quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:12 schreef DrDarwin het volgende:
En van sommige dames met een derde van de leeftijd van La Paay kan ik me best voorstellen dat ze stiekum een tikje jaloers zijn..
quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:12 schreef DrDarwin het volgende:
Het is gewoon nog steeds een mooie vrouw, hoe oud ze ook is.
En van sommige dames met een derde van de leeftijd van La Paay kan ik me best voorstellen dat ze stiekum een tikje jaloers zijn..
Jij wil vast wel als blote man in een poezeblad....quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:17 schreef tong80 het volgende:
Maar waarom wil je met je blote poes in een mannenblad
Heeft ze ook gedaan, niet 30 jaar geleden, wel in 1996.quote:Op vrijdag 13 november 2009 05:12 schreef Winner_Taco het volgende:
Hadden ze beter 30 jaar geleden kunnen doen toen ze nog strak in haar velletje stak ...... Hoewel ...
Ja daar zit ik echt op te wachten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:20 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Jij wil vast wel als blote man in een poezeblad....
Liever toch niet bloot.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:33 schreef tliciouz het volgende:
Voor haar leeftijd ziet ze er nog super uit.
[ afbeelding ]
Tjah met een dikke laag make-up en kleding aan is het voor 60 jaar een erg mooie vrouw. Maar als alles uit is, en alle push-up, corrigerende, en maskerende lingerie weg is vraag ik me af wat er nog van over isquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:33 schreef tliciouz het volgende:
Voor haar leeftijd ziet ze er nog super uit.
[ afbeelding ]
Er zijn zat mannen nieuwsgierig genoeg, anders zet playboy haar er niet in.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah met een dikke laag make-up en kleding aan is het voor 60 jaar een erg mooie vrouw. Maar als alles uit is, en alle push-up, corrigerende, en maskerende lingerie weg is vraag ik me af wat er nog van over is
Je vergeet het houten been en het kunstgebit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah met een dikke laag make-up en kleding aan is het voor 60 jaar een erg mooie vrouw. Maar als alles uit is, en alle push-up, corrigerende, en maskerende lingerie weg is vraag ik me af wat er nog van over is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |