155
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:21 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:

[..]

Mijn auto uit 1988 weegt nog geen 750 kilo en verbruikt gemiddeld 1 op 18.

Dat oude auto's vervuilend zijn is gebakken lucht.
Als je alleen naar het verbruik kijkt wel ja
pi_74741178
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo wilde de arbeijer dat? Die wilde eerst zich gewoon eigenaar voelen van een auto en er dan op uit trekken met die auto. Dat gaf hem vrijheid. Staan in een file gaf hem geen vrijheid, toch? Dus als het aan de arbeijer had gelegen hadden ze dezelfde dag dat hij zijn auto ging afhalen als eigenaar nog alle grachten gedempt in Amsterdam.
Precies. De Amsterdamse grachten wel willen dempen, maar een snelweg door een stuk weiland dat kan dan weer niet. Daarom moet er ook niet geluisterd worden.
pi_74741209
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:21 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Als je alleen naar het verbruik kijkt wel ja
Oh? Een nieuwe auto produceren levert geen vervuiling? Zo lang mogelijk doen met je auto is nog altijd het best, maar dat mag niet, want dan levert het niks op.

Je betrouwbaarheid is 0,0. Net als de regering.
Ikverdomme.
pi_74741264
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:24 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:

[..]

Oh? Een nieuwe auto produceren levert geen vervuiling? Zo lang mogelijk doen met je auto is nog altijd het best, maar dat mag niet, want dan levert het niks op.

Je betrouwbaarheid is 0,0. Net als de regering.
Het is een fabeltje dat het produceren van een auto meer energie kost dan het gebruik.

Daarbij gaat het hier om onze direct leefomgeving. Het produceren gebeurt tenslotte niet in NL.
pi_74741299
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Diezelfde arbeijer wil niet dat zijn auto wordt afgepakt... Het is toch godsgeklaagd dat de lui die nu het hardst huilen, straks de enigen zijn die nog rondcrossen in hun vehikels.
Ik zie hier maar 1 persoon jaloers huilen en dat is de voorzitter van de ouwewijvenroddelclub, chattend via Fok! met zijn partner terwijl ze naast elkaar op de bank zitten de ene post na de andere op de man spelen om zijn gram proberen te halen dit op een semi lollige manier presenterend.

Ik krijg nu echt medelijden met je dat je zo'n leeg leven hebt, de enige mensen die jij in je miezerige leven ziet zijn vast van de sociale dienst en misschien af en toe eens de voedselbank waar je een prakkie schooiert.
pi_74741627
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het is een fabeltje dat het produceren van een auto meer energie kost dan het gebruik.

Daarbij gaat het hier om onze direct leefomgeving. Het produceren gebeurt tenslotte niet in NL.
Je bent een onnozelaar en een dommerik als je denkt dat het efficient is om auto's weg te gooien (en weg gaan ze nooit, ze worden gewoon door iemand anders gebruikt, misschien ook wel in de file) wanneer een nieuwe kopen nog tien jaar kan worden uitgesteld.
Ikverdomme.
pi_74741736
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:

[..]

Je bent een onnozelaar en een dommerik als je denkt dat het efficient is om auto's weg te gooien (en weg gaan ze nooit, ze worden gewoon door iemand anders gebruikt, misschien ook wel in de file) wanneer een nieuwe kopen nog tien jaar kan worden uitgesteld.
Effectief is het zeker. Ten eerste hoeven de auto's niet gesloopt te worden maar kunnen ze geëxporteerd worden. Ten tweede zal een deel van de autobezitters (met name studenten, bijstandstrekkers en huismoeders) niet meer in staat zijn een auto te betalen.

Effecten zijn zeer gunstig: het autoverkeer neemt af, de parkeerdruk neemt af en de milieuvervuiling neemt af. Dat voor een maatregel die gratis is ipv 4 miljard kost en dan nog eens 1 miljard per jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')