heb al bijna 4 jaar harde lenzenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef Ace1 het volgende:
Heb al 8 jaar zachte maandlenzen.. nooit problemen meeBinnen 10 sec beide erin.. zelfde met eruit halen. En als ik er een kwijtraak pak ik gewoon een nieuwe...Zit bij Eekelaar.. (bredaseweg). Super zaak!
Ik eik ook welquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel stoer met ck eerlijck gezegd
Ik ook, en daglenzen voor sporten/stappen/swemmenquote:
+ 47quote:
Tilburg #149; stoppen kleine dingen in hun oogquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef Crazy-M het volgende:
Tilburg 149: met beter zicht. of: tilburg 149 lenzen
hoe komt ?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tilburg #149; stoppen kleine dingen in hun oog
Ik heb zo slecht geslapen
weet je zeker dat hij er nog stondquote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
kweenie, maar ik heb ieder uur de klok wel een keer gezien.
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet je zeker dat hij er nog stond
Da's wel erg problematisch jaquote:Op woensdag 18 november 2009 08:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zou met huisgenote vroeg naar de uni gaan vandaag, en zij zou rond half 8 opstaan zei ze. Dacht ik tenminste. Dus ik om half 8 iemand richting de douche hoorde gaan, dacht ik: als ze klaar is dan sta ik op en ga ik ff snel douchen. Om iets voor 8 liep ik maar richting douche, zit onze mannelijke huisgenoot in de huiskamer, was zij nog helemaal niet op en nou ben ik te vroeg. Ik had nog zeker een half uur langer van mijn bed kunnen genieten, zucht.
die lamp is dus bij mij ook al kapot die lamp hahaquote:Op woensdag 18 november 2009 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Alleen het licht ging niet aan toen hij daadwerkelijk afliep (wake-up light)
Verder doet hij het wel, misschien dat het aan de sleeptimer lag, die heb ik gisteravond gebruikt.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die lamp is dus bij mij ook al kapot die lamp haha
Ik zie een TT aankomen...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef styliste het volgende:
Oh ik ben dus niet de enige die zich belabberd voelt...
Tilburg: 149: Ophelias vooruitziende blikquote:Op woensdag 18 november 2009 12:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Verder doet hij het wel, misschien dat het aan de sleeptimer lag, die heb ik gisteravond gebruikt.
[..]
Ik zie een TT aankomen...
ofwel je kiddoquote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef vamperotica het volgende:
Blerg ik zomn bed weer in willen kruipen...ook erg slecht geslapen... als ik niet lag te hoesten werd ik wel wakker van 1 van de monsters die ook lagen te hoesten.
het vermogen om te tellen was ik iig verlorenquote:
haha en niet zo'n beetje ook!quote:
hihi lag jij ook te hoesten dan?quote:
En leuk dat het wasquote:Op woensdag 18 november 2009 21:54 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
haha en niet zo'n beetje ook!
klopt ja, ging echt helemaal nergens over! Nog een leuke afterparty gehad, was pas om 6 thuisquote:Op woensdag 18 november 2009 22:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En leuk dat het wasIk weet er niks meer van, ik schijn heel boos te zijn geweest omdat iemand mijn fluitje en kaart gejat had
Relax, bij Freek ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:12 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
klopt ja, ging echt helemaal nergens over! Nog een leuke afterparty gehad, was pas om 6 thuis
je ziet het licht ?quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 18 november 2009 23:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ga dus mooi niet post 300 maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |