nog geen tijd gehad om te spelenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:47 schreef vinylhits het volgende:
@revpolen
Jij had toch die games van tradetang?!
Bevallen ze nog een beetje?
haha oke!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:32 schreef revpolen het volgende:
[..]
nog geen tijd gehad om te spelen
morgen middag wel volgens me planning
Ik zach die lay-out net ook al ja. Best wel sfeervolquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:11 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
in het first post ook maar ff aanpassen dan![]()
ja is gewoon freeshipping en je kan ZELF bestellen...
( merk op als... DAMM KAN NU NIEMAND LEZEN HIERZO!!! )
Krijg er gewoon zin van om weer een heleboel rotzooi te kopenquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:03 schreef tokko1 het volgende:
Iemand de nieuwe Layout van www.PopBuying.com al gzien??
Kerst...
yay. thanx voor het antwoord.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja. Een groot gedeelte althans, niet allemaal.
Alsjeblieft.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
yay. thanx voor het antwoord.
Wilde je er ook 2 of niet?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef Skiet het volgende:
Nou ik heb me MD80 ook gewonnen. Kost met 18,50 dus een redelijke prijs denk ik. Maar wel natuurlijk weer 2 gewonnen (beide toevallig 18,50).
Nee haha, ging gewoon voor 1 maar het lukte steeds niet dus had maar even meerdere biedingen gedaan.quote:
Dat was de reden dat ik dat niet deed.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee haha, ging gewoon voor 1 maar het lukte steeds niet dus had maar even meerdere biedingen gedaan.
Handig! Ach, die andere kun je toch wel verpatsen..quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee haha, ging gewoon voor 1 maar het lukte steeds niet dus had maar even meerdere biedingen gedaan.
En dan om 12 uur allemaal voor de deur leggen en de stekker erin stekenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Zit er over na te denken om nog meer te bestellen
Zijn gewoon leuke lampjes voor kerstquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:53 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan om 12 uur allemaal voor de deur leggen en de stekker erin steken
De prijs is meestal wel een goede indicatie. Maar zeker weten doe je het nooit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef Apekoek het volgende:
Nog steeds zijn me wat dingen onduidelijk, even gericht op Tradetang.com. Is daar nou werkelijk alles na maak of zijn sommige producten wel echt en andere weer niet? Bijvoorbeeld zoals bepaald computer spul zoals MacBooks zijn rete duur en ik verwacht dat dat soort producten wel origineel zijn? Maar schoenen zijn zo ver ik heb begrepen allemaal weer na maak? En hoe zit het bijvoorbeeld met USB geheugen sticks, die zijn ook vrij goedkoop maar dus ook niet echt?
Kortom, wat is wel echt en wat niet? Hoe kom je achter het verschil?
Gewoon niets kopen uit china of vanuit tradetang. Ga er vanuit dat het nep is. Wil je zeker weten dat het niet nep is, koop het dan gewoon in NEDERLAND *in een winkel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
De prijs is meestal wel een goede indicatie. Maar zeker weten doe je het nooit.
Er zitten ook hele slimme Chinezen bij die namaak spullen heel duur maken, zodat wij denken dat ze echt zijn. Snap je 'm nog?
suc6 met de lampjes...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef Hardrebel het volgende:
Volgende besteld bij www.popbuying.com *voorheen dealperfect
3 keer :
SKU: 25848
100 LED Colorful String Fairy Lights for Christmas/Party Black
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |