Is dat niet op je autoruit ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:58 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Ik kan zelfs in de lucht schrijven![]()
[ afbeelding ]
Are you kidding?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:07 schreef Dionysiou het volgende:
Mstr is jarig, allemaal feliciteren!
Mstr gefeliciteerd, ouwe pedo!
Al 70 jaartjes op deze aardkloot!
op de voorruit van je auto?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:58 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Ik kan zelfs in de lucht schrijven![]()
[ afbeelding ]
Mstr is 19 geworden!quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:10 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Are you kidding?![]()
70 jaar en dan op internet zitten op een forum met (80%) irritante pubers?
Ja ik heb de oude GTA 4 gekregenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:45 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
SEMMMMMMMMMMM
Wat doe je
De allernieuwste GTA
Ik zou hem claimen!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:18 schreef Twizu het volgende:
Geheel in DX-stijl
Gefeliciteerd gozert!
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit...quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:38 schreef Semmm het volgende:
Ik weet gelukkig nog wel hoe ik een foto kan maken!
[ afbeelding ]
Zitten helaas wel 10 spellen bij waar ik niet om had gevraagd![]()
Vliegtuigen uit de lucht laserenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
En wie weet nog iets leuks om met een laser te doen?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:25 schreef mickeyD het volgende:
heey taart?
gefeliciteerd
ben benieuwd wat je van jack krijgt *O*
1 |
Langere verzendtijdquote:
Gefeliciteerd jongen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Oja, hou er even rekening mee, dat je meteen een setje schroevendraaiers mee-besteld, aangezien er 1 soort 'niet'-normale schroeven in zitten.
Juistquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:34 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongen.Het ga je goed.
Nog 1 heel domme vraag maar dat wii ding is toch zodat je gebrande games erop kan spelen? Sorry maar tis zo goedkoop dat ik twijfel.
Das volgens mij alleen bij de xbox zo. Ik speel geen games meer online omdat men mij helemaal gek maakte met dat gecheat. schop je iemand bij mario kart van het veld af met je te erge bowser teleporteerd hij weer op het veldquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Juist![]()
Maar ga er maar van uit dat je garantie dan vervalt, en ik weet niet als je online kan op de WII? de kans bestaat dan dat je geband wordt
Zit een focus dop op. Ik neem aan dat je hem tot 1 straal kunt focussen en de dop kan er in ieder geval af = normale laser.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Met die pen kan je toch ook wel 1 rechte straal krijgen toch?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:59 schreef zlakto het volgende:
Iemand wel eens schoenen besteld via Taobao of tradetang? Moet je dan voor de zekerheid een maat groter bestellen?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:59 schreef mtchel112 het volgende:
ik vind popbuying echt n supersite geworden qua lay-out, en ik ga is ff pokemon kopen hoor:p hoef ik me niet meer te vervelen als ik ergens op bezoek ben:p
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:14 schreef mtchel112 het volgende:
15en anders geef ik m aan mn neefjes als het me niet bevalt, ik weet wel dat ik toen ik nog 13 was het n hele reis heb gespeeld
Hoe denk je dat al die irritante vragen hier komen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:30 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zo, dat is wel 2 jaar geleden! Er zitten hier echt veel jonge kids volgens mij.
tot nu toe kloppen de schoenmaten wel!quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:59 schreef zlakto het volgende:
Iemand wel eens schoenen besteld via Taobao of tradetang? Moet je dan voor de zekerheid een maat groter bestellen?
Ik heb normaal L(soms M), En XXL was nog bijna te klein voor mij.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:40 schreef revpolen het volgende:
[..]
tot nu toe kloppen de schoenmaten wel!
kwa kleding... heb normaal XL. dacht ach bestel maar voor de zekerheid XXL.. uit eindelijk alsnog te klein..
was NL voetbalshirt van DP
Ga jij naar mensen op bezoek omdat het moet van je ouders en daar dan gameboyen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:59 schreef mtchel112 het volgende:
ik vind popbuying echt n supersite geworden qua lay-out, en ik ga is ff pokemon kopen hoor:p hoef ik me niet meer te vervelen als ik ergens op bezoek ben:p
Gast.......quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:14 schreef mtchel112 het volgende:
15en anders geef ik m aan mn neefjes als het me niet bevalt, ik weet wel dat ik toen ik nog 13 was het n hele reis heb gespeeld
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:30 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zo, dat is wel 2 jaar geleden! Er zitten hier echt veel jonge kids volgens mij.
Ik mis het ballonnetje "..and do all kinds of nasty thing to me.."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |