Mail de verkoper?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Poging nummer 2: ik zet hem aan, blauw gaat aan en meteen daarna rood. Als ik daarna op opnemen druk gebeurt er niets...rood en blauw blijven constant branden.
Sorry, ik heb helemaal niks meegekregen van het filmpje, ik was te druk bezig met de 3 verschillen zoeken.quote:
Leuk voor jequote:Op donderdag 12 november 2009 22:35 schreef Lolque het volgende:
[..]
Sorry, ik heb helemaal niks meegekregen van het filmpje, ik was te druk bezig met de 3 verschillen zoeken.
lampje gaat meteen aan idd, dat heb ik dus niet.quote:
Wat voor SD kaartje zit er in? Kan die camera wel groter dan 2gb kaartjes aan (kan ie sdhc aan)?quote:
Er zit een Sandisk Ultra II MicroSD kaart van 1 gieg in.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:43 schreef arnold-d het volgende:
[..]
lampje gaat meteen aan idd, dat heb ik dus niet.
Je hebt het geheugenkaartje er goed in zitten?
en wat als je een paar keer op mode drukt?
Verder zou ik t niet weten
1) Misschien is de accu leeg, zit een protectie op dat je dan niet kan opnemen. Dus hang hem even 2 uur aan de laderquote:
Tja dat had je van te voren kunnen bedenkenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja Reset is de enige optie om hem uit te krijgen. En dus nog eens te proberen.
Ik zal ze morgen idd even een tijdje aan de lader houden. Kan overigens alleen aan de usb lader..die stekker die erbij zit..die past nergens in neem ik aan?
* Semmm Applaudiceertquote:Op donderdag 12 november 2009 23:27 schreef einszweiachtung het volgende:
4 paginas in 3 uur, applausje voor jullie zelf!
Nu wachten op mijn pp cash zodat ik mijn ejexedides shirt kan bestellen.
Ik had via Ebay een kingston 8gb kaartje besteld.. en die werkt wel goed..quote:Op donderdag 12 november 2009 23:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Deze gaat wel werken in de DM 80?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2934
Dit meen je niet?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
die stekker die erbij zit..die past nergens in neem ik aan?
Als je deze erin propt kun je dan ook games uit een andere regio spelen?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:19 schreef robbey het volgende:
Iemand met een Wii toevallig deze al geprobeerd?
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25348 (Drivekey modchip)
Ja. Een groot gedeelte althans, niet allemaal.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:13 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Als je deze erin propt kun je dan ook games uit een andere regio spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |