die lamp is dus bij mij ook al kapot die lamp hahaquote:Op woensdag 18 november 2009 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Alleen het licht ging niet aan toen hij daadwerkelijk afliep (wake-up light)
Verder doet hij het wel, misschien dat het aan de sleeptimer lag, die heb ik gisteravond gebruikt.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die lamp is dus bij mij ook al kapot die lamp haha
Ik zie een TT aankomen...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef styliste het volgende:
Oh ik ben dus niet de enige die zich belabberd voelt...
Tilburg: 149: Ophelias vooruitziende blikquote:Op woensdag 18 november 2009 12:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Verder doet hij het wel, misschien dat het aan de sleeptimer lag, die heb ik gisteravond gebruikt.
[..]
Ik zie een TT aankomen...
ofwel je kiddoquote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef vamperotica het volgende:
Blerg ik zomn bed weer in willen kruipen...ook erg slecht geslapen... als ik niet lag te hoesten werd ik wel wakker van 1 van de monsters die ook lagen te hoesten.
het vermogen om te tellen was ik iig verlorenquote:
haha en niet zo'n beetje ook!quote:
hihi lag jij ook te hoesten dan?quote:
En leuk dat het wasquote:Op woensdag 18 november 2009 21:54 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
haha en niet zo'n beetje ook!
klopt ja, ging echt helemaal nergens over! Nog een leuke afterparty gehad, was pas om 6 thuisquote:Op woensdag 18 november 2009 22:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En leuk dat het wasIk weet er niks meer van, ik schijn heel boos te zijn geweest omdat iemand mijn fluitje en kaart gejat had
Relax, bij Freek ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:12 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
klopt ja, ging echt helemaal nergens over! Nog een leuke afterparty gehad, was pas om 6 thuis
je ziet het licht ?quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 18 november 2009 23:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ga dus mooi niet post 300 maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |