abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76116871
Kerstavond ook mijn Wii (zwarte) gekregen

Staat, na een aantal avonden op een grote ambilight TV te hebben gespeeld nu aangesloten op mijn kleine CRT tv'tje. Mooi apparaat, en kan voorlopig wel even vooruit met:

- New Super Mario Bros Wii (geweldige game)
- Boom Blox Smash Party
- Super Monkey Ball Banana Blitz (viel tegen vergeleken met SMB2)
- Wii sports + resort (ingemaakt door mijn vriendin )
- Super Mario Galaxy (geleend)
- Mario Kart 64 (VC)

Heb nog een hele backlog om in te halen. Waar ik me tot nu toe aan stoor is trouwens de sensorbar, wat een frutding met dat stomme voetje. Daar komt nog een draadloze voor.

*verdergaat met NSMBW*
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_76123104
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef samjustme het volgende:
En ja de graphics zijn minder krachtig dan van PS3 en XBOX360 (heb ze beiden gehad) maar wat een prachtig ding is het toch en innovatieve besturing en fun om mee te gamen
Ja Vond ik ook Ben helemaal geen gamer, maar dit is gewoon leuk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_76123408
Sinds donderdag in t bezit van een Wii. Nu nog op zoek naar de beste spellen. Wat is t beste oorlog/schietspel voor de Wii?
pi_76123552
Zit nog te twijfelen.. Heb 800 points over, genoeg voor 1 SNES spel (had nog een zooi sterren over, nog meer als ze niet om het jaar verlopen ).

Super Mario World of
Super Mario RPG of
Legend of Zelda: a Link to the Past

Heb nooit een SNES gehad. Had ook graag Super Mario Allstars gezien, die was het sowieso geworden anders.
pi_76123871
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:18 schreef Cerbie het volgende:
Zit nog te twijfelen.. Heb 800 points over, genoeg voor 1 SNES spel (had nog een zooi sterren over, nog meer als ze niet om het jaar verlopen ).

Super Mario World of
Super Mario RPG of
Legend of Zelda: a Link to the Past

Heb nooit een SNES gehad. Had ook graag Super Mario Allstars gezien, die was het sowieso geworden anders.
Zelda

Super Mario RPG is trouwens als het goed is 900 punten omdat die tijdens het Hanabi festival was gekomen (dan worden Japanse games in de VC gegooid, alleen zijn die altijd iets duurder)
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_76125990
Dan wordt dat mijn eerste top-down Zelda, ben met OoT geïntroduceerd Al lijkt Super Mario World me ook leuk.

Oh en Super Mario Galaxy mijn slaap, wat doen ze

[ Bericht 9% gewijzigd door Cerbie op 28-12-2009 00:18:40 ]
pi_76126669
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:05 schreef Cerbie het volgende:
Dan wordt dat mijn eerste top-down Zelda, ben met OoT geïntroduceerd Al lijkt Super Mario World me ook leuk.

Oh en Super Mario Galaxy mijn slaap, wat doen ze
Top-down ownt 3D Zelda's veel meer tempo.

Super Mario World is ook geweldig, maar als je echt moet kiezen ga voor Zelda.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  maandag 28 december 2009 @ 12:29:55 #233
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_76135887
quote:
Op zondag 15 november 2009 09:48 schreef Chuphinh het volgende:
interesse?
ja
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_76136068
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:16 schreef Stansfield het volgende:
Sinds donderdag in t bezit van een Wii. Nu nog op zoek naar de beste spellen. Wat is t beste oorlog/schietspel voor de Wii?
dan zit je niet echt goed bij de wii
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 december 2009 @ 12:35:15 #235
50237 dribbel79
pi_76136079
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:55 schreef Adelante het volgende:
Ik ga nog steeds voor een zwarte wii in combinatie met nsmbwii.
TVP, ik namelijk ook
pi_76136144
las laatst in een bericht op me wii dat ik gratis een NES game kon downen tot het einde vand e maand tips iemand?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_76137312
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

dan zit je niet echt goed bij de wii
Weet ik, ik had ook niet echt de intentie om een consule te kopen, maar kreeg deze gratis bij de aanschaf van mijn keuken. Vandaar.
pi_76137916
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:37 schreef Slayage het volgende:
las laatst in een bericht op me wii dat ik gratis een NES game kon downen tot het einde vand e maand tips iemand?
Ow? Leuke actie? Kan iedereen dat?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_76138413
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:27 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ow? Leuke actie? Kan iedereen dat?
Alleen de mensen die destijds 500 points voor de browser hebben betaald.

De postbode heeft zojuist een SD kaartje bezorgd (4GB). Maar je kunt er niet echt veel mee, of wel Alles moet naar de wii gekopieerd worden voordat het gebruikt kan worden.

[ Bericht 26% gewijzigd door Cerbie op 28-12-2009 14:50:19 ]
pi_76150589
Ja, en dat gaat nog vrij traag ook.
pi_76151132
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:41 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Alleen de mensen die destijds 500 points voor de browser hebben betaald.

De postbode heeft zojuist een SD kaartje bezorgd (4GB). Maar je kunt er niet echt veel mee, of wel Alles moet naar de wii gekopieerd worden voordat het gebruikt kan worden.
dood musje dus, thanks nintendo
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:01:50 #242
50237 dribbel79
pi_76171042
OK, ben serieus op zoek naar een zwarte Wii, maar ik zie door de nunchuks het bos niet meer.

Bijvoorbeeld:

Je hebt een nieuw type controller, met betere besturing ofzo?
Zijn er ook accessoires in het zwart? (controllers, sturen)
Controller is sowieso beter dan een nunchuk, of heb je altijd een nunchuck nodig?
Wat is de beste prijs voor een zwarte Wii (zal wel een combi-prijs worden?)
Er zit Wifi op de Wii, waar is dat voor, console updates of spellen downloaden ofzo?
Zit er een HDMI kabel bij?

Ben echt een leek hoor, sorry, maar ik kan het beter aan de pro's vragen
pi_76171238
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:01 schreef dribbel79 het volgende:
OK, ben serieus op zoek naar een zwarte Wii, maar ik zie door de nunchuks het bos niet meer.

Bijvoorbeeld:

Je hebt een nieuw type controller, met betere besturing ofzo? wii plus bedoel je waarschijnlijk, ik heb het niet en de meeste games die nieuw uitkomen hebben het ook niet voorlopig
Zijn er ook accessoires in het zwart? (controllers, sturen)zal best
Controller is sowieso beter dan een nunchuk, of heb je altijd een nunchuck nodig? je hebt toch echt de nunchuck nodig voor de meeste games
Wat is de beste prijs voor een zwarte Wii (zal wel een combi-prijs worden?)
Er zit Wifi op de Wii, waar is dat voor, console updates of spellen downloaden ofzo? idd ook online gaming en contact vrienden
Zit er een HDMI kabel bij? nope

Ben echt een leek hoor, sorry, maar ik kan het beter aan de pro's vragen
oh en ga mario galaxy halen
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:17:45 #244
50237 dribbel79
pi_76175124
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:11 schreef Slayage het volgende:

Je hebt een nieuw type controller, met betere besturing ofzo? wii plus bedoel je waarschijnlijk, ik heb het niet en de meeste games die nieuw uitkomen hebben het ook niet voorlopig
- OK, maar als je kan kiezen: doen of niet?
En die wii motion plus is 19,95 en een "gewone" controller is 39,95?? Hoe kan dat dan/

Controller is sowieso beter dan een nunchuk, of heb je altijd een nunchuck nodig? je hebt toch echt de nunchuck nodig voor de meeste games
- Dus de beste optie is 2 Nunchucks en 2 controllers als je meestal met z'n tweën speelt?

- geen HDMi weergave dus, jammer...erg jammer. Is het beeld wat wel wordt weergegeven acceptabel, heb een 118 cm full HD TV...welke kabel / overdracht raad je aan?

- Eerst de Wii

pi_76176065
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:17 schreef dribbel79 het volgende:

- OK, maar als je kan kiezen: doen of niet?
En die wii motion plus is 19,95 en een "gewone" controller is 39,95?? Hoe kan dat dan/

- Dus de beste optie is 2 Nunchucks en 2 controllers als je meestal met z'n tweën speelt?

- geen HDMi weergave dus, jammer...erg jammer. Is het beeld wat wel wordt weergegeven acceptabel, heb een 118 cm full HD TV...welke kabel / overdracht raad je aan?

- Eerst de Wii

De wii motion plus is een add-on voor je gewone controller zover ik weet, ik heb hem zelf ook niet.

punt 2 klopt, beste optie is 2 nunchucks en 2 controllers.

Wii kan niet in HDMI. ik heb zelf ook een 118 full hd tv, en het ziet er goed uit. natuurlijk niet zo goed als een ps3 of xbox360, maar als je voor graphics gaat zit je fout bij de wii.

Maar waarvoor ga je de wii gebruiken? zelf spelen, samen met vriend/vriendin spelen, party games?
dat kan je keuze voor spellen sterk beïnvloeden. wel raad ik deze titels aan als must-have:

guitar hero
mario galaxy
mario kart
zelfa twilight princess

waarvan zelda en mario galaxy meer de single player games zijn, wat je dus alleen gaat spelen.
guitar hero en mario kart zijn meer party games die je met meerdere kunt spelen
<hr>
pi_76176544
De MotionPlus:
pi_76177098
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:42 schreef Dawnbreaker het volgende:

Maar waarvoor ga je de wii gebruiken? zelf spelen, samen met vriend/vriendin spelen, party games?
dat kan je keuze voor spellen sterk beïnvloeden. wel raad ik deze titels aan als must-have:

zelfa twilight princess
ik blijf roepen dat Okami een beter optie is

tenzij je echt van breinbrekers houdt dan moet je zelda halen nadat je Okami hebt gespeeld uiteraard
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:15:56 #248
50237 dribbel79
pi_76177570
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:42 schreef Dawnbreaker het volgende:

guitar hero
mario galaxy
mario kart
zelfa twilight princess

waarvan zelda en mario galaxy meer de single player games zijn, wat je dus alleen gaat spelen.
guitar hero en mario kart zijn meer party games die je met meerdere kunt spelen
het wordt een console voor party games, of minimaal met z'n 2-en...mario kart zat ik ook al aan te denken ja
bedankt voor je info enneh, die optie bij chear, voor 199,00 (als je met ideal betaalt) is dat de beste prijs momenteel??
pi_76177640
Even over het HD verhaal; standaard wordt er geen component kabel bijgeleverd. Als je de Wii daarmee aansluit wordt het beeld aanzienlijk beter op een HDTV.
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:30:26 #250
50237 dribbel79
pi_76178213
Ah, top! Thnx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')