1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Maakt t uit joh, hebben die modjes ook wat te doenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom slot je de vorige dan ook.
Sterkte aan Ing en loetje!
Sorry Oh-Oh ik heb een beetje vol hoofd momenteel...quote:Op donderdag 12 november 2009 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maakt t uit joh, hebben die modjes ook wat te doen![]()
Aangezien we niet rellen en schelden
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:59 schreef tombolafan het volgende:
fipo!
Bentotopic # 10
voor de bapao's!![]()
![]()
quote:
quote:
Ik ben er vanavond toch nietquote:Op donderdag 12 november 2009 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wil overduidelijk weer hoog in die daglijsten staan he
Ooooooh ja, je moet wel hard posten overdag dusquote:
Dat is wel zo, volgens mij de laatste rel alweer een poosje geleden.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maakt t uit joh, hebben die modjes ook wat te doen![]()
Aangezien we niet rellen en schelden
Daarom, we moeten ze wel een beetje scherp houden toch?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel zo, volgens mij de laatste rel alweer een poosje geleden.
Misschien moeten we weer eens een topic openen over het naar buiten doen van een katquote:Op donderdag 12 november 2009 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
oeh, een rel? waar?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh-oh die rijststomer he van jou he van dat linkje/plaatje/ding in dat bento topic heeft die bovenste pan dan gaatjes in de bodem ofzo? Ik heb dus een rijstkoker idd.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh ja, je moet wel hard posten overdag dus
Zullen we gaan rellen? Gewoon omdat het kan?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daarom, we moeten ze wel een beetje scherp houden toch?
Huiliequote:Op donderdag 12 november 2009 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Zullen we gaan rellen? Gewoon omdat het kan?
IK VIND SECRET SANTA STOM EN... EN... EN.... DIT TOPIC OOK!!!!!!
Ja met een mand met gaatjes is het een stomer anders is het een kokerquote:Op donderdag 12 november 2009 14:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh-oh die rijststomer he van jou he van dat linkje/plaatje/ding in dat bento topic heeft die bovenste pan dan gaatjes in de bodem ofzo? Ik heb dus een rijstkoker idd.
Whehehehehe.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien moeten we weer eens een topic openen over het naar buiten doen van een kat
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien moeten we weer eens een topic openen over het naar buiten doen van een kat
Goedquote:Op donderdag 12 november 2009 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja met een mand met gaatjes is het een stomer anders is het een koker
Je kan bij toko's van die bamboe stoommandjes kopen voor op een normale pan, die kosten 3 keer niks.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Goed
*blond modus uitschakelen vanavond niet vergeten*
Zwakjes hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Zullen we gaan rellen? Gewoon omdat het kan?
IK VIND SECRET SANTA STOM EN... EN... EN.... DIT TOPIC OOK!!!!!!
"Hoi buren,quote:Op donderdag 12 november 2009 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hou die vieze stinkkatten toch binnen !
Oh nee laat maar, ik wilde toch ook weer es loempia's bakken![]()
Heeeeeere kitty kitty
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan bij toko's van die bamboe stoommandjes kopen voor op een normale pan, die kosten 3 keer niks.
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Hoi buren,
Vandaag zat jullie kat weer in mijn tuin, ondanks mijn vorige briefje.
Hebben jullie nog meer katten, want deze smaakte voortreffelijk!
groetjes,
Buurman"
Die kant en klare uit de supermarkt zijn gewoon ook echt niet te vretenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:18 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
Ga ik eens doen want die kantklare uit de supermarkt zit spul in waar ik niet tegen kan en ik vind ze wel heeeel erg lekker.
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Hoi buren,
Vandaag zat jullie kat weer in mijn tuin, ondanks mijn vorige briefje.
Hebben jullie nog meer katten, want deze smaakte voortreffelijk!
groetjes,
Buurman"
Ik ga rechtstreeks vanuit werk, dus ik ga in wat ik nu aan heb (gstar spijkerbroek, witte riem, lichtbruine schoenen, oranje-wit gestreept overhemd)quote:Op donderdag 12 november 2009 14:24 schreef Greys het volgende:
MrSubtle, weet je al wat je aantrekt vanavond?
En wat gaan jullie doen?
oeh, hot date?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:24 schreef Greys het volgende:
MrSubtle, weet je al wat je aantrekt vanavond?
En wat gaan jullie doen?
1 hapje?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga rechtstreeks vanuit werk, dus ik ga in wat ik nu aan heb (gstar spijkerbroek, witte riem, lichtbruine schoenen, oranje-wit gestreept overhemd)
We gaan een hapje eten
Das niet genoeg, we willen een foooooootooooooooooquote:Op donderdag 12 november 2009 14:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga rechtstreeks vanuit werk, dus ik ga in wat ik nu aan heb (gstar spijkerbroek, witte riem, lichtbruine schoenen, oranje-wit gestreept overhemd)
We gaan een hapje eten
Foto krijg je niet, en met een blonde damequote:Op donderdag 12 november 2009 14:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Das niet genoeg, we willen een foooooootoooooooooo
En met wie ga je?
laat je wel eerst happie keuren wat voor vlees je in de kuip hebt?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Foto krijg je niet, en met een dame
Als Happie haar niet leuk vindt dan valt ze af, zo simpel werkt datquote:Op donderdag 12 november 2009 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
laat je wel eerst happie keuren wat voor vlees je in de kuip hebt?
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als Happie haar niet leuk vindt dan valt ze af, zo simpel werkt dat
Das niet genoeg, hoe oud, waar ken je haar van, waar woont ze, wat voor werk doet ze?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Foto krijg je niet, en met een blonde dame
Dat heeft ie serieus waar allemaal al es uitgebreid uit de doeken gedaan hierquote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Das niet genoeg, hoe oud, waar ken je haar van, waar woont ze, wat voor werk doet ze?
Gjeez je zou denken dat je zo langzamerhand wel wist dat je eerst elk detail met ons moet bespreken voor dat je mag gaan
WAAR???????????quote:
Vergeet je niet dat ze hier ook nog even langs de gehele keuringscommissie moet?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als Happie haar niet leuk vindt dan valt ze af, zo simpel werkt dat
Weet je wel hoe hard jullie hier soms gaan?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat heeft ie serieus waar allemaal al es uitgebreid uit de doeken gedaan hier
Ik mis de laatste tijd ook van alles. Krijg het soms niet eens meer bijgelezenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, als je een beetje up to date wil blijven moet je dingen opofferenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Weet je wel hoe hard jullie hier soms gaan?
Is dat nou zo verschillend met andere SC's dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Weet je wel hoe hard jullie hier soms gaan?
quote:
Ja!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Greeeeeeeeys, hebbie een adresboekje gekocht???
Dat zal best maar ik volg het overdag redelijk maar ik krijg klappen van vriendlief als ik de hele avond achter de laptop zit plus ik ben ook nog wel eens weg 's avondsquote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Qwea, die onderste, die had ik laatst es, die was zoooooooooo fucking goor, die zou ik niet nemen!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:36 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Eet ik vanaaf die, of eet ik de onderste
[ afbeelding ]
Is dat zo? Die heb ik meegenomen omdat hij zo lekker leekquote:Op donderdag 12 november 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Qwea, die onderste, die had ik laatst es, die was zoooooooooo fucking goor, die zou ik niet nemen!
Ik kon geen leuke vindenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Greys, heb je nu al een adresboekje gekocht?
Ik stond tussen de middag met een keileuke in mn handen en ik was dr al mee aan de kassa , toen dacht ik nee shit , ze ging dr zelf al een kopen ( en ik heb je nr niet anders had ik je gesmst ) en twee is echt stom.
Dus, als je dr nog geen hebt, ff nog niet doen maar
Weet ik niet eigenlijk, ik post niet in andere SC topics. Maar het is ook absoluut geen kritiek hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 14:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Is dat nou zo verschillend met andere SC's dan?![]()
Greys waar moet mijn boekje naartoe als ik hem uit heb?
Mijn gleuf is totally emptyquote:Op donderdag 12 november 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nie waaaaaaaar.
Nog niks in je gleuf???
Ja maar jij implicierde dat ie t niet besproken had en dat had ie wel hoor, twas al lang door de commissiequote:Op donderdag 12 november 2009 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik volg het overdag redelijk maar sinds krijg ik klappen van vriendlief als ik de hele avond achter de laptop zit plus ik ben ook nog wel eens weg 's avondsen ik ga echt niet ook nog eens bijlezen.
Het gaat zo ontiegelijk hard hier. Dan vragen we soms maar dingen eens dubbel, moet kunnen toch?
Oh dat moet ik nog terugzoeken straks, dat lijstje.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Is dat nou zo verschillend met andere SC's dan?![]()
Greys waar moet mijn boekje naartoe als ik hem uit heb?
Nou dan is de commissie bij deze uitgebreid, dus kan hij weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jij implicierde dat ie t niet besproken had en dat had ie wel hoor, twas al lang door de commissie
Aaaaaaaargh.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon geen leuke vinden
Dus ik heb een hele saaie zwarte kocht, maar die is lekker handzaam voor in Annie d'r tassie
Ja dat weet ik, die heb ik al gehad. Ik baal alleen nu dat oh-oh zegt dat die andere ranzig isquote:
en, en, en, iets van een andere kleur vind je sneller terug in een zwarte tas (als ie vol troep zit zoals bij mij...quote:Op donderdag 12 november 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaargh.
Doe m niet gebruiken dan.
Ik koop die leuke wel voor je, hij was zo leuk en helemaal afgeprijsd en staat veel leuker in je tassie
Door de commisie....quote:Op donderdag 12 november 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jij implicierde dat ie t niet besproken had en dat had ie wel hoor, twas al lang door de commissie
Nee joh, je bent een schat (seriously) maar ik doe deze wel.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaargh.
Doe m niet gebruiken dan.
Ik koop die leuke wel voor je, hij was zo leuk en helemaal afgeprijsd en staat veel leuker in je tassie
Nee zo werkt het niet, hij was op tijd met het indienen van zijn aanvraag dus zijn permissie blijft geldigquote:Op donderdag 12 november 2009 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou dan is de commissie bij deze uitgebreid, dus kan hij weer opnieuw beginnen
OOOOOOH ja maar die andere vond ik helemaal jouquote:Op donderdag 12 november 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, je bent een schat (seriously) maar ik doe deze wel.
Dan kan ik vanmiddag lekker beginnen met invullen voordat ik mijn Inbox weer moet legen
Ja potver! Doe eens een linkje dan waar de aanvraag werd goedgekeurd.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet, hij was op tijd met het indienen van zijn aanvraag dus zijn permissie blijft geldig
Ja mooi he?quote:
Wie???quote:Op donderdag 12 november 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja mooi he?
We lijken wel een kliekje af en toe!
Overigens, over kliekje gesproken... ik vind het erg leuk dat DeZwabber, Tombolafan en Enfermera ook gewoon zich al helemaal thuis lijken te voelen! Gezellig!
Hmm ik heb andere niet twee weken terug in drievoud zijn verzoek binnen gekregenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet, hij was op tijd met het indienen van zijn aanvraag dus zijn permissie blijft geldig
Je schrijft in je notitieboekje dat je nog een notitieboekje moet kopen?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:41 schreef Qwea het volgende:
Ik moet nog een notitie boekje kopen!
*opschrijft*
Kwestie van ijzeren discipline hebbenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja potver! Doe eens een linkje dan waar de aanvraag werd goedgekeurd.
Ik mis al wat smeuig is hieroh![]()
Ik heb een leven en een relatiequote:Op donderdag 12 november 2009 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kwestie van ijzeren discipline hebben
Nou moe, net was ik nog liefquote:
Als ik het boekje en de verzendkosten aan je over mag maken dan!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OOOOOOH ja maar die andere vond ik helemaal jou![]()
Serieus, en die adressen heb ik allemaal wel voor je.
Rot ff lekker op!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik het boekje en de verzendkosten aan je over mag maken dan!
Mwah, 'identiteit' is een groot woordquote:Op donderdag 12 november 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Wie is er wel op de hoogte van de identiteit van de date van MrSubtle?
* hand opsteekt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |