Waarom, heb je d'r last van ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kan een modje ff drie keer die op post eruithalen?
dank
Ja, heb er al 5 mee omgebouwd.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:19 schreef robbey het volgende:
Iemand met een Wii toevallig deze al geprobeerd?
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25348 (Drivekey modchip)
Mensen lezen er over heen omdat ze geen moeite doen om überhaupt te lezen. Dit is veel effectiever, Veda.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:21 schreef veda het volgende:
Hé Dionysiou zeurde dat zijn tabellen niet meer in de op stonden, maar daar waar de tabel vroeger stond, staat nu wel een link naar de post met dion zijn tabellen, is dat niet voldoende dan
ik zou gewoon voor een wiikey2 gaan, stukjes makkelijker en goedkoperquote:Op donderdag 12 november 2009 21:19 schreef robbey het volgende:
Iemand met een Wii toevallig deze al geprobeerd?
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25348 (Drivekey modchip)
Mooi! dan zal ik er maar over ophouden.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, heb er al 5 mee omgebouwd.
Werkt goed.
Maar er mag hier verder niet over gesproken worden.
staat die ook op een chinese site ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:24 schreef zquing het volgende:
[..]
ik zou gewoon voor een wiikey2 gaan, stukjes makkelijker en goedkoper
kan je gewoon in nederland krijgen voor een eu of 17 verzondenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:26 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
staat die ook op een chinese site ofzo?
ik ben er ook naar op zoek namelijk.
of misschien wel 5 dagenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:25 schreef robbey het volgende:
[..]
Mooi! dan zal ik er maar over ophouden.
Maar ik neem wel aan dat dit dezelfde is? Dan haal ik m wel uit NL, gaat 4 weken sneller
Nee, want die moet je solderen of met een Wii-clip (duurder).quote:Op donderdag 12 november 2009 21:24 schreef zquing het volgende:
[..]
Joh, 5 draadjes ofzo, dat kan zelfs mn broertjequote:Op donderdag 12 november 2009 21:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want die moet je solderen of met een Wii-clip (duurder).
En hier heb je niks bij nodig en kan er zo in.
Moet je die niet solderen? (Ik ben absoluut geen held in solderen namelijk)quote:Op donderdag 12 november 2009 21:24 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar als je hem terugstuurt voor garantie dan krijg je dat niet netjes weg.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:28 schreef zquing het volgende:
[..]
Joh, 5 draadjes ofzo, dat kan zelfs mn broertje
Kan.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:31 schreef robbey het volgende:
[..]
Moet je die niet solderen? (Ik ben absoluut geen held in solderen namelijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er mag niet over gepraat worden over FOK.
Dus met vragen PM maar.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:33 schreef mstr het volgende:mstr heeft ook mijn Wii gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er mag niet over gepraat worden over FOK.
Dus met vragen PM maar.
![]()
Hij doet het nog steeds
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:34 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
mstr heeft ook mijn Wii gedaan.
![]()
Hij doet het nog steeds
Pff.. ik dacht goeie reclame..quote:
Zet je hem aan, dan gaat het blauwe lampje branden.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als ik em aanzet gaan rood en blauw branden. Als ik dan op record druk gebeurt er niets...niets knippert.
Poging nummer 2: ik zet hem aan, blauw gaat aan en meteen daarna rood. Als ik daarna op opnemen druk gebeurt er niets...rood en blauw blijven constant branden.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:14 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Zet je hem aan, dan gaat het blauwe lampje branden.
Druk je op opnemen op het bovenste knopje, dan gaat er een mini rood lampje branden en neemt hij op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |