Maarreh? Schat? Wanneer ga jij je weer scheren?quote:Op maandag 16 november 2009 23:07 schreef Nint het volgende:
[..]
Ach dat heb ik voor haar over, anders kan ze niet ach gossie roepen. (je moet bij tijd en wijle de huismuts in je vriendin stimuleren).
Scheren is niet leuk hoorquote:Op maandag 16 november 2009 23:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maarreh? Schat? Wanneer ga jij je weer scheren?
quote:Op maandag 16 november 2009 23:10 schreef Stuurloos het volgende:
Zitten ze met zn tweeen lekker te fokken hoor..
Bedoel je mij??quote:Op maandag 16 november 2009 23:10 schreef Stuurloos het volgende:
Zitten ze met zn tweeen lekker te fokken hoor..
Was jij ook niet van de spelling?quote:Op maandag 16 november 2009 23:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Te laat![]()
(en zo gebeurdt er ten minste iets in dit topic)
quote:Op maandag 16 november 2009 23:18 schreef krioro het volgende:
Maar goed, ik ben weg, eens wat eten zo.
quote:Op maandag 16 november 2009 23:23 schreef Stuurloos het volgende:
Trusten mensen! Voor mij gaat om 05.30 uur de wekker weer!
omdat we op post 300 wachtenquote:Op maandag 16 november 2009 23:13 schreef Nint het volgende:
[..]
Dit topic gaat inderdaad niet zo snel
Hmmm, ik scheer me als ik moet werken toch wel iedere morgen moet ik zeggen...quote:Op maandag 16 november 2009 23:37 schreef Tegan het volgende:
Ik scheer me vaker dan de jongens hier.
Fatima?!quote:Op maandag 16 november 2009 23:37 schreef Tegan het volgende:
ligt voornamelijk ook aan de persoonquote:Op maandag 16 november 2009 23:37 schreef Tegan het volgende:
quote:Metalband sloopt kamer
De uitbater van Hotel Central in Tilburg wist niet wat hij zag toen hij vanochtend de hotelkamer van de Noorse black metalband Mayhem bekeek. De muzikanten hadden alles wat los en vast zat vernield. De band had zondagavond opgetreden in Little Devil in Tilburg.
Volgens de politie is er voor zeker 5000 euro aan schade aan de hotelkamer. Vooral de badkamer kreeg het te verduren, daar werd zelfs de wastafel van de muur gerukt. Ook de televisie, lattenbodems en lamellen zijn kapot. De muur werd besmeurd, waarmee heeft de politie niet gezegd. Ook gooiden de Noren de planten uit het raam.
Slopen
Inmiddels hebben acht mensen toegegeven de boel vernield te hebben. De negende verdachte was gaan slapen en heeft er niets mee te maken gehad. De slopers hebben geld opgenomen van hun bankrekeningen en de schade vergoed. Ze moeten nog wel een boete betalen. Ze zijn inmiddels vrjigelaten.
*kuch* lam van de drugs *kuch*quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Hoe kun je slapen als je collega-bandleden de boel trashen![]()
Je bent 10 minuten te laatquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben te vroeg voor m'n bus (7 minuten lopen, vertrekt om half) en nu verveel ik me
.
Details.quote:Op maandag 16 november 2009 23:37 schreef Tegan het volgende:
Hahahquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef MouzurX het volgende:
Na 2!!!! uur eindelijk mijn lenzen in.
Wat een kutwerk zeg, heb sinds 4 dagen lenzen, eerste dag duurde het een half uur, 2de dag 20 min, 3de dag koste de linker echt 5 seconde en kreeg ik de rechter niet in.
Nu 4de dag 1 uur 15 min over de rechter(naja ik wisselde het 3 keer af ofzo) en 45 min over de linker.
Maarja hopelijk gaat het over een weekje of 2 gewoon telkens in een minuut.
Ik maak juist wel me vingers natquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hahah. De ene keer krijg ik ze ook meteen in, en laatst deed ik ook zeker weer 5 tot 10 minuten over het andere oog, hij plakte niet.. Maar je moet zorgen dat de vinger waarmee je 'm in doet niet nat is zodat ie gelijk aan je oog plakt. Tenminste, dat heb ik altijd - druk ik de lens op m'n oog, haal ik hem terug, komt de lens mee terug
.
Hehe, heb in het begin ze gewoon weggeflikkerd! Was echt pislink! Nu is het meestal gewoon meteen in, maar als ik echt droge ogen heb dan flikkeren ze na een kwartier eruit...quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef MouzurX het volgende:
Na 2!!!! uur eindelijk mijn lenzen in.
Wat een kutwerk zeg, heb sinds 4 dagen lenzen, eerste dag duurde het een half uur, 2de dag 20 min, 3de dag koste de linker echt 5 seconde en kreeg ik de rechter niet in.
Nu 4de dag 1 uur 15 min over de rechter(naja ik wisselde het 3 keer af ofzo) en 45 min over de linker.
Maarja hopelijk gaat het over een weekje of 2 gewoon telkens in een minuut.
Dat sucks. Dat heb ik 1x meegemaakt toen k ze om half 4 smorgens in wou doen, ik wil de deurklink vastpakken en ploefquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar als ik echt droge ogen heb dan flikkeren ze na een kwartier eruit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |