quote:Op donderdag 12 november 2009 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je Gert was geweest had daar een Penis gestaan.
Jij bent veel te gul met notes
Ja, en?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus hè, afgelopen week één extra note gekregenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Checkt voor de zekerheid nu even aantal notes
DAT IS DIE SCHIJTPIETJE MAN!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus hè, afgelopen week één extra note gekregen
kittendinges, ja die welquote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie weten zeker de Groote Staking ook niet meer?
In A'dam, 1943? Jawel hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie weten zeker de Groote Staking ook niet meer?
Met die ava's en IP's en online/offline en.......my god.quote:
Niet dát infantiele gelul:quote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
kittendinges, ja die wel.
Mij ook niets zeggen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, kan bijna niet anders. En dat zonder waarschuwing hier hè, de galbak
Allemaal lege vakjes.gifquote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou! Nou!
[verslag]
Leescht schnel verder!
[ afbeelding ]
Deze OP vind je hier
Ik had 'm even van de Wiki.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allemaal lege vakjes.gif
Ja, doe jij even een FB-tjequote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mij ook niets zeggen.
Zo kan ik mijn gedrag toch niet verbeteren!?
En dat wil ik wel heel graag
lol, Gertquote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet dát infantiele gelul:
[SC # 58] [STAKING]
DAT!
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, doe jij even een FB-tje
Daar had ik vast een goede reden voorquote:Op donderdag 12 november 2009 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had 'm even van de Wiki.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DGK_SC
Waar ik van Leandra trouwens niet aan mocht komen![]()
Dat was volgens mij negen dagen voor mijn tijdquote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet dát infantiele gelul:
[SC # 58] [STAKING]
DAT!
Via Besaid kom ik nog op de speciale Besaid Smiley site, maar linken mag niet meer.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:04 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat alle webdruppelpics offline zijn??
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:04 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat alle webdruppelpics offline zijn??
Oja...jij ook gefeliciteerd Leandra...dat het maar een grote knul mag wordenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope.
Voor je jarige Job
Thnx....quote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope.
Voor je jarige Job
Klopt, Ninjaedits FTW enzoquote:
Ja die dusquote:
Maar eentje voor NZ dan maarquote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Via Besaid kom ik nog op de speciale Besaid Smiley site, maar linken mag niet meer.
Ik kreeg laatst toen iedereen dacht dat ik dood was nog een smsje van NZ dus ik neem aan dat ze af en toe meelurkt.
NZ ik lief u, doe 's wat van u laten horen?
+1quote:Op donderdag 12 november 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
NZ heeft in 't ManUtopic gepost, ze zal bewust niet meeposten. Dan respecteer ik maar, vind 't wel jammer.
NZ
Echtquote:
Is het de moeite om 2 trappen omhoog te lopen om ernaar te kijken of zeg je dat er ik niet echt iets aan mis?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
Tis zo erg....je weet nu dus gewoon niet meer of je die gast serieus kan nemen in zn uitspraken
Och nu komt het verhaal van dat ie dood kan gaan aan zn gewicht en het bekende riedeltjequote:Op donderdag 12 november 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het de moeite om 2 trappen omhoog te lopen om ernaar te kijken of zeg je dat er ik niet echt iets aan mis?
ja dat vind ik dus heeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk om hem te gelovenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap had geld bij de DSB en is geen miljonair meer zegtie![]()
Geloven we hem?
Ja vast.... mijn neef kwam vandaag met dezelfde klacht, daardoor krijgt mijn zoon overigens geen Mustang voor zijn 18de verjaardagquote:Op donderdag 12 november 2009 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap had geld bij de DSB en is geen miljonair meer zegtie![]()
Geloven we hem?
Als er eentje niet stom is, dan is het Jaap wel (los van eetgedrag) en ik weet welhaast zeker dat hij z'n geld zoveel mogelijk gespreid heeft.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus heeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk om hem te geloven
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast.... mijn neef kwam vandaag met dezelfde klacht, daardoor krijgt mijn zoon overigens geen Mustang voor zijn 18de verjaardag
Tot 100.000 p.p. was toch veilig?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast.... mijn neef kwam vandaag met dezelfde klacht, daardoor krijgt mijn zoon overigens geen Mustang voor zijn 18de verjaardag
Als je Jaap bij Jensen bedoelt ....quote:Op donderdag 12 november 2009 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En hij speelt op zeker toneel daar
Ja, daar doelde ik op.....quote:Op donderdag 12 november 2009 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je Jaap bij Jensen bedoelt ....![]()
Leer mij Jaap kennen
Mijn dochter riep dat ik nu echt moest komen kijken, want Jaap zat te jankenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och nu komt het verhaal van dat ie dood kan gaan aan zn gewicht en het bekende riedeltje
er zullen heeeeeeeeeeeel veel mensen zijn die dr intrappenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter riep dat ik nu echt moest komen kijken, want Jaap zat te janken![]()
Zij kent Jaap niet zo goed en dacht heel even dathet echt was![]()
Ik ben toch maar even wezen kijken, wat een komedie
Ik welquote:Op donderdag 12 november 2009 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee gekkie....ik ben toch niet bang voor naalden
Het zal je zoon toch maar zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
er zullen heeeeeeeeeeeel veel mensen zijn die dr intrappen
de plek is wat branderig en ik voel me wel moe...maar voor de rest gaat het goed....valt me tot nu toe 100% meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |