quote:Op donderdag 12 november 2009 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je Gert was geweest had daar een Penis gestaan.
Jij bent veel te gul met notes
Ja, en?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus hè, afgelopen week één extra note gekregenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Checkt voor de zekerheid nu even aantal notes
DAT IS DIE SCHIJTPIETJE MAN!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus hè, afgelopen week één extra note gekregen
kittendinges, ja die welquote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie weten zeker de Groote Staking ook niet meer?
In A'dam, 1943? Jawel hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie weten zeker de Groote Staking ook niet meer?
Met die ava's en IP's en online/offline en.......my god.quote:
Niet dát infantiele gelul:quote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
kittendinges, ja die wel.
Mij ook niets zeggen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, kan bijna niet anders. En dat zonder waarschuwing hier hè, de galbak
Allemaal lege vakjes.gifquote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou! Nou!
[verslag]
Leescht schnel verder!
[ afbeelding ]
Deze OP vind je hier
Ik had 'm even van de Wiki.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allemaal lege vakjes.gif
Ja, doe jij even een FB-tjequote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mij ook niets zeggen.
Zo kan ik mijn gedrag toch niet verbeteren!?
En dat wil ik wel heel graag
lol, Gertquote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet dát infantiele gelul:
[SC # 58] [STAKING]
DAT!
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, doe jij even een FB-tje
Daar had ik vast een goede reden voorquote:Op donderdag 12 november 2009 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had 'm even van de Wiki.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DGK_SC
Waar ik van Leandra trouwens niet aan mocht komen![]()
Dat was volgens mij negen dagen voor mijn tijdquote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet dát infantiele gelul:
[SC # 58] [STAKING]
DAT!
Via Besaid kom ik nog op de speciale Besaid Smiley site, maar linken mag niet meer.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:04 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat alle webdruppelpics offline zijn??
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:04 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat alle webdruppelpics offline zijn??
Oja...jij ook gefeliciteerd Leandra...dat het maar een grote knul mag wordenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope.
Voor je jarige Job
Thnx....quote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope.
Voor je jarige Job
Klopt, Ninjaedits FTW enzoquote:
Ja die dusquote:
Maar eentje voor NZ dan maarquote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Via Besaid kom ik nog op de speciale Besaid Smiley site, maar linken mag niet meer.
Ik kreeg laatst toen iedereen dacht dat ik dood was nog een smsje van NZ dus ik neem aan dat ze af en toe meelurkt.
NZ ik lief u, doe 's wat van u laten horen?
+1quote:Op donderdag 12 november 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
NZ heeft in 't ManUtopic gepost, ze zal bewust niet meeposten. Dan respecteer ik maar, vind 't wel jammer.
NZ
Echtquote:
Is het de moeite om 2 trappen omhoog te lopen om ernaar te kijken of zeg je dat er ik niet echt iets aan mis?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
Tis zo erg....je weet nu dus gewoon niet meer of je die gast serieus kan nemen in zn uitspraken
Och nu komt het verhaal van dat ie dood kan gaan aan zn gewicht en het bekende riedeltjequote:Op donderdag 12 november 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het de moeite om 2 trappen omhoog te lopen om ernaar te kijken of zeg je dat er ik niet echt iets aan mis?
ja dat vind ik dus heeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk om hem te gelovenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap had geld bij de DSB en is geen miljonair meer zegtie![]()
Geloven we hem?
Ja vast.... mijn neef kwam vandaag met dezelfde klacht, daardoor krijgt mijn zoon overigens geen Mustang voor zijn 18de verjaardagquote:Op donderdag 12 november 2009 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap had geld bij de DSB en is geen miljonair meer zegtie![]()
Geloven we hem?
Als er eentje niet stom is, dan is het Jaap wel (los van eetgedrag) en ik weet welhaast zeker dat hij z'n geld zoveel mogelijk gespreid heeft.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus heeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk om hem te geloven
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast.... mijn neef kwam vandaag met dezelfde klacht, daardoor krijgt mijn zoon overigens geen Mustang voor zijn 18de verjaardag
Tot 100.000 p.p. was toch veilig?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast.... mijn neef kwam vandaag met dezelfde klacht, daardoor krijgt mijn zoon overigens geen Mustang voor zijn 18de verjaardag
Als je Jaap bij Jensen bedoelt ....quote:Op donderdag 12 november 2009 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En hij speelt op zeker toneel daar
Ja, daar doelde ik op.....quote:Op donderdag 12 november 2009 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je Jaap bij Jensen bedoelt ....![]()
Leer mij Jaap kennen
Mijn dochter riep dat ik nu echt moest komen kijken, want Jaap zat te jankenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och nu komt het verhaal van dat ie dood kan gaan aan zn gewicht en het bekende riedeltje
er zullen heeeeeeeeeeeel veel mensen zijn die dr intrappenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter riep dat ik nu echt moest komen kijken, want Jaap zat te janken![]()
Zij kent Jaap niet zo goed en dacht heel even dathet echt was![]()
Ik ben toch maar even wezen kijken, wat een komedie
Ik welquote:Op donderdag 12 november 2009 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee gekkie....ik ben toch niet bang voor naalden
Het zal je zoon toch maar zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
er zullen heeeeeeeeeeeel veel mensen zijn die dr intrappen
de plek is wat branderig en ik voel me wel moe...maar voor de rest gaat het goed....valt me tot nu toe 100% meequote:
Nouquote:
Needle play FTWquote:Op donderdag 12 november 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat hebben een hele boel mensen...in mijn geval is het maar beter dat ik geen angst heb
Nah, dan vraag je of ze je willen tatoeëren met dat vaccin in die naaldenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:36 schreef D. het volgende:
Een tattoo zou ik niets om geven, die naald gaat er niet zover in
Ik krijg toch geen prik, ik zit niet in de risicogroepquote:Op donderdag 12 november 2009 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dan vraag je of ze je willen tatoeëren met dat vaccin in die naalden
Dat kan wel geregeld wordenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik krijg toch geen prik, ik zit niet in de risicogroep
Inkt in je arm spuiten is minder eng dan er bloed uit trekkenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:36 schreef D. het volgende:
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En hij speelt op zeker toneel daar
die doen idd niet echt pijnquote:Op donderdag 12 november 2009 22:36 schreef D. het volgende:
Heb je een tattoo?quote:
Zoals ik al zeg, het komt door dat die naald zo diep moetquote:Op donderdag 12 november 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inkt in je arm spuiten is minder eng dan er bloed uit trekken![]()
Neequote:Heb jij tattoo's?
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik las net dat in een verzorgingstehuis bewoners per abuis met insuline zijn ingespoten i.p.v. met het H1N1-vaccin
ja? woarquote:
Dat vind ik dus echt je reinste waanzinquote:Op donderdag 12 november 2009 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, het komt door dat die naald zo diep moet
[..]
Nee
Ooit wel van plan geweest, maar kon geen ontwerp vinden wat mooi genoeg was.
Toen een paar jaar later bijna iedereen een tattoo had besloot ik maar mezelf te onderscheiden door er geen te nemen
Zou nog wel ooit scarification willen overwegen, maar dat 'mag' ik niet
Was ook op het 10 uur journaalquote:Op donderdag 12 november 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik las net dat in een verzorgingstehuis bewoners per abuis met insuline zijn ingespoten i.p.v. met het H1N1-vaccin
Ja echt he, 11 bejaarde mensen in het ziekenhuis, maar niet in levensgevaar.quote:
Eh, ik dus?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt je reinste waanzin![]()
Welk weldenkend mens laat zich in vredesnaam verwonden zodat je blijvende littekens krijgt?
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wellicht schokkender
Maar ik zeg niets
Vermoedelijk gedaan door de één of andere onbevoegdequote:Op donderdag 12 november 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he, 11 bejaarde mensen in het ziekenhuis, maar niet in levensgevaar.
Ze moeten die arts per direct uit zn vak zetten....echt hoe domquote:Op donderdag 12 november 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he, 11 bejaarde mensen in het ziekenhuis, maar niet in levensgevaar.
Stagiairquote:Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk gedaan door de één of andere onbevoegde
Maar de littekens die je al hebt die heb je toch zeker niet vrijwillig gekregen?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Eh, ik dus?
Mits mooi gedaan uiteraard
Is weer eens wat anders, en het is nou niet zo dat ik nu al littekenvrij ben
Die vergeten is de fles met vloeistof te checkenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk gedaan door de één of andere onbevoegde
Ikquote:Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt je reinste waanzin![]()
Welk weldenkend mens laat zich in vredesnaam verwonden zodat je blijvende littekens krijgt?
Redenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:54 schreef gomi het volgende:
Ik
ooit vroeger gedaan. geen ontwerp ofzo. gewoon 3 littekens gemaakt
De meeste niet neequote:Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de littekens die je al hebt die heb je toch zeker niet vrijwillig gekregen?
Nog zo'n mallootquote:Op donderdag 12 november 2009 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
Ik
Dat ze dr maar wel wat mee doen...je zal die patient zijn zegquote:Op donderdag 12 november 2009 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Paar maanden geleden hoorde ik van L&B dat een collega morfine zat te spuiten met een veel te dikke naald die niet voor dat doeleinden geschikt is. En dat al weken lang, de patiënt zag volledig blauw op de plekken waar gespoten werd. En natuurlijk nogal pijnlijk. Maar die had wél een diploma
Welkom op Fok! en voel je gerust thuisquote:Op donderdag 12 november 2009 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
Ik
Ja, is doorgegeven aan leidinggevende, maar 't is allemaal commercieel tegenwoordig. Die meiden worden slecht betaald en dus zijn ze al blij dat er verpleegkundigen voorhanden zijn. In dit geval was het een medewerkster van Icare.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat ze dr maar wel wat mee doen...je zal die patient zijn zeg
Neequote:Op donderdag 12 november 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
...als je het dan toch gaat doen geen poesje hoor D.
ja ik vind het wel coolquote:Op donderdag 12 november 2009 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik dacht aan een soort inca-achtige tribal rondom mijn linker bovenarm
Dit komt al meer in de richting waar het naar toe zou moetenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik vind het wel cool...ik vind sowieso dat jezelf mag beslissen wat je met je lichaam wilt
Daar heb ik geen last van, al doe ik niet mee aan al die "zotheid" met mijn "poten in de klei boeren verstand"quote:
Ach, zotheid is ook maar relatiefquote:Op donderdag 12 november 2009 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van, al doe ik niet mee aan al die "zotheid" met mijn "poten in de klei boeren verstand"
Zo kan je het ook noemen, same differencequote:Op donderdag 12 november 2009 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van, al doe ik niet mee aan al die "zotheid" met mijn "poten in de klei boeren verstand"
Vind ik ook, maar als je er dusdanig uit gaat zien dat geen baas je meer aan wil nemen, dan betaal ik toch liever niet mee aan de uitkeringquote:Op donderdag 12 november 2009 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik vind het wel cool...ik vind sowieso dat jezelf mag beslissen wat je met je lichaam wilt
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:08 schreef markvanrinsum het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)24.Jensen_s17_a1.xml
Ik zou sowieso nooit ergens gaan werken waar mijn baas van mij vraag geen bovenkleding te dragenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar als je er dusdanig uit gaat zien dat geen baas je meer aan wil nemen, dan betaal ik toch liever niet mee aan de uitkering
Tjezus, wat erg.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, als we het over verpleegsters hebben. L&B belt in tranen, staat in de één of andere kankerbuurt een patiënt te helpen en bij terugkomst de vooruit aan gruzelementen. Blok hout nog in de auto, alles onder het glas. En de politie? Nah, die komt daar niet meer voor. Lekker is dat, een verpleegster in een junkbuurt, tegen middernacht en in de shit en de heren laten de boel de boel.
Dus ik bel 0900 8844 en vraag vriendelijk (jawel,echt vriendelijk) na enige informatie uitwisseling of ze nog enig besef van dienstbaarheid kennen en of ze het normaal vinden om een vrouw alleen daar te laten staan. Zegt die gast "Dit gesprek gaat nergens heen, pleurt ie de telefoon op de haak"
Dus ik bel maar weer, zeg mijn naam, flikkert ie die telefoon weer op de haak. De derde keer vroeg ie erg kortaf "Wat moet je nou". "Gewoon je naam s.v.p." en na wat heen en weer praten geeft ie 'm.
Morgen maar weer eens een brief schrijven naar z'n superieur. Niet dat 't helpt, maar toch hè, ik kan d'r niet tegen, de hufters.
En maar janken dat ze respect willen![]()
Ja, 't is inmiddels opgelost, ze mag een leasewagen meenemen, die gereserveerd was voor haar collega's van de nachtdienst. Die gaan nu de nacht in met eigen auto. Maar goed, ik vind het schandalig dat ze een vrouw daar moederziel alleen laten staan.quote:
Dat is dan je dank dat je voor mensen klaarstaat.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, 't is inmiddels opgelost, ze mag een leasewagen meenemen, die gereserveerd was voor haar collega's van de nachtdienst. Die gaan nu de nacht in met eigen auto. Maar goed, ik vind het schandalig dat ze een vrouw daar moederziel alleen laten staan.
En hoe haar auto er morgen uitziet moeten we maar weer afwachten.
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:08 schreef markvanrinsum het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)24.Jensen_s17_a1.xml
Daarom vind ik het ook des te wranger. Voor echt een schijtloon waar ik m'n bed niet voor uitkom en midden in de nacht bezig zijn om mensen te helpen en dan van mensen met hetzelfde type beroep, ook dienstverlenend, nul op het rekest krijgen.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dan je dank dat je voor mensen klaarstaat.
Ja, onverteerbaar .quote:Op donderdag 12 november 2009 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook des te wranger. Voor echt een schijtloon waar ik m'n bed niet voor uitkom en midden in de nacht bezig zijn om mensen te helpen en dan van mensen met hetzelfde type beroep, ook dienstverlenend, nul op het rekest krijgen.
Echt, ik kots d'r op. Als ik van een b-weg kom en vergeet mijn richtingaanwijzer uit te zetten bij het opdraaien naar een provinciale weg en met groen licht, dan krijg ik wel een acceptgirokaart door de deur van 60 euro. En dat maakt mij boos. Geen tijd is geen tijd, klaar. Maar ze doen het ene (geldkloppen) wel maar het andere, iemand helpen die in tranen is, niet.
Ja, totaal ongeloofwaardig, jammer. Gewoon een promotiestunt, dat is alles.quote:
Waarom moet de politie haar komen halen? Heeft ze geen vrienden/familie die haar daar kan komen helpen?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, als we het over verpleegsters hebben. L&B belt in tranen, staat in de één of andere kankerbuurt een patiënt te helpen en bij terugkomst de vooruit aan gruzelementen. Blok hout nog in de auto, alles onder het glas. En de politie? Nah, die komt daar niet meer voor. Lekker is dat, een verpleegster in een junkbuurt, tegen middernacht en in de shit en de heren laten de boel de boel.
Dus ik bel 0900 8844 en vraag vriendelijk (jawel,echt vriendelijk) na enige informatie uitwisseling of ze nog enig besef van dienstbaarheid kennen en of ze het normaal vinden om een vrouw alleen daar te laten staan. Zegt die gast "Dit gesprek gaat nergens heen, pleurt ie de telefoon op de haak"
Dus ik bel maar weer, zeg mijn naam, flikkert ie die telefoon weer op de haak. De derde keer vroeg ie erg kortaf "Wat moet je nou". "Gewoon je naam s.v.p." en na wat heen en weer praten geeft ie 'm.
Morgen maar weer eens een brief schrijven naar z'n superieur. Niet dat 't helpt, maar toch hè, ik kan d'r niet tegen, de hufters.
En maar janken dat ze respect willen![]()
Je moet politieagent worden, je bent er goed genoeg voorquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom moet de politie haar komen halen? Heeft ze geen vrienden/familie die haar daar kan komen helpen?
Dat ze zouden moeten komen kijken voor de inbraak staat vast! Maar de politie is géén taxiservice.
Sowieso, ik had er niet eens over nagedacht om zelf de politie te bellen, ik was meteen zelf naar die meid toe gegaan en had haar opgehaald. Maar jij wilde dat de politie dat kwam doen?
En niet één keer, maar drie keer!quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso, ik had er niet eens over nagedacht om zelf de politie te bellen, ik was meteen zelf naar die meid toe gegaan en had haar opgehaald. Maar jij wilde dat de politie dat kwam doen?
Nog zo eentjequote:Op vrijdag 13 november 2009 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En niet één keer, maar drie keer!
Om wat? Je gelijk te halen bij iemand die ook alleen maar volgens een vastgesteld beleid handelt?
Ik vind het stom hoor, dat ze niet wilden komen.
Maar ik vind het ook wel raar dat je dan drie keer de centrale gaat bellen om het daarover te hebben. Lijkt me dat daar andere wegen voor zijn?![]()
En ik geloof best dat Nmns het vriendelijk vroeg
40km, da's niet zo ver dus. Best te doen in een half uurtje/drie kwartier. Ondertussen kan ze wachten bij die patiënt die ze geholpen heeft of even aanbellen bij 1 van de huizen daar of ze daar ff mag schuilen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet politieagent worden, je bent er goed genoeg voor![]()
1. Ik heb in principe niets (meer) met haar, ze belt in tranen en in paniek nadat ze al geprobeerd had om diverse anderen te bereiken.
2. Ik zit 40 kilometer verderop, de politie 4 kilometer
Dat haalde ik uit de context, maar sorry dat ik het verkeerd begrepen hebquote:3. Vrienden en familie wonen minimaal 40 en maximaal 140 kilometer verderop
4. Er is nergens gesproken over een taxiservice, waar FFS haal je dat nu weer vandaan.
Ik vind wel dat ze langs hadden moeten komen, maar ik vind niet dat ze bodyguards moeten spelen voor iemand die in zo'n wijk moet wachten. Want als ze dat gaan doen dan is het hek van de dam, dan bellen mensen met autopech ook op als ze in een verkeerde wijk stranden etc..quote:5. De politie is er voor burgers die een probleem hebben, welnu hier hadden ze er eentje die hulp nodig had. Al was het alleen maar om er even te zijn totdat ze werd opgehaald.
Dat had ze vast wel gedaan als dat mogelijk was geweest. Ik weet niet waar ze was, maar 't zal wel iets van terminaal zijn geweest of iemand waar ze even moest kijken of ze rustig in bed lag te slapen (ze hebben een sleutel want die mensen kunnen zelf niet meer open doen). Daar ga je dan niet naar terug als alles rustig en ok is. Maar ik weet niet waar ze geweest was, ze is in ieder geval niet zo dom om dat niet te doen als die mogelijkheid er wel is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
40km, da's niet zo ver dus. Best te doen in een half uurtje/drie kwartier. Ondertussen kan ze wachten bij die patiënt die ze geholpen heeft.
Laat ik nu vinden dat ze daar wél voor zijn?quote:Ik vind wel dat ze langs hadden moeten komen, maar ik vind niet dat ze bodyguards moeten spelen voor iemand die in zo'n wijk moet wachten. Want als ze dat gaan doen dan is het hek van de dam, dan bellen mensen met autopech ook op als ze in een verkeerde wijk stranden etc..
Ik dacht, maar weet dat niet zeker meer, dat ze het had over "de Rode Klif" o.i.d. Wat ik wel weet is dat ze na elven absoluut niet meer alleen op pad mogen en ook niet met eigen auto. Ze gaan 's nachts altijd met z'n tweeën in een goede betrouwbare leaseauto, gewoon omdat het er onveilig is en er al genoeg gepasseerd is. Daarnaast mogen ze ook de auto parkeren vlak voor deuren, ook als het verboden te parkeren is. Sommige van die meiden zijn op hun hoofd geslagen door junks omdat ze meestal spuiten/naalden en "lekkere" medicamenten bij zich hebben voor de patiënten.quote:Welke wijk was het die zo slecht is volgens jou?
Hoiquote:
Om uitleg vragen. ok.quote:Eén keer om uitleg te vragen, twee keer om een naam te vragen van de lul die de hoorn erop flikkert.
Snap!quote:
't Valt ook niet mee om te lezen
Wat?quote:en bovendien, Fuck dat klantonvriendelijk beleid, ik vind dat ik ze daar best mee mag confronteren en er is ook nog zoiets als "omstandigheden". Tenzij je ook vind dat je "Befehl ist Befehl" gewoon te allen tijde (TNT) moet volgen.
Ik vraag één keer naar het waarom, gezien de omstandigheden en hun taak (dienstbaarheid richting burgers)quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ja je mag de beleidsmakers daar mee confronteren, ik vind het raar dat je iemand die ook maar doet wat hem gezegd wordt, een verklaring eist.. (en 3 keer de llijn daarvoor bezet houdt)
En ja ik vind het ook stom dat ze niet wilden komen.
Ik ben er mee eens dat ze verzaken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag één keer naar het waarom, gezien de omstandigheden en hun taak (dienstbaarheid richting burgers)
De beleidsmakers kan ik rond 23:15 niet om uitleg vragen
Ik vraag twee keer naar z'n naam (geen drie keer), omdat ie de eerste keer bot ophangt.
De lijn bezet houdenKom op zeg, haastige spoed gaat via 112, dat nummer bel ik toch zeker niet?
Ik sta open voor goede suggestiesquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben er mee eens dat ze verzaken.
Voor de rest had ik het anders aangepakt
Wat nou weer, heb je in je luier gepoept ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
GEHEEEEEEERT!
Nein, ik wil blauwe toestemming om een NZ waarderings topique te openen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat nou weer, heb je in je luier gepoept ?
Vanwege voortdurende afwezigheid van moderator blauw geef ik je bij deze alle ruimte om je creativiteit te ontplooien binnen dit subforumquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, ik wil blauwe toestemming om een NZ waarderings topique te openen.
Omdat NZ fucking tof is.
En ik ben bezopen.
Nou maak je me bangquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vanwege voortdurende afwezigheid van moderator blauw geef ik je bij deze alle ruimte om je creativiteit te ontplooien binnen dit subforum
Ik had niet gebeld naar dat nummer, ik hadeen klacht ingediend bij de klachtencommissiequote:Op vrijdag 13 november 2009 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik sta open voor goede suggesties![]()
Vertel
Ik ben misschien bezeaupen maar nog wél scherpquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:52 schreef Maanvis het volgende:
. Een of andere kale gozer wordt aangereden door een andere auto
Zelfs bezeaupen ben ik te snel?quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:55 schreef Maanvis het volgende:
je bent te snel ian, je moet altijd mijn edit afwachten
Nou.. denk aan de vrouwtjes die willen juist dat je het wat langer volhoudt!quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zelfs bezeaupen ben ik te snel?![]()
Ik zou bijna arrogant worden
Ik sta er voor in dat je een NZ topic mag openen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je denkt echt dat het beleid is om na ongeveer 60-90 seconden de hoorn op de haak te flikkerenquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had niet gebeld naar dat nummer, ik hadeen klacht ingediend bij de klachtencommissie
https://digitaalloket.almere.nl/?pagina=708
En ik had naam medewerker niet genoemd omdat dat er niet toe doet en die medewerker alleen volgens beleid handelt. Mocht dit niet het geval zijn dan had ik dat wel gehoord in een responsmail.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sta er voor in dat je een NZ topic mag openen.
Als je een goede op maakt met een link naar rls.
Gaarne met Paint
Gert, Pietje, Noek....Remlof!! dat mag wel he?![]()
Astu!Liefje, ik kan echt niet meer painten nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sta er voor in dat je een NZ topic mag openen.
Als je een goede op maakt met een link naar rls.
Gaarne met Paint
Gert, Pietje, Noek....Remlof!! dat mag wel he?![]()
Astu!Lijkt me een debbiel planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zoiets komt in mij niet op, al helemaal niet als ik dronken ben. Ben jij wel dronken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou maak je me bang![]()
Jij denkt zeker dat ik mezelf heul voor lul zou zetten als ik nu een topique open![]()
Momentjequote:Op vrijdag 13 november 2009 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoiets komt in mij niet op, al helemaal niet als ik dronken ben. Ben jij wel dronken?
Ik kwam tot hier en toen dacht ik: En toen begonnen ze opeens te trillen patrck!quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:52 schreef Maanvis het volgende:
Over 112 bellen gesproken!
Laatst moest ik dat voor het eerst doen. Of althans, zo leek het.
Was ik na het uitgaan nog ff wat aan het kletsen met wat meisjes
Jij hebt echt een zieke geest meidquote:Op vrijdag 13 november 2009 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kwam tot hier en toen dacht ik: En toen begonnen ze opeens te trillen patrck!![]()
Mijn bier is bijna op, ga 's nieuwe halen of laat je tieten zien!quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stomdronken, dat zie je zo![]()
Die tweede kamer kan m'n rug op, het duurt mij allemaal te lang. Ik ga slapen, want morgenvroeg gaat de wekker weer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn bier is bijna op, ga 's nieuwe halen of laat je tieten zien!
Nee maar ik denk ook niet dat het dé manier is om tot 2x toe terug te bellen, hij kon het duidelijk de eerste keer al niet handelenquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je denkt echt dat het beleid is om na ongeveer 60-90 seconden de hoorn op de haak te flikkeren
Slaap lekker Gert??quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
KUDTAIDSHEINEKEN!
Hertog Jan of Westheimer
Liesje doet mods op alfabetische volgorde geloof ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Slaap lekker Gert??![]()
Die heb ik al dagen hier niet meer gezien.
Zit je weer "achterom" te beppen met Greet?
Zijn er ook inhaaldagen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liesje doet mods op alfabetische volgorde geloof ik.
En daarna gewone userts, dus je bent nog lang niet aan de beurt. En met je kloon ben je nóg veel later aan de beurtquote:Op vrijdag 13 november 2009 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
r...quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staat voor de spiegel d'r tanden te bekijkenquote:
Chinees alfabet Lies.quote:
Met windows movie maker is het heel makkelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Gert!![]()
Hoe kijg ik een nummer van itunes op youtube, in jip en janneke taal?
Ja ,quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daarna gewone userts, dus je bent nog lang niet aan de beurt. En met je kloon ben je nóg veel later aan de beurt
Ik heb een kloon met een E.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daarna gewone userts, dus je bent nog lang niet aan de beurt. En met je kloon ben je nóg veel later aan de beurt
Heb ik al bekeken, weet niet hoe ik er itunes naar kan imprteren ;')quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met windows movie maker is het heel makkelijk
Ik hoorde gisteren nog een leuke.quote:
dat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik al bekeken, weet niet hoe ik er itunes naar kan imprteren ;')
Het is zo lekker weer hier, maar helaas, het wordt vandaag koffers pakken...quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:44 schreef Deisyy het volgende:
Yo![]()
En goedemorgen![]()
Hondjes, het is hondenbokkenbeestenweer hier, zou je niet lekker in Spanje blijven?
Jawel, maar ik heb geen zin om te strijken , als ik hier ben, dus ik was wel, en thuis strijk ik..quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:34 schreef Copycat het volgende:
Koffers pakken?
Heb je inmiddels niet een Spaanse- en een Nederlandse 'uitzet'?
Goedemorgen.
Een ouwetje!
Ik strijk wel, al is t niet veel, soms als dingen uit de droger komen zitten ze echt enorm in de kreuk. Kleding hang ik veel op en dan vrij strak, dan kan t zo de kast in. Beddengoed vouw ik heul strak op en als t dan een nachtje op t bed ligt zijn de kreukels er ook wel uit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
Ik strijk echt bijna nooit. Zo'n hekel aan en dus zoek ik mijn kleding voornamelijk uit op kreukvrijheid.
Blousejes draag ik sowieso nooit en als een jurkje of zo gekreukt is, stoom ik het in de douchecel.
Alles op een hangertje meteen uit de was, en je spaart een hoop strijkwerk uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
Ik strijk echt bijna nooit. Zo'n hekel aan en dus zoek ik mijn kleding voornamelijk uit op kreukvrijheid.
Blousejes draag ik sowieso nooit en als een jurkje of zo gekreukt is, stoom ik het in de douchecel.
Dat dusquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:16 schreef Maanvis het volgende:
Alles op een hangertje meteen uit de was, en je spaart een hoop strijkwerk uit
Jij hebt een abonnement dus je ziet niet wat ik zie. I see dead vagina's.quote:
ben je nou nog niet uitgeleerd dan!?quote:
Eh nee, ik heb nog niets aan dit tentamen gedaan en mijn huiswerkachterstand begint ook weer op te lopenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ben je nou nog niet uitgeleerd dan!?
Begin dan gewoon nu. Niet over 10 minuten maar nú!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh nee, ik heb nog niets aan dit tentamen gedaan en mijn huiswerkachterstand begint ook weer op te lopen
Als ik eenmaal begin gaat het wel, hik er alleen altijd zo tegenaan
Ja, ik ga nu douchen en dan beginnenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Begin dan gewoon nu. Niet over 10 minuten maar nú!
Neem er twee uur voor (tot 14.00 uur) en daarna voel je je sterk, gedisciplineerd en stoer.
Die moet je niet eten hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:56 schreef Gert het volgende:
Ah, ik snap 'm. Een banner: "PH Balance Vaginale Zelftest "
Ik voel me buitengesloten.![]()
Is ie lekker, die test?
Zet je webcam aan en zend het uit via Ustream! Da's gratis (uiteraard, want die cheape reisjesbelovert gebruikt het ook). Dan kunnen we checken of je wel écht aan het leren bent!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu douchen en dan beginnen
Nee ik bedoel: misschien moet je wel iets geils in je flots frotten.quote:
Nee, het is meer iets als frisse adem, maar dan aan de andere kantquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik bedoel: misschien moet je wel iets geils in je flots frotten.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, het is meer iets als frisse adem, maar dan aan de andere kant
O.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, het is meer iets als frisse adem, maar dan aan de andere kant
Way to go! Go go go! Learn like the wind, Liesje. Fly fly fly.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu douchen en dan beginnen
Geen idee.... de vagina is uitstekend in staat zelf de PH in balans te houden.... juist dat soort rommel verstoort de natuurlijke balans.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:56 schreef Gert het volgende:
Is ie lekker, die test?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:56 schreef Gert het volgende:
Is ie lekker, die test?
Die draak zit net op de kat zijn neus te tekenenquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Die draak zit net op de kat zijn neus te tekenenmet groene viltstift
Ja nu is het een rode kater met een groene neusquote:
Have fun!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat is geen zelftest. Nu voel ik me ook buitengesloten.
Ghehequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nu is het een rode kater met een groene neusbeetje kerstkat dus
Ik lach niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lach niet hoorga Pietje Bell aan jou geven
quote:
Heb je betaald?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:14 schreef Laysa het volgende:
Ik heb een compleet lege banner
Die drie natuurlijk , zit logica inquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:41 schreef Gert het volgende:
Tweedehands auto
Besparen op energie
Een nieuwe keuken
Anale PH-waarde
Schoorsteen vegen
Weekendje weg
Koosjere erwtensoep
Eens kijken wie d'r wint.
een rood kruis?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:34 schreef Deisyy het volgende:
Voor wie binnenkort naar de tandarts moet![]()
[ afbeelding ]
Ik investeer al veel tijd in Fok, om er nou ook nog geld aan uit te gaan geven..quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:
Stelletje aboloze paupers!
Frotsen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:07 schreef Laysa het volgende:
....puree ertussen frotsen,
Ik wou schrijven gietenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Frotsen?
Onee, dat was flotsen of zoiets
Dat heb ik afgelopen week ook opquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:07 schreef Laysa het volgende:
Witlof gerold in ham en banaan gerold in ham in een ovenschaal....puree ertussen frotsen, geraspte kaas over het geheel....45 minuten in de oven en dan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen week ook op![]()
Alleen had ik de aardappelpuree er inet tussen gefrots maar ernaast![]()
(toch niet uit een pakje he?)
Lekker, puree uit een pakjequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wou schrijven gieten
Maar dan weet iedereen gelijk dat het puree uit een pakje is
Jouw puree is gietbaar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wou schrijven gieten
Ik maak puree ook uit een pakje (is die met kaas uit de handel genomen trouwens?), maar dat kan ik toch echt niet gieten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:12 schreef Laysa het volgende:
Ik wou schrijven gieten
het hoort zoquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw puree is gietbaar?
Misschien moet je het pakje nog eens lezen dan
Hebben die een aparte puree?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
het hoort zo...tis puree voor ovenschotels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |