Connie Duckfacequote:Op dinsdag 17 november 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje.
Sinds Patty *klysma* Brard een mening denkt te kunnen hebben over wat wel of niet stijlvol is en Connie *duckface* Breukhoven denkt te kunnen oordelen over wat wel of niet mooi is hoop ik stiekem ook dat mevrouw Paay ze een enorm poepie laat ruiken
quote:Op zondag 15 november 2009 18:09 schreef JohnDope het volgende:
Hier gaat een (hoogste) omzet-recordje verbroken worden...
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is Osborne 43? Shit, ik dacht dat ze inmiddels de pensioengerechtigde al lang bereikt had...
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Taurus het volgende:
Maar wat is Ptwish?? Waarom noemt iedereen haar consequent zo, hier althans?
quote:
quote:Henny Huisman smacht naar naaktfoto's Paay
AMSTERDAM - Henny Huisman kan niet wachten tot de naaktfoto's van Patricia Paay bij hem op de mat vallen. De 60-jarige Paay ging uit de kleren voor het decembernummer van Playboy.
© ANP
"Patricia kan op haar 80e nog in de Playboy", jubelt Huisman op zijn website.
"Ik ken Patricia al heel lang en ze is een superleuk wijf. Echt Rotterdams en een schoonheid", gaat de 58-jarige presentator verder.
Mooi mens
Henny, die Patricia 'een mooi mens met een gouden hart' noemt, steekt La Paay een hart onder de riem. "Ze moet zich niets aantrekken van haar omgeving, want die misgunt haar dit persoonlijke succes."
Toen uitlekte dat Patricia uit de kleren ging voor Playboy, kreeg ze bakken kritiek over zich heen. Onder meer Connie Breukhoven haalde uit naar La Paay. "Ik heb een nieuwe slogan bedacht: 'Met de steunkousen van La Paay, maakt uw seksleven een ommezwaai'", sms'te Breukhoven naar RTL Boulevard.
Huisman kan echter niet wachten tot volgende maand. "Ik heb maandelijks de Playboy in huis en niet alleen voor de verhalen. Voor Patricia zou ik hem ook los kopen bij de supermarkt."
Spreek dat eens hardop uit?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Taurus het volgende:
Maar wat is Ptwish?? Waarom noemt iedereen haar consequent zo, hier althans?
'Patries' met een engelse tongval?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:10 schreef Taurus het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Putwisj. Dat krijg ik als ik het hard op uit spreek. What the f*ck is Putwisj??
ja, dat kan allemaal best, maar dat wil niet zeggen dat we haar allemaal in dr blote kont willen zienquote:Op woensdag 18 november 2009 15:14 schreef Pritt het volgende:
Paay is gewoon een topper voor haar leeftijd, jaloerse verschrompelde pruimen allemaal.
Da's vrij simpel op te lossen door het blad niet in te kijken natuurlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja, dat kan allemaal best, maar dat wil niet zeggen dat we haar allemaal in dr blote kont willen zien
ja dat klopt ookquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's vrij simpel op te lossen door het blad niet in te kijken natuurlijk
Of je moet een splaakgeblek hebben of een kunstgebit.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
'Patries' met een engelse tongval?
Ptwisha!
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik![]()
![]()
Klasse?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Xs2Shanna het volgende:
Patricia heeft nog klasse, dat is bij Patty ver te zoeken.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:15 schreef Xs2Shanna het volgende:
Hé?
Ik ben ook Rotterdammer! Niks mis mee vriend!
Ik heb goede hoop dat Meisje Mick daarna wel weer iets te melden heeft over Ptwish d'r shootquote:Op woensdag 18 november 2009 18:25 schreef Ole het volgende:
![]()
Maar als ze ineens hun snavels houden hebben wij niks meer te doen Greys
Dat reclamespotje van Meisje Mick is natuurlijk bij voorbaat al veel stijlvollerquote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat Meisje Mick daarna wel weer iets te melden heeft over Ptwish d'r shoot
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:49 schreef Adelante het volgende:
Het is nu bij uitstek een goede tijd voor een nieuwe serie The Adams Family. Fuck Frans Duijts met z'n real life soap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |