Ik heb goede hoop dat Meisje Mick daarna wel weer iets te melden heeft over Ptwish d'r shootquote:Op woensdag 18 november 2009 18:25 schreef Ole het volgende:
![]()
Maar als ze ineens hun snavels houden hebben wij niks meer te doen Greys
Dat reclamespotje van Meisje Mick is natuurlijk bij voorbaat al veel stijlvollerquote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat Meisje Mick daarna wel weer iets te melden heeft over Ptwish d'r shoot
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:49 schreef Adelante het volgende:
Het is nu bij uitstek een goede tijd voor een nieuwe serie The Adams Family. Fuck Frans Duijts met z'n real life soap.
Oh dat uiteraard ja, dat zei ik ook al.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
nou ja, dat die dus gewoon even hun snavel (con mag dat letterlijk nemen) moeten houden over wat classy is en wat niet.
Dat was vanaf dag 1 al bekendquote:Op woensdag 18 november 2009 23:11 schreef Yenthe het volgende:
Ik wist dat het uit was tussen Patricia (oftewel Ptwish in de Fok!mond) en Adam (Eddem?), maar hij gaat nu dus met Micky? Djeeeeez, dat wist ik dus weer niet.
Tja.quote:Adam Curry slechts geklede man
Adam Curry mag zich een jaar lang de slechts geklede man van Nederland noemen. Deze twijfelachtige eer krijgt hij van mannenblad Esquire.
Kane-gitarist Dennis van Leeuwen had gisteren een leukere avond. Hij werd uitgeroepen tot best geklede man. Jaarlijks rijkt het stijlvolle blad Esquire de prijzen uit.
Laatst gewijzigd: donderdag 19 november 2009, 08:40
Wilde net een grap maken over Patricia in Adamskostuum.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef static het volgende:
Laten we er geen Adam <> Patricia topic van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |