Ik ben nu met deel 3 bezig. Een op de cube was inderdaad fantastisch, maar dat is deel 3 wmb ook. En de besturing is even wennen, maar ik vind het nu toch stukken beter dan die van deel 1. Misschien dat ik de trilogy zelf ook nog een keer ga oppikken voor deel 1 en 2.quote:Op zondag 20 december 2009 16:37 schreef Khadgar het volgende:
Metroid Prime op de cube was fantastisch, maar ik kon niet wennen aan die Wii bediening... Nu was ik in Metroid Prime sowieso al niet zo goed maar ik vond het wel erg leuk. Helaas kon deel 3 me niet bekoren. 2d metroids speel ik toch liever, maar Metroid Prime was echt heerlijk om te spelen. Zal hem er binnenkort weer eens insteken.
Via NeoGAF.quote:Op maandag 21 december 2009 13:14 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
HIPwaar heb je die gevonden?
ik mis alleen het megagrote pak..
A Boy and his Blog is nu zelfs nog maar 11 pond ex verzenden! Dat is nog eens 4 pond goedkoper dan waar ik 'm voor besteld hadquote:Op zondag 20 december 2009 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik importeer vrijwel alles, tegenwoordig vooral uit de UK. Check inderdaad Budgetgaming.nl en je hebt je games 10 euro goedkoper dan in normale winkels.
Ik heb zojuist a Boy and his Blob en Dead Space Extraction besteld voor 22 euro per stuk (incl verzenden) bij Amazon.co.uk
Je vergeet Boom Blox. Leukste partygame voor op de Wii!quote:Op maandag 21 december 2009 22:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
Must haves voor de wii (naar mijn mening)
-Mario Kart Wii
-Mario Galaxy
-The Legend of Zelda: Twilight Princess
-Rockband/Guitarhero (deel of type maakt weinig uit)
-Wii Sports(resort)
True! Alleen beetje jammer dat deel 2 een stuk minder is dan deel 1 in mijn ogen..quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:28 schreef koei het volgende:
[..]
Je vergeet Boom Blox. Leukste partygame voor op de Wii!
Ja, werkt prima..quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef Jesse_ het volgende:
Beatles Rockband kan je met GuitarHero gitaren spelen toch?
Ik wil hem namelijk graag hebben
ToysXL had hemquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef koentje.k het volgende:
Ligt de Zwarte Wii een beetje op voorraad in de winkels? Morgen toch maar eens een Wii + de nieuwe Mario bros halen als dat gaat.
als zelfda erin staat zou ook OKAMI in die lijst moeten, want die is veel beterquote:Op maandag 21 december 2009 22:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
Must haves voor de wii (naar mijn mening)
-Mario Kart Wii
-Mario Galaxy
-The Legend of Zelda: Twilight Princess
-Rockband/Guitarhero (deel of type maakt weinig uit)
-Wii Sports(resort)
Helaas. Net even bij de MM en bij de ToysXL geweest. Alles is op :S Ik heb zelf wel Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen gescoordquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ToysXL had hemMediaMarkt ook volop.
in Almere zag ik ze iig nog bij de ToysXL staan, anders even bellenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas. Net even bij de MM en bij de ToysXL geweest. Alles is op :S Ik heb zelf wel Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen gescoord
En online op bv Chear.nl (is volgens mij de goedkoopste?)quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef koentje.k het volgende:
Ligt de Zwarte Wii een beetje op voorraad in de winkels? Morgen toch maar eens een Wii + de nieuwe Mario bros halen als dat gaat.
Die kan je gewoon spelen.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:32 schreef Maartel het volgende:
Kun je games uit UK gewoon moeiteloos spelen of moet je daarvoor je WII nog kraken oid?
Hehe wat een geweldige game. Echt weer wat nieuws voor op mijn -party-game-onlyquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
A Boy and his Blog is nu zelfs nog maar 11 pond ex verzenden! Dat is nog eens 4 pond goedkoper dan waar ik 'm voor besteld had![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Een game die er zo uit ziet zou iedereen moeten kopen![]()
Jaquote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef samjustme het volgende:
En ja de graphics zijn minder krachtig dan van PS3 en XBOX360 (heb ze beiden gehad) maar wat een prachtig ding is het toch en innovatieve besturing en fun om mee te gamen
Zeldaquote:Op zondag 27 december 2009 23:18 schreef Cerbie het volgende:
Zit nog te twijfelen.. Heb 800 points over, genoeg voor 1 SNES spel (had nog een zooi sterren over, nog meer als ze niet om het jaar verlopen).
Super Mario World of
Super Mario RPG of
Legend of Zelda: a Link to the Past
Heb nooit een SNES gehad. Had ook graag Super Mario Allstars gezien, die was het sowieso geworden anders.
Top-down ownt 3D Zelda'squote:Op maandag 28 december 2009 00:05 schreef Cerbie het volgende:
Dan wordt dat mijn eerste top-down Zelda, ben met OoT geïntroduceerdAl lijkt Super Mario World me ook leuk.
Oh en Super Mario Galaxymijn slaap, wat doen ze
dan zit je niet echt goed bij de wiiquote:Op zondag 27 december 2009 23:16 schreef Stansfield het volgende:
Sinds donderdag in t bezit van een Wii. Nu nog op zoek naar de beste spellen. Wat is t beste oorlog/schietspel voor de Wii?
TVP, ik namelijk ookquote:Op donderdag 12 november 2009 20:55 schreef Adelante het volgende:
Ik ga nog steeds voor een zwarte wii in combinatie met nsmbwii.
Weet ik, ik had ook niet echt de intentie om een consule te kopen, maar kreeg deze gratis bij de aanschaf van mijn keuken. Vandaar.quote:Op maandag 28 december 2009 12:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan zit je niet echt goed bij de wii
Ow? Leuke actie? Kan iedereen dat?quote:Op maandag 28 december 2009 12:37 schreef Slayage het volgende:
las laatst in een bericht op me wii dat ik gratis een NES game kon downen tot het einde vand e maandtips iemand?
Alleen de mensen die destijds 500 points voor de browser hebben betaald.quote:
dood musje dus, thanks nintendoquote:Op maandag 28 december 2009 13:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Alleen de mensen die destijds 500 points voor de browser hebben betaald.
De postbode heeft zojuist een SD kaartje bezorgd (4GB). Maar je kunt er niet echt veel mee, of welAlles moet naar de wii gekopieerd worden voordat het gebruikt kan worden.
oh en ga mario galaxy halenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:01 schreef dribbel79 het volgende:
OK, ben serieus op zoek naar een zwarte Wii, maar ik zie door de nunchuks het bos niet meer.
Bijvoorbeeld:
Je hebt een nieuw type controller, met betere besturing ofzo? wii plus bedoel je waarschijnlijk, ik heb het niet en de meeste games die nieuw uitkomen hebben het ook niet voorlopig
Zijn er ook accessoires in het zwart? (controllers, sturen)zal best
Controller is sowieso beter dan een nunchuk, of heb je altijd een nunchuck nodig? je hebt toch echt de nunchuck nodig voor de meeste games
Wat is de beste prijs voor een zwarte Wii (zal wel een combi-prijs worden?)
Er zit Wifi op de Wii, waar is dat voor, console updates of spellen downloaden ofzo? idd ook online gaming en contact vrienden
Zit er een HDMI kabel bij? nope
Ben echt een leek hoor, sorry, maar ik kan het beter aan de pro's vragen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:11 schreef Slayage het volgende:
Je hebt een nieuw type controller, met betere besturing ofzo? wii plus bedoel je waarschijnlijk, ik heb het niet en de meeste games die nieuw uitkomen hebben het ook niet voorlopig
- OK, maar als je kan kiezen: doen of niet?
En die wii motion plus is 19,95 en een "gewone" controller is 39,95?? Hoe kan dat dan/
Controller is sowieso beter dan een nunchuk, of heb je altijd een nunchuck nodig? je hebt toch echt de nunchuck nodig voor de meeste games
- Dus de beste optie is 2 Nunchucks en 2 controllers als je meestal met z'n tweën speelt?
- geen HDMi weergave dus, jammer...erg jammer. Is het beeld wat wel wordt weergegeven acceptabel, heb een 118 cm full HD TV...welke kabel / overdracht raad je aan?
oh en ga mario galaxy halen
- Eerst de Wii
De wii motion plus is een add-on voor je gewone controller zover ik weet, ik heb hem zelf ook niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:17 schreef dribbel79 het volgende:
- OK, maar als je kan kiezen: doen of niet?
En die wii motion plus is 19,95 en een "gewone" controller is 39,95?? Hoe kan dat dan/
- Dus de beste optie is 2 Nunchucks en 2 controllers als je meestal met z'n tweën speelt?
- geen HDMi weergave dus, jammer...erg jammer. Is het beeld wat wel wordt weergegeven acceptabel, heb een 118 cm full HD TV...welke kabel / overdracht raad je aan?
oh en ga mario galaxy halen
- Eerst de Wii
ik blijf roepen dat Okami een beter optie isquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
Maar waarvoor ga je de wii gebruiken? zelf spelen, samen met vriend/vriendin spelen, party games?
dat kan je keuze voor spellen sterk beïnvloeden. wel raad ik deze titels aan als must-have:
zelfa twilight princess
het wordt een console voor party games, of minimaal met z'n 2-en...mario kart zat ik ook al aan te denken jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
Maar waarvoor ga je de wii gebruiken? zelf spelen, samen met vriend/vriendin spelen, party games?
dat kan je keuze voor spellen sterk beïnvloeden. wel raad ik deze titels aan als must-have:
guitar hero
mario galaxy
mario kart
zelfa twilight princess
waarvan zelda en mario galaxy meer de single player games zijn, wat je dus alleen gaat spelen.
guitar hero en mario kart zijn meer party games die je met meerdere kunt spelen
Als je de zwarte Wii wilt, volgens mij wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:15 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
het wordt een console voor party games, of minimaal met z'n 2-en...mario kart zat ik ook al aan te denken ja
bedankt voor je info enneh, die optie bij chear, voor 199,00 (als je met ideal betaalt) is dat de beste prijs momenteel??
House of the Dead: Overkill is echt schitterend, vooral met zijn tweeën. De laatste chapter slaat echt alles, dus geniet ervanquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, House of the Dead: Overkill zo goed als uitgespeeld nu (alleen laatste chapter nog) en het is awesomeZulke slechte dialogen dat het weer geniaal wordt en alles ziet er nog best aardig uit eigenlijk. Omgevingen zijn daarnaast ook afwisselend om het leuk te houden en er zit ook nog eens een plottwist in!
Nu op naar A Boy And His Blob
Je moet er van houden!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat eindeDie missing reel was goed, ik dacht echt 'huh, is that it' en dan komt de bossfight
![]()
Net even Madworld gespeeld (die heb ik geleend en moet snel terug dus geen ABAHB), maar dat is maar een stom spel eigenlijk. Blij dat ik die niet gekocht heb
Klopt, game kost geen drol meer. Maar 10 is nog steeds teveel voor iets dat ik na 30 minuten niet leuk meer vindquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je moet er van houden!Hij ligt momenteel voor een tientje bij de Intertoys (althans zo zag ik hier) dus daar zou ik hem absoluut niet voor laten liggen
In een goed geweer zit er ruimte voor die aansluitingenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef Stansfield het volgende:
Hoe is de besturing van een first person shooter op de Wii? Je kunt ook zo'n soort van geweer kopen, maar hoe zit dat met de gewone controller en nuckjuck in elkaar/
Dat snap ik, maar kun je die spellen alleen spelen met geweer? En hoe werkt het als nog geen geweer hebt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In een goed geweer zit er ruimte voor die aansluitingenIk gebruik het Overkill pistool en die werkt perfect.
geweer is nergens voor nodig, gewoon nunchuck controller speelt perfectquote:Op woensdag 30 december 2009 00:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar kun je die spellen alleen spelen met geweer? En hoe werkt het als nog geen geweer hebt.
Zo'n geweer is enkel een omhulsel dat werkt met hefboompjes. Trek jij aan de trigger, dan drukt die voor jou op de B-knop. Je kunt elk spel spelen met nunchuck+wiimote combinatie, maar soms is het fijner om een geweer te hebben zodat je de controller makkelijker kunt vasthouden daarmee.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar kun je die spellen alleen spelen met geweer? En hoe werkt het als nog geen geweer hebt.
Die geweren zijn hoogstens een leuk extraatje voor de railshooters (bv House of the Dead), voor een normale fps voegen ze niets toe of zijn ze zelfs niet te gebruiken omdat je niet meer goed bij een aantal knoppen kan. Bij een fps wordt verder altijd de normale controller gebruikt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef Stansfield het volgende:
Hoe is de besturing van een first person shooter op de Wii? Je kunt ook zo'n soort van geweer kopen, maar hoe zit dat met de gewone controller en nuckjuck in elkaar/
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:41 schreef Stansfield het volgende:
Tnx. Nu nog ff een goede first person shooter vinden voor niet al te veel geld. Iemand tips?
De Metroid Prime Trilogy is geweldig. Maar dat is geen pure shooter, het is ook vooral veel adventure.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:41 schreef Stansfield het volgende:
Tnx. Nu nog ff een goede first person shooter vinden voor niet al te veel geld. Iemand tips?
Waarom zou je een tweede analoge stick nodig hebben op de Wii?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:00 schreef koei het volgende:
Modern Warfare (1, die is in november pas voor de Wii verschenen) schijnt best aardig te zijn. Zelf overigens geen ervaring mee, ik vind de Wii ongeschikt om shooters op te spelen omdat je maar 1 analoge stick hebt.
Iets dergelijks werd 5 jaar geleden ook geroepen over consoleshooters. Questie van gewenning.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:07 schreef koei het volgende:
om een shooter goed te kunnen besturen. Dat richten op je scherm is te onnauwkeurig voor een echte shooter en je hebt enkel de analoge stick van de nunchuck. Daarom spelen shooters op de PSP ook niet fijn, want die heeft ook maar 1 analoge stick.
Hou je bij het spelen je arm in de lucht ofzo?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:38 schreef koei het volgende:
Als je maar een paar keer dood bent gegaan dan zou een shooter op de Wii zelfs beter werken, want in RSV ging je bijna continu dood
Maar goed, ik zeg ook niet dat het niet kan, maar aan mij is het niet besteed. Op een console kan ik makkelijk twee uur zoet zijn met een willekeurige shooter en als ik met de Wiimote continu naar het scherm moet wijzen dan zet ik hem na een half uurtje uit, ongeacht welk spel. Bij shooters zul je alleen vrijwel altijd naar het scherm moeten wijzen vanwege het gebrek aan die 2e analoge stick. Maar mensen die dat geen probleem vinden en er nauwkeurig mee kunnen richten kunnen prima een shooter op de Wii spelen. Alleen erg veel keuze in het FPS-genre is er niet
Volgens mij suck je dan gewoonquote:Op woensdag 30 december 2009 01:18 schreef koei het volgende:
perfecthet werkte goed, maar perfect bij lange na niet
Maar goed, van mij mogen jullie shooters spelen op de Wii hoor, maar ik zou er persoonlijk niet aan beginnen. Neem een game als House of the Dead. Afgezien van dat het een railshooter is, zou je daar met een controller of muis zo doorheen gaan, terwijl je met de Wii halverwege het eerste level al in de problemen komt.
Wie weet ligt het aan mij en suck ik gewoon, maar ik suck ook in shooters op de PS3 en 360 maar dan toch wel een flink stuk minder.
En het is gewoon kwestie Roy
Patches downloaden is er op de Wii niet bij. Het systeem is daarvoor nooit ontworpen.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:16 schreef pontiac70 het volgende:
iemand ervaringen met pes 2009? speel het sinds kort,vind het een erg gaaf spel.alleen zouden er wat meer stadions mogen zijn en vind ik de weersomstandigheden (sneeuw/regen) niet geweldig.is hier nog wat aan te doen en kun je patches downloaden voor op de wii?
en hoe is pes 2010 in vergelijking met 2009?
als jij je daar prettig bij voelt dan moet je die kopenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:20 schreef Stansfield het volgende:
En zo'n stuurtje is dat de moeite waard of is dat onzin. Zag dat die maar 10 euro zijn.
Deze dus níet halen. De Wii-versie van Dirt 2 zuigt stierenballen!!!quote:
oh serieus?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Deze dus níet halen. De Wii-versie van Dirt 2 zuigt stierenballen!!!
Laten we het op even erg houdenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef Misan het volgende:
[..]
oh serieus?nòg erger dan de DS-versie toevallig?
quote:
27 augusts komt deel 2?quote:
Yoshi zit in deel 1?quote:
Moeilijk, de Wii is niet zo goed vertegenwoordigd wat betreft Racers. NFS: Nitro schijnt wel redelijk geslaagd te zijn en anders moet je eens kijken naar de Excite gamesquote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef Stansfield het volgende:
Welke racegame is dan wel goed Nebo?
Nog niet aan begonnenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:26 schreef Nebo het volgende:
De presentatie van A Boy And His Blob is overigens echt adembenemend prachtig, wat jij Roy?
Dead Space wel? Ik heb gisteravond even de eerste chapter gespeeld, maar vind tot nu toe vooral de cursor erg storendquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet aan begonnenMorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |