Jaquote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef samjustme het volgende:
En ja de graphics zijn minder krachtig dan van PS3 en XBOX360 (heb ze beiden gehad) maar wat een prachtig ding is het toch en innovatieve besturing en fun om mee te gamen
Zeldaquote:Op zondag 27 december 2009 23:18 schreef Cerbie het volgende:
Zit nog te twijfelen.. Heb 800 points over, genoeg voor 1 SNES spel (had nog een zooi sterren over, nog meer als ze niet om het jaar verlopen).
Super Mario World of
Super Mario RPG of
Legend of Zelda: a Link to the Past
Heb nooit een SNES gehad. Had ook graag Super Mario Allstars gezien, die was het sowieso geworden anders.
Top-down ownt 3D Zelda'squote:Op maandag 28 december 2009 00:05 schreef Cerbie het volgende:
Dan wordt dat mijn eerste top-down Zelda, ben met OoT geïntroduceerdAl lijkt Super Mario World me ook leuk.
Oh en Super Mario Galaxymijn slaap, wat doen ze
dan zit je niet echt goed bij de wiiquote:Op zondag 27 december 2009 23:16 schreef Stansfield het volgende:
Sinds donderdag in t bezit van een Wii. Nu nog op zoek naar de beste spellen. Wat is t beste oorlog/schietspel voor de Wii?
TVP, ik namelijk ookquote:Op donderdag 12 november 2009 20:55 schreef Adelante het volgende:
Ik ga nog steeds voor een zwarte wii in combinatie met nsmbwii.
Weet ik, ik had ook niet echt de intentie om een consule te kopen, maar kreeg deze gratis bij de aanschaf van mijn keuken. Vandaar.quote:Op maandag 28 december 2009 12:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan zit je niet echt goed bij de wii
Ow? Leuke actie? Kan iedereen dat?quote:Op maandag 28 december 2009 12:37 schreef Slayage het volgende:
las laatst in een bericht op me wii dat ik gratis een NES game kon downen tot het einde vand e maandtips iemand?
Alleen de mensen die destijds 500 points voor de browser hebben betaald.quote:
dood musje dus, thanks nintendoquote:Op maandag 28 december 2009 13:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Alleen de mensen die destijds 500 points voor de browser hebben betaald.
De postbode heeft zojuist een SD kaartje bezorgd (4GB). Maar je kunt er niet echt veel mee, of welAlles moet naar de wii gekopieerd worden voordat het gebruikt kan worden.
oh en ga mario galaxy halenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:01 schreef dribbel79 het volgende:
OK, ben serieus op zoek naar een zwarte Wii, maar ik zie door de nunchuks het bos niet meer.
Bijvoorbeeld:
Je hebt een nieuw type controller, met betere besturing ofzo? wii plus bedoel je waarschijnlijk, ik heb het niet en de meeste games die nieuw uitkomen hebben het ook niet voorlopig
Zijn er ook accessoires in het zwart? (controllers, sturen)zal best
Controller is sowieso beter dan een nunchuk, of heb je altijd een nunchuck nodig? je hebt toch echt de nunchuck nodig voor de meeste games
Wat is de beste prijs voor een zwarte Wii (zal wel een combi-prijs worden?)
Er zit Wifi op de Wii, waar is dat voor, console updates of spellen downloaden ofzo? idd ook online gaming en contact vrienden
Zit er een HDMI kabel bij? nope
Ben echt een leek hoor, sorry, maar ik kan het beter aan de pro's vragen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:11 schreef Slayage het volgende:
Je hebt een nieuw type controller, met betere besturing ofzo? wii plus bedoel je waarschijnlijk, ik heb het niet en de meeste games die nieuw uitkomen hebben het ook niet voorlopig
- OK, maar als je kan kiezen: doen of niet?
En die wii motion plus is 19,95 en een "gewone" controller is 39,95?? Hoe kan dat dan/
Controller is sowieso beter dan een nunchuk, of heb je altijd een nunchuck nodig? je hebt toch echt de nunchuck nodig voor de meeste games
- Dus de beste optie is 2 Nunchucks en 2 controllers als je meestal met z'n tweën speelt?
- geen HDMi weergave dus, jammer...erg jammer. Is het beeld wat wel wordt weergegeven acceptabel, heb een 118 cm full HD TV...welke kabel / overdracht raad je aan?
oh en ga mario galaxy halen
- Eerst de Wii
De wii motion plus is een add-on voor je gewone controller zover ik weet, ik heb hem zelf ook niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:17 schreef dribbel79 het volgende:
- OK, maar als je kan kiezen: doen of niet?
En die wii motion plus is 19,95 en een "gewone" controller is 39,95?? Hoe kan dat dan/
- Dus de beste optie is 2 Nunchucks en 2 controllers als je meestal met z'n tweën speelt?
- geen HDMi weergave dus, jammer...erg jammer. Is het beeld wat wel wordt weergegeven acceptabel, heb een 118 cm full HD TV...welke kabel / overdracht raad je aan?
oh en ga mario galaxy halen
- Eerst de Wii
ik blijf roepen dat Okami een beter optie isquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
Maar waarvoor ga je de wii gebruiken? zelf spelen, samen met vriend/vriendin spelen, party games?
dat kan je keuze voor spellen sterk beïnvloeden. wel raad ik deze titels aan als must-have:
zelfa twilight princess
het wordt een console voor party games, of minimaal met z'n 2-en...mario kart zat ik ook al aan te denken jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
Maar waarvoor ga je de wii gebruiken? zelf spelen, samen met vriend/vriendin spelen, party games?
dat kan je keuze voor spellen sterk beïnvloeden. wel raad ik deze titels aan als must-have:
guitar hero
mario galaxy
mario kart
zelfa twilight princess
waarvan zelda en mario galaxy meer de single player games zijn, wat je dus alleen gaat spelen.
guitar hero en mario kart zijn meer party games die je met meerdere kunt spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |