quote:Op donderdag 12 november 2009 09:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ben niet zo awarderig maar ik vind dat deze gewoon voor jou moet zijn. De liefde aandacht en passie die in jouw creaties zitten verdienen een award meer dan de inelkaargeflanste massa geproduceerde fröbelwerkjes die ik ook wel eens voorbij zie komen
Zo
Gewoon plaatsen! Al verander ik mn mening er niet doorquote:Op donderdag 12 november 2009 13:10 schreef innepin het volgende:
Zeg, als ik me bedenk dat ik nog nooit foto's heb gepost van m'n babykamertje toen het af was hè...
En Huup zegt dat ik dat alsnog moet doen..
Komt het dan heel erg over als lobbyen voor een stem of twee?
Ik ben miss sly nietquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:55 schreef Asyniur het volgende:
Categorie: Meningen over OUDers:De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? alle OUD-ers die niet in de ander categorieën genoemd zijn
Nietus, da's de mijnequote:Op donderdag 12 november 2009 14:34 schreef dutchie het volgende:
Och is het alweer zover?
*Spiekerdespiek*
Ik heb een stem!![]()
[..]
en een echte kleurdoos Geen-Award uiteraardquote:Op donderdag 12 november 2009 14:34 schreef dutchie het volgende:
Och is het alweer zover?
*Spiekerdespiek*
Ik heb een stem!![]()
[..]
Dat geldt voor mij precies zo.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:01 schreef dutchie het volgende:
Maar voor de serieuze noot: Ik ben hier zo weinig en kom binnenvallen als het mij uitkomt, ben totaal niet attent naar de veule lieve OUD-ers hier, geef bijna geen updates, heb eigenlijk nooit iets zinnigs te melden. Dus geen lobby hier en totale begrip voor de non-stemmen, maar meer een memo voor mezelf dat ik jullie niet zo moet verwaarlozen.![]()
Snapt u het nog?
Ja, foei zegquote:Op donderdag 12 november 2009 17:01 schreef dutchie het volgende:
Maar voor de serieuze noot: Ik ben hier zo weinig en kom binnenvallen als het mij uitkomt,
Het kon mijn reactie zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 17:01 schreef dutchie het volgende:
Maar voor de serieuze noot: Ik ben hier zo weinig en kom binnenvallen als het mij uitkomt, ben totaal niet attent naar de veule lieve OUD-ers hier, geef bijna geen updates, heb eigenlijk nooit iets zinnigs te melden. Dus geen lobby hier en totale begrip voor de non-stemmen, maar meer een memo voor mezelf dat ik jullie niet zo moet verwaarlozen.![]()
Snapt u het nog?
True, ik ga er eens even mijn best op doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:31 schreef YPPY het volgende:
Je kunt er gewoon categorieen bij verzinnen Groofsken, of meerdere mensen nomineren. Doe ik ook. Het gaat er toch om dat je eens lekker positief kunt zijn?
o daarom zet ik t ook hier neer, als tip voor volgend jaar ofzoquote:Op donderdag 12 november 2009 21:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als er dan niet meteen het stemtopic was geopend, had dat er nog best bijgekund. Er zijn toch elk jaar andere categorieën. Tis een beetje raar om ze er nu nog bij te schuiven denk ik.
of moeders die zelfs een tweede kind aandurvenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:37 schreef bodpa09 het volgende:
En de luctor et emergo award voor moeders die zichzelf hervinden na het krijgen van een kind.
Oke liefste user dan, hormonsterquote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef innepin het volgende:
Sorry hoor maar de liefste moeder? Dat vind ik echt te ver gaan. Net als het liefste kind ofzo, daar ga je toch niet over oordelen.
Wiesdatdanquote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Óf een award voor de grootste etterbak?
pms, sowwyquote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Oke liefste user dan, hormonster
Ik ben gewoon ook een lieve moeder ..quote:Op donderdag 12 november 2009 21:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik mis nog de
MILF award (voor t lekkerste wijf uiteraard of de beste jetsers, viev)
Ik heb die hele actie gemist, maar het klinkt héél interessantquote:Op donderdag 12 november 2009 23:53 schreef Ssserpente het volgende:
Wat lief, ik heb een paar mooiste-buik-stemmen! Pvoess, door jouw opmerking mis ik nu m'n buik nu ook ineens heel erg.
En een heleboel hormonsterstemmen!Dat grapje met die auto heeft me trouwens nog 1200 Euro gekost.
Niet alleen de bumper was kapot, maar de hele ophanging of zo... En een paar weken later stond in het dorpskrantje dat het hardhouten picknickbankje werd vervangen door een vandalismebestendig betonnen exemplaar.
Word ik nog uitgemaakt voor vandaal ook.![]()
Er staat nu idd een betonnen bankje. Daar wil je echt niet tegenaan rijden...
Ook!quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ook een lieve moeder ..
Ik sluit hier ook bij aan hoor, als ik ooit bezwangerd word zal ik mijn leven beteren...quote:Op donderdag 12 november 2009 17:01 schreef dutchie het volgende:
Snapt u het nog?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:35 schreef Noli. het volgende:
OUD-awards??
.......![]()
Campagne..............
*spit, graaf, schuif, duw.. plakt!*
[ afbeelding ]
Zo!
![]()
* freecell kijkt naar buikquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:36 schreef Noli. het volgende:
Ja maar jij bent wel errug lief en kan goed trampoline springen!
Als we dan toch aan het lobbyen zijn... Dan ga ik maar voor die hormonsteraward!quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb die hele actie gemist, maar het klinkt héél interessant
ik heb al gestemdquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Als we dan toch aan het lobbyen zijn... Dan ga ik maar voor die hormonsteraward!
Zwangerschap en geboorte deel 477
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
LovelyLady wat lief! dank je wel
Hahaha, zo herkenbaar, en ik ben nog niet eens zwanger (geweest)quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Als we dan toch aan het lobbyen zijn... Dan ga ik maar voor die hormonsteraward!
Zwangerschap en geboorte deel 477
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door cattie op 13-11-2009 16:38:43 ]
ik denk dat dat voornamelijk door de kleur komtquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:38 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hee, wat zie je dat litteken goed, cattie! Maar wel erg leuk je beschilderde Fee-buik!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef Vlindur het volgende:
Shit, ik kan niet meer wijzigen.. Maar ik wil graag aan Vicky mn hormonsteraward geven. Ze weet wel waaromKan een modje dit doen aub? Bedankt
Het is van Phineas and Ferb, enigszins aangepast door mij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:53 schreef PM-girl het volgende:
Cattie, heb je je sig zelf bedacht? Of komt het ergens vandaan?
Ja, keizersnedes zijn lager (tenzij er echt spoed is geloof ik) maar ik sorry als het een beetje vreemd klinkt vergeleek jouw crohnlitteken even met dat van mij, vandaar dat ik het vroegquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:29 schreef cattie het volgende:
[..]
Het is van Phineas and Ferb, enigszins aangepast door mij.
Het litteken is van mijn Crohnoperatie, voor zover ik weet zijn keizersnedes altijd lager op de buik.
Ik had gewild dat ik bij Ive een ks had gehad, maar dat is weer een ander verhaal.
Ik heb een bikinisnede en een "dubbele navel". Maar bij spoed gaan ze inderdaad voor de makkelijkste weg, helaas..quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:39 schreef cattie het volgende:
Wat voor litteken heb jij dan? Bij mij was het trouwens een spoedoperatie, ze moesten me helemaal open leggen.
Toch wat eigen creatie dus! Enquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:29 schreef cattie het volgende:
[..]
Het is van Phineas and Ferb, enigszins aangepast door mij.
Het litteken is van mijn Crohnoperatie, voor zover ik weet zijn keizersnedes altijd lager op de buik.
Ik had gewild dat ik bij Ive een ks had gehad, maar dat is weer een ander verhaal.
Erg mooi kleed Oeke.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:59 schreef oeke het volgende:Spuug, ik ging stiekem even terug kijken of jij niet vorig jaar de crea award had, maar dat was niet zo!
Hoe kan dat nou? En het jaar daarvoor ook niet.![]()
Ik was er echt ten volste van overtuigd dat jij er al tien op de kast had staan.
Nu krijg je helemaal mijn stem hoor!![]()
![]()
Oh, en als iemand nog twijfelt, hier staat mijn laatste creatie!![]()
Wat lief van je!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:59 schreef oeke het volgende:Spuug, ik ging stiekem even terug kijken of jij niet vorig jaar de crea award had, maar dat was niet zo!
Hoe kan dat nou? En het jaar daarvoor ook niet.![]()
Ik was er echt ten volste van overtuigd dat jij er al tien op de kast had staan.
Nu krijg je helemaal mijn stem hoor!![]()
![]()
En toen moest ik huilenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:46 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Categorie: Zwanger & BevallenGrote geduld award: Ik zou er hier zoveel willen noemen, want ik gun ze allemaal een speciale vermelding, maar vooral een goede zwangerschap! Flugeltje, Rottdog, mijsje, een paar dames die minder openbaar aan het proberen zijn, maar ik kies er maar eentje die me óók erg aan het hart gaat: Saffier Die lieve! Ik hoop echt dat dat wijntje van laatst je laatste was voorlopig!
![]()
Nou, ik begrijp dat helemaal, ik vind hem ook erg aanlokkelijk!quote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat lief van je!Ik heb inderdaad nog nooit een crea award gewonnen.
Maar ik heb ook nooit gelobbyd en dit jaar wel, dus ik hoop héél erg dat dat helpt en dat ik hem dit jaar mag winnen. Maar de concurrentie is groot.
voor jou misschien niet, voor anderen wel, ik vind het knap dat je (ook ondanks alle vooroordelen 4 jaar hebt gevoed) ik hoop ook sowieso 1 jaar vol te maken en misschien langer, maar dat ligt aan haarquote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef Jelief het volgende:
Ik loop echt zoo ontzettend achter hier!
ik wil even dankjewel zeggen voor de stemmen voor de gouden tepelschijf (wat een monsterlijke titel)
Hoewel ik uit meer besta dan voeden en ik die 4 jaar niet perse als prestatie zie waardeer ik de waardering wel.![]()
en dan nu zelf een lijstje maken, moeilijk moeilijk want ik heb het idee dat ik afgelopen jaar de helft van de tijd onder een steen heb gelegen in oud.
Het slipper incident. Als ik die foto's zie heb ik meteen Tragedy van de Bee Gees in m'n hoofd.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb geeeen idee
en welke tragedyserie van elin bedoelen jullie eigenlijk, die met allemaal kleine huilfoto's of die waarop ze haar zin niet krijgt en dan de dramaqueen uithangt op de vloer?
nou eh, aangezien ik jou 3 x noemde WEET JE NOGquote:Op woensdag 18 november 2009 15:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb nog 3 awards openstaan, de reldel, de hormonster en het mooiste bevallingsverhaal. Wie wil?
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb nog 3 awards openstaan, de reldel, de hormonster en het mooiste bevallingsverhaal. Wie wil?
Alsjeblieftquote:Op woensdag 18 november 2009 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou eh, aangezien ik jou 3 x noemde WEET JE NOG
Ahw liefquote:Op woensdag 18 november 2009 18:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Alsjeblieft![]()
Weet je, ik was die lijst aan het invullen en ik heb zóveel mensen niet genoemd, jammer is dat. Maar Vivi, BE, Pvoesss, E.T., Ireth, Oeke, Groofsken, bodpa, MvD, Cattie, Faja-Lobi, Moussy, Sjak, Rottdog, PM girl, Tessie, Kim, innepin, Mwanatabu, Tan, Bar, Renzell, Vicky, Dutchie, P_iglet, M@x, Krijtlijk en die tientallen andere leuke meiden die ik nu weer vergeet op te noemen: jullie zijn net zo bijzonder voor mij hoor.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Alsjeblieft![]()
Weet je, ik was die lijst aan het invullen en ik heb zóveel mensen niet genoemd, jammer is dat. Maar Vivi, BE, Pvoesss, E.T., Ireth, Oeke, Groofsken, bodpa, MvD, Cattie, Faja-Lobi, Moussy, Sjak, Rottdog, PM girl, Tessie, Kim, innepin, Mwanatabu, Tan, Bar, Renzell, Vicky, Dutchie, P_iglet, M@x, Krijtlijk en die tientallen andere leuke meiden die ik nu weer vergeet op te noemen: jullie zijn net zo bijzonder voor mij hoor.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:24 schreef freecell het volgende:
[..]Zelfs vergeten in het lijstje der vergeten menschen
ja idd!!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:22 schreef tessie het volgende:
[..]
Ahw liefMaar dat vind ik idd ook zo jammer, er zijn zoveel die ik ook nog zou willen noemen, maar er zijn gewoon niet genoeg awards!
[..]
Alsjeblieft![]()
Ow spuug, ik had het nog niet gezien! Anders had ik het niet gevraagd!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:09 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hé, ik had jou al bij een categorie genoemd!Kleurdoos is zieliger.
Maar het is dan ook echt een schitterend verhaal!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:46 schreef innepin het volgende:
Waaahhh ik heb nominatiesEn niet alleen voor de geduldaward
![]()
Zelfs voor m'n bevallingsverhaal! Chan
[..]
Alsjeblieft![]()
Heb je hulp nodig? Of doe je het liever zelf?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:33 schreef Kleurdoos het volgende:
beuh ik ben al aan het tellen en kan de aanvullingen er nog makkelijk bijschrijven, maar dit scheel al wat werk
best leuk eigenlijkmaar hell, wat n werk
Heb je nog ideetjes nodig op wie je kunt stemmen?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:42 schreef Ssserpente het volgende:
Nog niet sluiten hoor, ik moet nog stemmen.
heb je er nog niet genoeg dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Heb je nog ideetjes nodig op wie je kunt stemmen?
Je weet maar nooit he, 't is pas zeker als er niet meer gestemd mag worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je er nog niet genoeg dan?
linkje?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:02 schreef Kleurdoos het volgende:
o huup, ik had je nominatie voor Elins kaartje helemaal niet gezien
volgens mij is ie sowieso door bijna iedereen over t hoofd gezien
nope, niet drukvriendelijk, dus heb ik heel snel een nieuwe gemaaktquote:Op donderdag 19 november 2009 14:51 schreef trui het volgende:
heel mooi inderdaad Kleurdoos! maar ik herinner me dat er eerst ook een hele andere versie was, heb je die dan helemaal niet gebruikt uiteindelijk?
quote:
Best een omschakeling he, zo op reis met de kleine man.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:49 schreef oeke het volgende:
Goed! Alleen voor die kleine iets vermoeiender dan gedachten daarom ook voor ons ...
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:42 schreef Ssserpente het volgende:
Zo, gestemd! Maar m'n post kan natuurlijk nog gewijzigd worden. PM me maar voor m'n bankrekeningnummer.
Whehequote:Op donderdag 19 november 2009 19:42 schreef Ssserpente het volgende:
Zo, gestemd! Maar m'n post kan natuurlijk nog gewijzigd worden. PM me maar voor m'n bankrekeningnummer.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:42 schreef Ssserpente het volgende:
Wat lief en wat fijn dat ik zo overkom!!quote:•De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties
Jelief. Zo knap dat je de vooroordelen weet te trotseren en er zo heerlijk nuchter mee omgaat
You're welcomequote:Op donderdag 26 november 2009 16:04 schreef miss_sly het volgende:
Raissa, Senna's kaartje
Dank je wel!
Lentepietje. Wat lief.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:01 schreef Raissa het volgende:
Gestemd, al heb ik er wel wat awards tussenuit gehaald wegens echt-niet-weten
Deze toch?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Lentepietje. Wat lief.![]()
En m'n sig.Maar die heb ik niet meer.
Overigens niet omdat je het er om doet (denk ikquote:
Die is nieuw! Ik dacht dat je op de vorige gestemd had. Maar dit mag ook hoor!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:14 schreef Raissa het volgende:
[..]
Deze toch?
"Veel is in de maneschijn der herinnering schoner dan in het zonlicht der werkelijkheid." - Peter Sirius
oh i knowquote:Op donderdag 26 november 2009 17:28 schreef Raissa het volgende:
[..]
Overigens niet omdat je het er om doet (denk ik) maar omdat je het op de een of andere manier aantrekt
Tof! Dus dan valt de onleesbaarheid idd meequote:Op donderdag 26 november 2009 17:59 schreef oeke het volgende:
He KD, even offtopic, maar mijn Turkse groenteboerjongens konden Ko's muts lezen!![]()
Kooboes, Kooboes, zeiden ze.
Jij komt in aanmerking voor genoeg awards tochquote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oh i know![]()
kom ik tenminste ook in aanmerking voor een award
hier nog 1, njah ik zie wel of ik nog op tijd ben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:56 schreef Saffier het volgende:
stemmen kan vandaag nog toch? Vanavond heb ik pas kans hiervoorPlease?
Lekker subtielquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:27 schreef trui het volgende:Reldel award moussy, stuk chagrijn! toch mag ik je graag, dat je 't maar ff weet.
!
nog 1 keer, omdat het zo leuk isquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:20 schreef moussy het volgende:
[..]
hier nog 1, njah ik zie wel of ik nog op tijd ben.
[..]
Lekker subtielMaar mn 'gechagerijn' past iig goed bij je beeld van mijn volgens-jou-nazi haar!
Ik heb zelfs geen idee wat je oude wasquote:Op donderdag 26 november 2009 17:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Die is nieuw! Ik dacht dat je op de vorige gestemd had. Maar dit mag ook hoor!
"Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen." Een citaat van Voltaire, Frans schrijver en filosoof.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:04 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen idee wat je oude was
énig!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nog 1 keer, omdat het zo leuk is
Herr Flick: [to the tune of the Hokey Pokey] You put your right boot in, you take your right boot out, you do a lot of shouting and you shake your fists about. You light a little smokie and you burn down ze town, zat's vot it's all about. Ah, Himmler, Himmler, Himmler...
Oeh, clash of the reldels!quote:
What happened to sinterklaas zijn gezicht ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:03 schreef PM-girl het volgende:
O, en kan ik nog meedoen voor de crea-award![]()
[ afbeelding ]
Dat is gewoon de interpretatie van het idee gezicht, van een 3-jarige!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
What happened to sinterklaas zijn gezicht ?![]()
Dat mag toch welquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Aha! Ik dacht dat jij mee wilde dingen voor de Crea-Award en wilde je dus al bijna alsnog nomineren voor de grappigste ouder
Maahaar! Laat het Santa maar niet horen, dat soort woorden!quote:
Truiquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:27 schreef trui het volgende:Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Poppedein
quote:•Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten
JarnoOmdat je hier altijd over alles een mening hebt, maar thuis precies doet wat ik zeg.
Toch lijkt het net alsof je hier al langer rondzwerft.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef bodpa09 het volgende:
Yppy !!! Wat ontzettend aardig! En nope, volgens mij ben ik geen kloon.
Ja! Ik ben het ! Je herkent mijn kind toch wel !!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:39 schreef YPPY het volgende:
[..]
Toch lijkt het net alsof je hier al langer rondzwerft.Je bent toch niet toevallig een irl vriendin he? Kom er net achter dat een vriendin (die ik gewoon irl heb leren kennen, zonder internet, echt!!!) hier ook rondhangt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:40 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ja! Ik ben het ! Je herkent mijn kind toch wel !!!!
Alle stokheid op een gekje: da's wel apart. Hoe kwam je erachter?
EEEEEEH! Nu heb je ruzie met mij! sombie is lief en leuk en komt hier al heel lang.quote:
mijn knutsels lukken in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
EEEEEEH! Nu heb je ruzie met mij! sombie is lief en leuk en komt hier al heel lang.
Jij maakt stomme mutsen.![]()
Nouhou, modjes, ze pest me!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn knutsels lukken in ieder geval
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:39 schreef YPPY het volgende:
[..]
Toch lijkt het net alsof je hier al langer rondzwerft.Je bent toch niet toevallig een irl vriendin he? Kom er net achter dat een vriendin (die ik gewoon irl heb leren kennen, zonder internet, echt!!!) hier ook rondhangt.
Whahahaha, niemand gelooft me meer.quote:
nee hoor, zo ben ik helemaal niet!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:14 schreef YPPY het volgende:
[..]
Whahahaha, niemand gelooft me meer.En jij ging naar bed en je moet vooral niet lezen wat voor onzin ik allemaal heb geschreven overal.
Nu ga ik echt, echt, echt mijn tanden poetsen.
Je bent dan misschien voor de tweede keer nieuw hier, maar we zitten mooi wel in het verkeerde topic nutteloos bezig te zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:27 schreef nienepien het volgende:
[..]
nee hoor, zo ben ik helemaal niet!
dat die opmerking verkeerd gevallen was had ik wel gemerkt ja, maar dat ie je nog steeds zo dwars zat had ik niet zo verwacht. nogmaals mijn excuses, 't was maar een rare uitflap-associatie destijds! echt niet bedoeld om iemand zo te kwetsen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:20 schreef moussy het volgende:
Maar mn 'gechagerijn' past iig goed bij je beeld van mijn volgens-jou-nazi haar!
Bedankt voor deze twijfelachtige eer!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef Saffier het volgende:Reldel award Serpente Ik heb er speciaal voor teruggelezen omdat bijna iedereen het erover had Wat heb ik gelachen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
EEEEEEH! Nu heb je ruzie met mij! sombie is lief en leuk en komt hier al heel lang.
Jij maakt stomme mutsen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |