Het was ook voor de grap bedoeld, althans dat was mijn intentiequote:Op donderdag 12 november 2009 20:12 schreef veda het volgende:
Waarom moet dit nou weer een chinese kleding topic zijn
Vond webshop topic mooier.
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:12 schreef veda het volgende:
Waarom moet dit nou weer een chinese kleding topic zijn
Vond webshop topic mooier.
o wtf dat had ik nieteens doorquote:Op donderdag 12 november 2009 20:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het was ook voor de grap bedoeld, althans dat was mijn intentie
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
[..]
o wtf dat had ik nieteens door![]()
![]()
![]()
ik dacht alleen dat de subtitel was Kleding wint
whehehe
Nee ik ben alleen goed met Russische electronica, daar moet je gewoon 3x goed op slaan.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nogmaals: kan iemand mij helpen met die mini dv cam?
Wehehe boeiend!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
[..]
o wtf dat had ik nieteens door![]()
![]()
![]()
ik dacht alleen dat de subtitel was Kleding wint
whehehe
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
edit:quote:Op donderdag 12 november 2009 19:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200404116433&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Zitten ze een beetje tegen de $20 aan te bieden![]()
Oh zoveel kan het me nu ook weer niet schelenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wehehe boeiend!
Als het echt not done is volgens sommige mensen PM je een mod (niet Klonk die hoekt je) om het te veranderen. En anders gewoon vanaf het volgende deel weer normaal
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Er zijn al genoeg goede oplossingen genoemd:quote:Op donderdag 12 november 2009 20:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:14 schreef Twizu het volgende:
[..]
Eerst even afspoelen onder de kraan.
quote:
Are you shitting me, neo?quote:
开 of 关quote:Op donderdag 12 november 2009 20:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Selecteer aan/on.
Mwah vind het wel prima zo, die mods vinden het topic onder deze naam nooit meer terug dus geen last van Klonkquote:Op donderdag 12 november 2009 20:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wehehe boeiend!
Als het echt not done is volgens sommige mensen PM je een mod (niet Klonk die hoekt je) om het te veranderen. En anders gewoon vanaf het volgende deel weer normaal
Ik had ook zoiets.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hij word schijnbaar toch niet gelezen.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:33 schreef boyv het volgende:
Wat een ontzettend onoverzichtelijke OP. Klasse!
Hebben we weer zo'n persoon die hier alleen maar komt om over de OP of de TT te janken, trekt de nieuwe OP zulke mensen aan ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:33 schreef boyv het volgende:
Daar hebben nu al weet-ik-het-hoe-veel mensen aan geknutseld, hij staat op de wiki, maak hem overzichtelijkerquote:Op donderdag 12 november 2009 20:33 schreef boyv het volgende:
Ik ben juist liefhebber van dergelijke sites met goedkope 'gadgets', maar deze OP had net zo goed ook in het Chinees kunnen staanquote:Op donderdag 12 november 2009 20:40 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n persoon die hier alleen maar komt om over de OP of de TT te janken, trekt de nieuwe OP zulke mensen aan ofzo?
o enneh... Welkom![]()
Oke dan maken we 'm in het volgende topic in het chinees speciaal voor jouquote:Op donderdag 12 november 2009 20:50 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik ben juist liefhebber van dergelijke sites met goedkope 'gadgets', maar deze OP had net zo goed ook in het Chinees kunnen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |