abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2009 @ 23:41:27 #1
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74653305
Ik had aandelen in AMD omdat die voor mij toen relatief goedkoop waren. Maar echt stijgen deden ze niet en waren sinds mijn aankoop met 3% gezakt.

Voordat ik erg veel verlies erop ging maken had ik ze met dat beetje verlies maar verkocht.

Nu lees ik net dat intel 1,25 miljard heeft gegeven aan AMD waar tegenover staat dat AMD alle rechtszaken tegen intel moet laten vallen.

Nu zijn de aandelen ineens met 22% gestegen.

Godverdomme. , hadden ze dat niet ff kunnen aankondigen toen ik mijn aandelen nog niet had verkocht

Klacht: Ik probeer mijn weg een beetje te vinden als "startende" maar dit begint niet echt bepaald lekker.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_74653328
Zat er aan te komen met al die rechtzaken natuurlijk.
  donderdag 12 november 2009 @ 23:43:13 #3
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74653351
Mensen die aandelen verkopen omdat de waarde lichtelijk daalt
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_74653359
je moet je even beter inlezen voordat je gaat handelen met de big guys.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74653385
de "gewone man" delft toch altijd het onderspit op de beurs.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 12 november 2009 @ 23:46:28 #6
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74653447
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je moet je even beter inlezen voordat je gaat handelen met de big guys.
3 boeken

Ach van fouten leer je.

Maar normaal kan je het wel zien aankomen wanneer een bedrijf gaat stijgen of dalen, bijvoorbeeld bij lancering van een nieuw product of kwartaalcijfers die positief zijn.

maar dit had ik niet zien aankomen

Nouja niet nu in ieder geval.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 12 november 2009 @ 23:47:47 #7
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74653472
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef Goofisch het volgende:

[..]

3 boeken

Ach van fouten leer je.

Maar normaal kan je het wel zien aankomen wanneer een bedrijf gaat stijgen of dalen, bijvoorbeeld bij lancering van een nieuw product of kwartaalcijfers die positief zijn.

maar dit had ik niet zien aankomen

Nouja niet nu in ieder geval.
Met die boeken leer je misschien de basis van aandelen maar wil je succesvol zijn, dan moet je ook 24/7 het nieuws, over het bedrijf waar jij aandelen in hebt, volgen.
Haha Jap jonge trollgod
pi_74653514
Sukkel,

Echte bazen gebruiken turbos, aandelen zijn voor ouwe vrouwtjes
  donderdag 12 november 2009 @ 23:50:06 #9
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74653520
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:47 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Met die boeken leer je misschien de basis van aandelen maar wil je succesvol zijn, dan moet je ook 24/7 het nieuws, over het bedrijf waar jij aandelen in hebt, volgen.
Het is meer gewoon dat ik het wil leren. Kijken hoe dat nou eigenlijk werkt. Lukt me relatief aardig ondanks ik alleen maar verlies heb

Maar ik concentreer mijn meer op bedrijven waarmee ik in aanraking kom op werk want daar weet ik het meeste vanaf
pi_74653607
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
de "gewone man" delft toch altijd het onderspit op de beurs.
Ja het zijn altijd de hogere heren in den haag die ons belastinggeld opstrijken waar de gewone man die elke dag hard moet gaan werken voor moet opdraaien. woutertje bos en bak-ellende geven miljarden aan de banken en de gewone man wordt daar de dupe van.
5 Ferrari's op videoband!
pi_74653648
Ben in mei begonnen met beleggen, ook een aantal foutjes gemaakt.

Heb eigenlijk alleen aandelen met een hoge volatiliteit... in de tijden dat het slecht gaat zakt het als een baksteen en als het goed gaat stijgt het hard :p

Ik beleg verder ook in aandelen waar ik zelf wat zicht op heb, bedrijven die goed te begrijpen zijn voor mij.

Op het moment gemiddeld 6,33% in de plus. vorige week nog in de min :p

Verder beleg ik eigenlijk voor de lange termijn, ik koop aandelen die ik ook van plan ben om nog jaren te houden... (mits er niks echt bijzonders gebeurt) Bedrijven waar ik wel toekomst in zie...

Het is misschien niet de beste manier om te beleggen, maar ik voel me er goed bij, en tot nog toe pakt het wel leuk uit

editje: Leek me wel intressant om het eens te proberen, hopend op een beter rendement als op de spaarrekening bij de bank.
pi_74653653
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja het zijn altijd de hogere heren in den haag die ons belastinggeld opstrijken waar de gewone man die elke dag hard moet gaan werken voor moet opdraaien. woutertje bos en bak-ellende geven miljarden aan de banken en de gewone man wordt daar de dupe van.
het is gewoon een feit. grote investeerders hebben altijd insider info over bedrijven die het goed of slecht gaan doen.

zodra die info bekend wordt is de bubbel al geknapt (persoonlijke ervaring van mijn oom en vader).
pi_74653698
quote:

[..]

Je vergat de caps...
You can trust me, trust nobody...
  donderdag 12 november 2009 @ 23:59:12 #14
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74653711
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:50 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Het is meer gewoon dat ik het wil leren. Kijken hoe dat nou eigenlijk werkt. Lukt me relatief aardig ondanks ik alleen maar verlies heb

Maar ik concentreer mijn meer op bedrijven waarmee ik in aanraking kom op werk want daar weet ik het meeste vanaf
Mijn eerste aandelen waren van TomTom, ingekocht in April voor rond de 4,14 euro. Vervolgens begin Juni verkocht voor 5,25 waarna het niet lang duurde tot het aandeel ineens op 8 euro stond. Vervolgens is hij wel meteen weer gecrashed maar is toch weer gestegen tot de 13 euro. Zo leer je maar weer dat je de boel beter kan vasthouden.

Maar gezien het feit dat TomTom tijdens de crisis tot nu toe langzaam opbouwt om vervolgens hard te stijgen en dan ineens volledig terug te vallen (heeft zich nu al 2x herhaald) zou het mij niks verbazen als Tom Tom ook nu, met het oog ook op hun toekomstverwachtingen en producten, binnenkort weer hard gaat stijgen.
quote:

[..]

Dat heeft geen zak met de beurs te maken
Haha Jap jonge trollgod
  donderdag 12 november 2009 @ 23:59:16 #15
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74653713
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:56 schreef Simplicity het volgende:

Heb eigenlijk alleen aandelen met een hoge volatiliteit... in de tijden dat het slecht gaat zakt het als een baksteen en als het goed gaat stijgt het hard :p

Ik beleg verder ook in aandelen waar ik zelf wat zicht op heb, bedrijven die goed te begrijpen zijn voor mij.

Verder beleg ik eigenlijk voor de lange termijn, ik koop aandelen die ik ook van plan ben om nog jaren te houden... (mits er niks echt bijzonders gebeurt) Bedrijven waar ik wel toekomst in zie...

Het is misschien niet de beste manier om te beleggen, maar ik voel me er goed bij, en tot nog toe pakt het wel leuk uit
best leuk toch.

Ik heb nu een hele berg aandelen gekocht in nieuwe bedrijfjes. ( of losstaande BV) en die houden mij netjes op de hoogte van de ontwikkelingen per mail. zo support je toch startende en als het lukt haal ik ook nog mijn voordeel eruit.

Nu maar hopen dat het lukt
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:01:04 #16
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74653749
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:56 schreef Simplicity het volgende:

editje: Leek me wel intressant om het eens te proberen, hopend op een beter rendement als op de spaarrekening bij de bank.
Toen ik begon kon je zonder transactiekosten handelen in sprinters waarmee ik aardig wat geld heb kunnen verdienen. Vervolgens ben ik, na de actie, overgestapt op normale aandelen aangezien de transactiekosten bij sprinters voor mij te hoog zijn (aangezien ik voor niet meer dan een paar honderd euro per transactie verhandel).

Momenteel heb ik alleen nog aandelen in Qurius.
Haha Jap jonge trollgod
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:01:32 #17
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74653760
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:59 schreef Goofisch het volgende:

[..]

best leuk toch.

Ik heb nu een hele berg aandelen gekocht in nieuwe bedrijfjes. ( of losstaande BV) en die houden mij netjes op de hoogte van de ontwikkelingen per mail. zo support je toch startende en als het lukt haal ik ook nog mijn voordeel eruit.

Nu maar hopen dat het lukt
En waar koop jij je aandelen in?
Haha Jap jonge trollgod
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:02:10 #18
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_74653776
sowieso, aandelen investeren in AMD

Aandelen verkopen met verlies is ook niet slim, meestal daalt zo'n grafiek en stijgt het weer, net na het hoogste punt moet je verkopen, en dus niet als ie nog onderaan zit
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_74653811
Aandelentopic in KLB.
pi_74653827
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

het is gewoon een feit. grote investeerders hebben altijd insider info over bedrijven die het goed of slecht gaan doen.

zodra die info bekend wordt is de bubbel al geknapt (persoonlijke ervaring van mijn oom en vader).
Grote investeerders houden het nieuws gewoon beter in de gaten dan je pa/oom die alleen savonds even kijken wat de beurs gedaan heeft.

Verder is het natuurlijk belangrijk goed in te kunnen schatten wat voor een effect bepaald nieuws kan hebben op de aandelen koers.

Op de korte termijnen zul je het niet winnen van de grote jongens, al denk ik wel dat als je voor de lange termijn belegd, minstens 5 jaar dat je aardig wat schommelingen op kan vangen.
pi_74653844
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:02 schreef Drinky het volgende:
Aandelen verkopen met verlies is ook niet slim, meestal daalt zo'n grafiek en stijgt het weer, net na het hoogste punt moet je verkopen, en dus niet als ie nog onderaan zit
Jij bent echt geniaal, ik neem aan dat je al miljonair bent, zoveel verstand heb je van aandelen!
You can trust me, trust nobody...
pi_74653883
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:02 schreef Drinky het volgende:
Ik zou maar snel in de aandelen gaan als ik jou was, met die taktiek zal het niet lang duren voor je miljonair bent!
pi_74653924
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:05 schreef Simplicity het volgende:

[..]

Grote investeerders houden het nieuws gewoon beter in de gaten dan je pa/oom die alleen savonds even kijken wat de beurs gedaan heeft.

Verder is het natuurlijk belangrijk goed in te kunnen schatten wat voor een effect bepaald nieuws kan hebben op de aandelen koers.

Op de korte termijnen zul je het niet winnen van de grote jongens, al denk ik wel dat als je voor de lange termijn belegd, minstens 5 jaar dat je aardig wat schommelingen op kan vangen.
een beetje naief.

de grote investeerders zijn de eerste die het nieuws horen, en daar goed op inspelen door een stel aandelen te kopen, voordat de rest dat kan.
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:15:46 #24
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74654056
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:01 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Nu even niks. wil eerst even wat beter inlezen. ben iets te gewillig begonnen heb ik het idee. te weinig ervaring.
pi_74654268
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

een beetje naief.

de grote investeerders zijn de eerste die het nieuws horen, en daar goed op inspelen door een stel aandelen te kopen, voordat de rest dat kan.
Dat zou handel met voorkennis zijn, daar liggen zware boetes op.

Het zijn degene die meteen het nieuws hebben als het word uitgebracht, en daar razendsnel naar handelen.
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:29:43 #26
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74654295
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:28 schreef Simplicity het volgende:

[..]

Dat zou handel met voorkennis zijn, daar liggen zware boetes op.

Het zijn degene die meteen het nieuws hebben als het word uitgebracht, en daar razendsnel naar handelen.
Yep maar het nieuws bereikt de grote investeerders vaak ruim voordat het publiek het te weten komt.
Hierdoor mist het gewone publiek altijd de cutting edge.
Haha Jap jonge trollgod
pi_74654316
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:01 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Ik gewoon bij Binck, is relatief goedkoop.

Ik zit erbij omdat de software goed bevalt, en de service top is.

Het kan goedkoper, in mijn geval zal het geen 100en euro's schelen en daarvoor kies ik liever voor de bovenstaande punten.
pi_74654326
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:04 schreef Rejected het volgende:
Aandelentopic in KLB.
Dit kan niet anders dan fout aflopen.
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:32:36 #29
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_74654355
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:05 schreef Neroje het volgende:

[..]

Jij bent echt geniaal, ik neem aan dat je al miljonair bent, zoveel verstand heb je van aandelen!
miljonair zijn is pauper

ben een miljardair
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_74654370
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:29 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Yep maar het nieuws bereikt de grote investeerders vaak ruim voordat het publiek het te weten komt.
Hierdoor mist het gewone publiek altijd de cutting edge.
Dan zou het dus weer neerkomen op handel met voorkennis... wat strafbaar is...

Het word wel eens gedaan, waarna fikse boetes volgen. als het bekend is...

Het is niet zo dat grote investeerders standaard eerders het nieuws krijgen dan het gewone publiek.
pi_74654439
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:33 schreef Simplicity het volgende:

[..]

Het is niet zo dat grote investeerders standaard eerders het nieuws krijgen dan het gewone publiek.
ik kan de uitzending van nova zembla niet meer vinden maar daar werd het prima uitgelegd. voorkennis op de beurs is gewoon een dagelijks probleem.
pi_74654461
quote:

[..]

Gozert dat is helemaal geen handel met voorkennis.
Je informatie bronnen zijn nu eenmaal veel en veel groter dan dat je als particulier aan de slag gaat. Een gemiddelde rtlz kijker komt echt niet aan dezelfde info dan als iemand die de bloomberg terminal gebruikt om bijv op te zoeken wanneer de volumes van banken heel laag zijn ofzo.

Wil je de gebruikers van deze handige software dan allemaal opsluiten wegens meer kennis van de markt? Ga nou maar lekker met je lego verder spelen en laat dit soort werk over aan de grote mensen.
pi_74664877
ik ben nog steeds chaggo, ik had die ING aandelen moeten kopen toen ze op 5.07 stonden , gister stonden ze op 10.04. Ik zit nu sterk aan Wavin te denken.
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:14:53 #34
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74669632
quote:

[..]

Jij weet er duidelijk niks vanaf
Haha Jap jonge trollgod
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:55:23 #35
167856 Toempf
Internetheld
pi_74670781
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:49 schreef Muzz_ het volgende:
Sukkel,

Echte bazen gebruiken turbos, aandelen zijn voor ouwe vrouwtjes
TURBO TURBO
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_74671005
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:55 schreef Toempf het volgende:

[..]

TURBO TURBO
haha ik moest lachen
pi_74671035
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:03 schreef mierenfokker het volgende:

[..]

haha ik moest lachen
Niks gewend
pi_74671039
Overigens ook aandelen gekocht toen de beurs tussen de 200 en 230 stond, voor de lange termijn. Rendement verschilt op dit moment tussen de 70% en de 110% ..
Het is geld wat ik kan missen, en misschien is het over een paar jaar een aardig centje waard..
pi_74671111
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:05 schreef synnath het volgende:

[..]

Niks gewend
Haha jewel, maar vind die aflevering gewoon echt super lachen
  vrijdag 13 november 2009 @ 17:18:23 #40
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_74671421
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:41 schreef Goofisch het volgende:
Ik had aandelen in AMD omdat die voor mij toen relatief goedkoop waren. Maar echt stijgen deden ze niet en waren sinds mijn aankoop met 3% gezakt.

Voordat ik erg veel verlies erop ging maken had ik ze met dat beetje verlies maar verkocht.
!
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')