abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74660071
GPRS/UMTS dus. Dat wordt een flinke pil voor het netwerk van mobiele telefoons dus. GSM blocker naast je GPS blocker leggen en je bent helemaal genezen.
Ikverdomme.
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:13:45 #27
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74660143
Ah bedankt voor de info, vroeg het me af
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_74660158
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:00 schreef Revolution-NL het volgende:

GPS Signaal is heus niet in alle gevallen te verkrijgen. Denk aan een parkeergarage. Theoretish kan je dus de auto parkeren in een parkeergarage. Zender saboteren en lekker rondjes door het land gaan rijden.

Dan heb je je geijkte kilometerteller nog.
Ja, ik generaliseer.
pi_74660282
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:14 schreef Northside het volgende:

[..]

Dan heb je je geijkte kilometerteller nog.
Dat vind ik ook niet erg. Betalen per kilometer is een eerlijke oplossing. De toevoeging van GPS is belachelijk.
Ikverdomme.
pi_74660303
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:14 schreef Northside het volgende:

[..]

Dan heb je je geijkte kilometerteller nog.
Dat is inderdaad een probleem, die geijkte teller zal hoogstwaarschijnlijk wel van stroom voorzien moeten worden.

Je moet dus zorgen dat je hem kan onderbreken van stroom. Alleen zal dit vast niet zo makkelijk gaan. Ik vermoed dat ze het zo maken dat als je teller niet werkt je auto ook niet start oid. Ik vermoed dat het hele systeem ook jaarlijks bij de APK gecontroleerd moet gaan worden.

Dat wordt dus een oude carberateur auto aanschaffen die alleen electra nodig heeft voor de ontsteking.
Of gewoon op de motor gaan om de kilometer belasting / big brother te ontlopen
pi_74660376
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:17 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:

[..]

Dat vind ik ook niet erg. Betalen per kilometer is een eerlijke oplossing. De toevoeging van GPS is belachelijk.
De GPS module zit er in om flexibele tarieven per traject te rekenen en voor de toekomstige mogelijkheden natuurlijk.

Je kan zelf wel invullen welke mogelijkheden een dergelijk systeem bied


Op dit moment betalen we al per kilometer dmv Accijns op de brandstof. Complete waanzin dus. Het wordt een ander verhaal als er straks electrische auto's komen. Dan kan ik me het nut van een geijkte teller enigszins voorstellen.
pi_74660869
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:20 schreef Revolution-NL het volgende:

Het is een misvatting als men denkt dat men iedere dag voor de lol uren in de file staat.
Voor een groot deel van de dagelijkse forenzen geldt dat wel degelijk. Die staan vrijwillig elke dag in hun vrije tijd in de file. Dus waarom zou de baas investeren in slimmere oplossingen? Die heeft daar blijkbaar helemaal geen belang bij.

Hoeveel van die forenzen hebben al 's bij de baas aangekaart of er een dagje thuis gewerkt kan worden, of flexibeler begin-/eindtijden? Hoeveel van hen hebben dat als voorwaarde bedongen bij 't sollicitatiegesprek?

Nee, men geeft de voorkeur aan onderhandelen over de grootte van de leasebak en het privégebruik van de mobiele telefoon...

Er hoeven maar een paar procent minder auto's in de spits rond te rijden, en de files zijn voor een groot deel opgelost.
pi_74661021
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Voor een groot deel van de dagelijkse forenzen geldt dat wel degelijk. Die staan vrijwillig elke dag in hun vrije tijd in de file. Dus waarom zou de baas investeren in slimmere oplossingen? Die heeft daar blijkbaar helemaal geen belang bij.
Ze staan niet vrijwillig in de file, ze staan in de file omdat ze naar een klant of naar kantoor moeten om een bijdrage te leveren aan onze economie.
quote:
Hoeveel van die forenzen hebben al 's bij de baas aangekaart of er een dagje thuis gewerkt kan worden, of flexibeler begin-/eindtijden? Hoeveel van hen hebben dat als voorwaarde bedongen bij 't sollicitatiegesprek?
Je vergeet dat een heleboel mensen niet thuis kunnen werken. Het kan misschien voor een select clubje kantoormuizen, maar het gros van de bevolking moet echt fysiek op het werk aanwezig zijn. Iig in de huidige situatie. Veel werkgevers weten nl niet hoe ze om moeten gaan met mensen die vaak of structureel thuiswerken.
quote:
Er hoeven maar een paar procent minder auto's in de spits rond te rijden, en de files zijn voor een groot deel opgelost.
Er zijn wegen die dermate vol staan dat zelfs met 5% minder verkeer er nog steeds doorlopend files staan. Je hebt gelijk qua wegen die licht filegevoelig zijn, maar voor het gros van het wegennetwerk in de Randstad zijn er toch echt doortastende oplossingen noodzakelijk.
pi_74661149
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Voor een groot deel van de dagelijkse forenzen geldt dat wel degelijk. Die staan vrijwillig elke dag in hun vrije tijd in de file. Dus waarom zou de baas investeren in slimmere oplossingen? Die heeft daar blijkbaar helemaal geen belang bij.

Hoeveel van die forenzen hebben al 's bij de baas aangekaart of er een dagje thuis gewerkt kan worden, of flexibeler begin-/eindtijden? Hoeveel van hen hebben dat als voorwaarde bedongen bij 't sollicitatiegesprek?

Nee, men geeft de voorkeur aan onderhandelen over de grootte van de leasebak en het privégebruik van de mobiele telefoon...

Er hoeven maar een paar procent minder auto's in de spits rond te rijden, en de files zijn voor een groot deel opgelost.
Het is jammer dat je mij selectief quote en niet op het feit ingaat dat mensen niet uit de auto stappen als de kosten stijgen.

Ik ben het wel met je eens dat er winst te behalen is bij het thuiswerken.

Vergeet alleen niet dat heel veel bedrijven de werknemer liever op kantoor aan het werk zien dan dat ze thuis bezig zijn en de manager er geen beeld bij heeft, en zoals je zelf al zegt de werknemer staat vaak in zijn eigen tijd in de file dus wat voor belang heeft de werkgever erbij, die heeft het liefst zoveel mogelijk controle over zijn personeel

Ook is er winst te behalen bij de woningmarkt die pot dicht zit. Als ik een mooi aanbod krijg van een bedrijf uit bijv. Rotterdam dan ga ik niet verhuizen omdat dit mij 6% overdrachtsbelasting kost.

Als je ervoor zorgt dat mensen makkelijk kunnen verhuizen om dichterbij hun werk te wonen dan zal men dit ook doen want niemand staat graag in de file. Gezien het enorm veel vrije tijd kost.

Als ik 5 min bij me werk woon en ik ben om 17:00 klaar heb ik nog een lange avond voor de boeg waar ik nog tijd voor mezelf heb. Als ik 2 uur in de file sta (wat niet ongebruikelijk is op afstanden van 40-50km) ben ik om 19:00 thuis. Dit kost je per week dus 10:00 uur vrije tijd! Je maakt mij dus niet wijs dat mensen voor hun plezier in de file staan, dat doen ze alleen maar omdat er geen goed alternatief is.
pi_74661250
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef justanick het volgende:

[..]

Ze staan niet vrijwillig in de file, ze staan in de file omdat ze naar een klant of naar kantoor moeten om een bijdrage te leveren aan onze economie.
[..]

Je vergeet dat een heleboel mensen niet thuis kunnen werken. Het kan misschien voor een select clubje kantoormuizen, maar het gros van de bevolking moet echt fysiek op het werk aanwezig zijn. Iig in de huidige situatie. Veel werkgevers weten nl niet hoe ze om moeten gaan met mensen die vaak of structureel thuiswerken.
[..]

Er zijn wegen die dermate vol staan dat zelfs met 5% minder verkeer er nog steeds doorlopend files staan. Je hebt gelijk qua wegen die licht filegevoelig zijn, maar voor het gros van het wegennetwerk in de Randstad zijn er toch echt doortastende oplossingen noodzakelijk.
Dat dus, vooral het laatste punt. De wegen in de randstad zijn dermate vol dat een verkeersafname van 5% echt niet gaat helpen. Ook het spreiden van werktijden gaat niet werken gezien er op veel plekken nu al van 6 tot 10:30, 12 tot 2 en van 4 tot 8 files staan. Het wegennet zit gewoon vol!

Niet zo heel gek als je bekijkt dat snelwegen die meer dan 100.000 voertuigen moeten verwerken nog steeds 2 baans zijn . De overheid legt hele vinex wijken aan maar vergeet de infrastructuur.

De overheid heeft er voor gezorgt dat vrouwlief ook moet werken om een gezin te onderhouden maar vergeet dat vrouwlief ook op haar werk moet komen. Vervolgens is de overheid verbaast als iedereen 2 auto's op de stoep heeft staan!

Decennia lang heeft de overheid geweigerd om extra wegen aan te leggen en geprobeerd mensen uit de auto te jagen zonder resultaat. Dit wanbeleid wordt nu op de burger afgewenteld die zometeen extra mag betalen door falend beleid

Walgelijk. Het is dan ook onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit beleid goed weten te keuren.
pi_74661881
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef justanick het volgende:

Ze staan niet vrijwillig in de file, ze staan in de file omdat ze naar een klant of naar kantoor moeten om een bijdrage te leveren aan onze economie.
En die bijdrage aan de economie kunnen de meesten ook prima leveren als ze een dagje eens niét fysiek aanwezig zijn op kantoor of eens op een ander tijdstip beginnen. Niet iedereen is vertegenwoordiger accountmanager die dagelijks 10 klantbezoeken moét doen.
quote:
Je vergeet dat een heleboel mensen niet thuis kunnen werken. Het kan misschien voor een select clubje kantoormuizen, maar het gros van de bevolking moet echt fysiek op het werk aanwezig zijn. Iig in de huidige situatie. Veel werkgevers weten nl niet hoe ze om moeten gaan met mensen die vaak of structureel thuiswerken.
Dat ben ik dan niet met je eens. Ik denk dat een heleboel mensen dat wél kunnen, en dat het zeker geen "select groepje kantoormuizen" is. En het hoeft maar een dagje in de week te zijn, kun je eindelijk eens ongestoord je mailbox opruimen en die documenten aftypen. Niet zo'n ouderwetse 9 tot 5 mentaliteit.

En wat die huidige situatie en de huidige houding van veel werkgevers betreft: inderdaad, die moet dan maar 's veranderen! Nederland heeft zo ongeveer de hoogste dichtheid qua internet-breedband verbindingen, en zo spannend is bijvoorbeeld voip en citrix niet meer.

Maar op dit moment is er maar weinig aanleiding voor werkgevers om te investeren in slimmer werken. Waarom zouden ze? De gemiddelde werkgever staat immers in eigen tijd in de file.
quote:
Er zijn wegen die dermate vol staan dat zelfs met 5% minder verkeer er nog steeds doorlopend files staan.
Voor het gros van de wegen geldt dat echter niet, en de files worden en duren dan sowieso minder lang.
pi_74662090
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:44 schreef Revolution-NL het volgende:

Het is jammer dat je mij selectief quote en niet op het feit ingaat dat mensen niet uit de auto stappen als de kosten stijgen.
Misschien is mobiliteit nog niet duur genoeg ? Een groot deel van m'n collega's pakt (privé) bijvoorbeeld nog steeds de auto om even sigaretten te gaan halen...
En daarnaast zijn alternatieven als telewerken nog onvoldoende ingeburgerd, dat moet hand-in-hand gaan.
quote:
Vergeet alleen niet dat heel veel bedrijven de werknemer liever op kantoor aan het werk zien dan dat ze thuis bezig zijn en de manager er geen beeld bij heeft, en zoals je zelf al zegt de werknemer staat vaak in zijn eigen tijd in de file dus wat voor belang heeft de werkgever erbij, die heeft het liefst zoveel mogelijk controle over zijn personeel
En zo moeten bedrijven ook 'evolueren' en leren. Vergeet trouwens niet dat die manager in dezelfde file staat.
quote:
Ook is er winst te behalen bij de woningmarkt die pot dicht zit. Als ik een mooi aanbod krijg van een bedrijf uit bijv. Rotterdam dan ga ik niet verhuizen omdat dit mij 6% overdrachtsbelasting kost.
Eens.
quote:
Als ik 5 min bij me werk woon en ik ben om 17:00 klaar heb ik nog een lange avond voor de boeg waar ik nog tijd voor mezelf heb. Als ik 2 uur in de file sta (wat niet ongebruikelijk is op afstanden van 40-50km) ben ik om 19:00 thuis. Dit kost je per week dus 10:00 uur vrije tijd! Je maakt mij dus niet wijs dat mensen voor hun plezier in de file staan, dat doen ze alleen maar omdat er geen goed alternatief is.
Nogmaals, ik denk dat het gros van de mensen die zo'n ontzettende hekel heeft aan de file nog nóóit aan hun baas heeft gevraagd of het mogelijk is om eens een dagje in de week of een dagje in de twee weken vanaf de pc thuis te werken.
pi_74662314
De perikelen van de welvaart. Ik ga mij lekker naast de neger zitten langs de kant van de weg. Samen kijken naar hoe slecht de westerlingen het hebben met hun files .

Waarom armoede of rijkdom wordt afgemeten aan de hand van het BNP begrijp ik niet meer zo goed. Meer rijkdom lijkt op deze manier alleen nog maar op meer problemen.
Ikverdomme.
  vrijdag 13 november 2009 @ 13:05:13 #39
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_74663785
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:08 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Een GPS systeem doet niets meer dan zenden.
De GPS ontvanger kijkt alleen waar de satelieten staan en bepaalt aan de hand daarvan je locatie. Je locatie wordt vervolgens via GPRS / UMTS / HDSPA naar de overheid gezonden. Er zal dus ook een simkaart in het apparaat zitten.
Echt leuk wordt het als de VS besluit het GPS-systeem hier uit te schakelen! Zit je met je miljarden kostende systeem
censuur :O
pi_74663863
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:05 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Echt leuk wordt het als de VS besluit het GPS-systeem hier uit te schakelen! Zit je met je miljarden kostende systeem
Dan zetten ze Galileo wel in

De VS heeft GPS ontwikkeld voor militaire doeleinden de EU ontwikkeld Galileo om haar burgers te bespieden.
  vrijdag 13 november 2009 @ 13:08:26 #41
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_74663897
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Waarom armoede of rijkdom wordt afgemeten aan de hand van het BNP begrijp ik niet meer zo goed. Meer rijkdom mensen lijkt op deze manier alleen nog maar op meer problemen.
censuur :O
pi_74666103
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:05 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Echt leuk wordt het als de VS besluit het GPS-systeem hier uit te schakelen! Zit je met je miljarden kostende systeem
Dat zou heel even grappig zijn. Onmiddelijk daarna worden alle kastjes omgeruild voor die Galileo shit en gaat meteen de kilometerprijs 'tijdelijk' met 50% omhoog om de kosten daarvan te kunnen betalen. Dat 'tijdelijk' wordt vervolgens 'iets langer' omdat de files niet helemaal zijn opgelost en er een staatsschuld is die gruwelijk hoog ligt. Tegelijkertijd gaan ook de benzine accijnzen met 20% omhoog om het 'milieu te sparen'. Uiteindelijk blijft de kilometerprijs natuurlijk permanent 50% hoger omdat er nooit is beloofd dat de verhoging tijdelijk zou zijn. De files blijven uiteraard gewoon staan, waarmee de roverheid het perfecte argument heeft om de km-prijs harder dan de inflatie te laten stijgen.
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:33:43 #43
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_74668394
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:16 schreef justanick het volgende:

[..]

Dat zou heel even grappig zijn. Onmiddelijk daarna worden alle kastjes omgeruild voor die Galileo shit en gaat meteen de kilometerprijs 'tijdelijk' met 50% omhoog om de kosten daarvan te kunnen betalen. Dat 'tijdelijk' wordt vervolgens 'iets langer' omdat de files niet helemaal zijn opgelost en er een staatsschuld is die gruwelijk hoog ligt. Tegelijkertijd gaan ook de benzine accijnzen met 20% omhoog om het 'milieu te sparen'. Uiteindelijk blijft de kilometerprijs natuurlijk permanent 50% hoger omdat er nooit is beloofd dat de verhoging tijdelijk zou zijn. De files blijven uiteraard gewoon staan, waarmee de roverheid het perfecte argument heeft om de km-prijs harder dan de inflatie te laten stijgen.
Wanneer denk je dat Galileo actief wordt?
censuur :O
pi_74668886
Er is toch ooit door een slimmerik berekend dat als 7% meer mensen met het OV gaan dat je al 's avonds in de rij moet gaan staan om 's morgens op tijd op je werk te zijn?

Overigens, met 17 miljard staatsopbrengsten dat de mobiliteit in het laatje brengt zouden de wegen inmiddels met goud geplaveid moeten zijn. Ik kan mij ook goed voorstellen dat de aannemer met zijn betonmolentje achter zich aan zich in het OV perst. Net zo goed dat ik mij levendig kan voorstellen dat handarbeiders asperges steken vanuit hun luie stoel van achter een schermpje.

Heeft A'dam zich laatst niet flink in de vingers gesneden door de parkeertarieven zo hoog op te schroeven dat ze nu met enorme tekorten zitten door hun eigen hebberigheid?
pi_74669110
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:52 schreef DennisMoore het volgende:
Prima om de variabele kosten flink omhoog te gooien. Dat stimuleert alternatieven.
De overheid weet wel wat goed voor u is. De focus moet liggen op het op een andere manier distribueren van de totale kosten naar de gebruiker, niet op het spelen van prijspolitiek.
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef DennisMoore het volgende:
Voor een groot deel van de dagelijkse forenzen geldt dat wel degelijk. Die staan vrijwillig elke dag in hun vrije tijd in de file.

[..]

Hoeveel van die forenzen hebben al 's bij de baas aangekaart of er een dagje thuis gewerkt kan worden, of flexibeler begin-/eindtijden? Hoeveel van hen hebben dat als voorwaarde bedongen bij 't sollicitatiegesprek?

Nee, men geeft de voorkeur aan onderhandelen over de grootte van de leasebak en het privégebruik van de mobiele telefoon...
Je bent blind voor het evenwicht dat in die situatie bestaat (daarom pleit je ook voor zoiets doms als prijspolitiek door de overheid). Dat men een hogere voorkeur toekent aan een lease auto en een mobiele telefoon betekent totaal niet dat men vrijwillig in de file staat. Dat betekent alleen dat men een bepaalde afweging heeft gemaakt in de rangschikking van die wensen naar nut dat zij opleveren tegenover de kosten die zij met zich mee brengen voor de werkgever. Afhankelijk van de arbeidsmarkt kan men een hogere beloning van de gedane arbeid vragen (en dus hogere kosten bij de werkgever neer leggen), en dus ook of de werknemer in staat is om in al zijn wensen te voorzien. Meestal kan de werknemer niet in al zijn wensen voorzien, en dus zal de werknemer in afweging moeten maken in wat hij wel en niet wil. There is no such thing as a free lunch.

Het enige wat je hier laat zien is dat jij een andere afweging zou maken, dat betekent nog niet dat anderen geen andere afweging mogen maken.

[ Bericht 27% gewijzigd door Bolkesteijn op 13-11-2009 16:15:54 ]
pi_74669726
quote:
'Akkoord over kilometerheffing'

AMSTERDAM - Het kabinet heeft een akkoord bereikt over de kilometerheffing.

Dat meldt de NOS op basis van bronnen rond het kabinet.

Donderdagavond was daar binnen de groep bewindslieden nog volop discussie over. Automobilisten moeten gaan betalen voor het gebruik van de auto en de wegen, maar vaste lasten voor een auto, zoals wegenbelasting en aanschafbelasting, verdwijnen.

Niet duurder

Eerder is al afgesproken dat weggebruikers niet duurder uit mogen zijn in de nieuwe opzet. Het CDA heeft altijd gezegd dat dat een harde voorwaarde is en dat het de plannen anders niet steunt.

Een andere randvoorwaarde is dat er een verband is tussen de kilometerprijs en de aanleg van en het onderhoud aan infrastructuur, terwijl ook mee moet tellen hoe milieubelastend een auto is.

Volgens de laatste plannen zou op zijn vroegst in het najaar van 2012 kunnen worden gestart met een heffing voor vrachtwagens. De personenauto's zijn later aan de beurt.
© NU.nl/ANP
pi_74669856
quote:
terwijl ook mee moet tellen hoe milieubelastend een auto is.
Dit is ook een slecht punt. Het is namelijk niet het gebruik van de weg dat voor milieubelasting zorgt, maar het gebruik van koolwaterstoffen als brandstof. Die moet je dus belasten en dat moet niet de kilometerheffing binnen sluipen. Wie wist trouwens dat elektrische auto's een CO2-uitstoot hebben van zo'n 100 gram per kilometer? Een zeer zuinige diesel zit daar onder.
quote:
The 'dirty' electric cars that can actually increase CO2

Electric cars may not reduce carbon dioxide emissions - and could even increase them, a green lobby group warned yesterday. The Environmental Transport Association said generating electricity - by burning coal and oil - to charge the so-called 'clean' cars could cancel out the benefit of abandoning fossil fuel vehicles.

Its report said hybrid cars such as the Toyota Prius could be the 'greenest' as they do not rely on mains power to charge batteries. It added that if electric cars become widely used, they would need a meter on the dashboard to charge motorists as they drive. The report represents a potential blow to Gordon Brown's stated dream of making Britain 'the electric car capital of Europe'. It also said there is potential for improvement in performance and reduction of costs in the medium term, but not enough to suggest electric cars could compete head-on with conventional vehicles within the next two decades.

Even if the National Grid has the capacity and infrastructure to meet the needs of electric cars, demand could lead to greater use of coal and nuclear power. The report warned that European officials have assumed that electric cars are 'zero-emission', and failed to take into account the electricity they use. But it said that once the effect of burning fossil fuels is taken into account, they actually emit more CO2 than a hybrid car.

It calculates that an electric car has emissions of 106 grams of CO2 for each kilometre used, compared with 172 grams for an average petrol car. By comparison the latest Toyota Prius hybrid car has official emissions of 89g/km.

ETA director Andrew Davis said the report was not meant to dampen enthusiasm for electric cars but 'their introduction should not be viewed as a panacea'.


[ Bericht 30% gewijzigd door Bolkesteijn op 13-11-2009 16:31:09 ]
pi_74669901
Wat ik me afvraag, hoe gaan ze in de toekomst dan om met gebieden die niet per openbaar vervoer bereikbaar zijn??? Ik werk in een dusdanig achtergesteld gebied daar stopt binnen de 15 km niet eens een bus.
pi_74669935
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:33 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Wanneer denk je dat Galileo actief wordt?
Touche. OK, dan vervangen ze de boel door kastjes die middels uitpeilen werkt (gewoon over een GSM-netwerk). Daar moet uiteraard een nieuw netwerk voor worden opgezet (want de bestaande netwerken zijn commercieel en dat vind de staat maar niets), waardoor de kilometerprijs 'tijdelijk' verdubbeld.
pi_74670547
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef justanick het volgende:

[..]

Ze staan niet vrijwillig in de file, ze staan in de file omdat ze naar een klant of naar kantoor moeten om een bijdrage te leveren aan onze economie.
Daarom hoort de overheid een flexibel werktijdenstelsel te creëren dat in bedrijven toegepast moet worden. 100 mensen die op hetzelfde tijdstip naar hetzelfde kantoor moeten is het gevolg van gebrek aan overheidsinvloed.
quote:
Er zijn wegen die dermate vol staan dat zelfs met 5% minder verkeer er nog steeds doorlopend files staan. Je hebt gelijk qua wegen die licht filegevoelig zijn, maar voor het gros van het wegennetwerk in de Randstad zijn er toch echt doortastende oplossingen noodzakelijk.
Zoals? Deze discussie heb ik al vaak gevoerd, o.a met jou, maar nu even concreet. Wat voor 'doortastende oplossingen' heb jij in gedachten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')