quote:Op donderdag 12 november 2009 09:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ben niet zo awarderig maar ik vind dat deze gewoon voor jou moet zijn. De liefde aandacht en passie die in jouw creaties zitten verdienen een award meer dan de inelkaargeflanste massa geproduceerde fröbelwerkjes die ik ook wel eens voorbij zie komen
Zo
Gewoon plaatsen! Al verander ik mn mening er niet doorquote:Op donderdag 12 november 2009 13:10 schreef innepin het volgende:
Zeg, als ik me bedenk dat ik nog nooit foto's heb gepost van m'n babykamertje toen het af was hè...
En Huup zegt dat ik dat alsnog moet doen..
Komt het dan heel erg over als lobbyen voor een stem of twee?
Ik ben miss sly nietquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:55 schreef Asyniur het volgende:
Categorie: Meningen over OUDers:De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? alle OUD-ers die niet in de ander categorieën genoemd zijn
Nietus, da's de mijnequote:Op donderdag 12 november 2009 14:34 schreef dutchie het volgende:
Och is het alweer zover?
*Spiekerdespiek*
Ik heb een stem!![]()
[..]
en een echte kleurdoos Geen-Award uiteraardquote:Op donderdag 12 november 2009 14:34 schreef dutchie het volgende:
Och is het alweer zover?
*Spiekerdespiek*
Ik heb een stem!![]()
[..]
Dat geldt voor mij precies zo.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:01 schreef dutchie het volgende:
Maar voor de serieuze noot: Ik ben hier zo weinig en kom binnenvallen als het mij uitkomt, ben totaal niet attent naar de veule lieve OUD-ers hier, geef bijna geen updates, heb eigenlijk nooit iets zinnigs te melden. Dus geen lobby hier en totale begrip voor de non-stemmen, maar meer een memo voor mezelf dat ik jullie niet zo moet verwaarlozen.![]()
Snapt u het nog?
Ja, foei zegquote:Op donderdag 12 november 2009 17:01 schreef dutchie het volgende:
Maar voor de serieuze noot: Ik ben hier zo weinig en kom binnenvallen als het mij uitkomt,
Het kon mijn reactie zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 17:01 schreef dutchie het volgende:
Maar voor de serieuze noot: Ik ben hier zo weinig en kom binnenvallen als het mij uitkomt, ben totaal niet attent naar de veule lieve OUD-ers hier, geef bijna geen updates, heb eigenlijk nooit iets zinnigs te melden. Dus geen lobby hier en totale begrip voor de non-stemmen, maar meer een memo voor mezelf dat ik jullie niet zo moet verwaarlozen.![]()
Snapt u het nog?
True, ik ga er eens even mijn best op doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:31 schreef YPPY het volgende:
Je kunt er gewoon categorieen bij verzinnen Groofsken, of meerdere mensen nomineren. Doe ik ook. Het gaat er toch om dat je eens lekker positief kunt zijn?
o daarom zet ik t ook hier neer, als tip voor volgend jaar ofzoquote:Op donderdag 12 november 2009 21:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als er dan niet meteen het stemtopic was geopend, had dat er nog best bijgekund. Er zijn toch elk jaar andere categorieën. Tis een beetje raar om ze er nu nog bij te schuiven denk ik.
of moeders die zelfs een tweede kind aandurvenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:37 schreef bodpa09 het volgende:
En de luctor et emergo award voor moeders die zichzelf hervinden na het krijgen van een kind.
Oke liefste user dan, hormonsterquote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef innepin het volgende:
Sorry hoor maar de liefste moeder? Dat vind ik echt te ver gaan. Net als het liefste kind ofzo, daar ga je toch niet over oordelen.
Wiesdatdanquote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Óf een award voor de grootste etterbak?
pms, sowwyquote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Oke liefste user dan, hormonster
Ik ben gewoon ook een lieve moeder ..quote:Op donderdag 12 november 2009 21:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik mis nog de
MILF award (voor t lekkerste wijf uiteraard of de beste jetsers, viev)
Ik heb die hele actie gemist, maar het klinkt héél interessantquote:Op donderdag 12 november 2009 23:53 schreef Ssserpente het volgende:
Wat lief, ik heb een paar mooiste-buik-stemmen! Pvoess, door jouw opmerking mis ik nu m'n buik nu ook ineens heel erg.
En een heleboel hormonsterstemmen!Dat grapje met die auto heeft me trouwens nog 1200 Euro gekost.
Niet alleen de bumper was kapot, maar de hele ophanging of zo... En een paar weken later stond in het dorpskrantje dat het hardhouten picknickbankje werd vervangen door een vandalismebestendig betonnen exemplaar.
Word ik nog uitgemaakt voor vandaal ook.![]()
Er staat nu idd een betonnen bankje. Daar wil je echt niet tegenaan rijden...
Ook!quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ook een lieve moeder ..
Ik sluit hier ook bij aan hoor, als ik ooit bezwangerd word zal ik mijn leven beteren...quote:Op donderdag 12 november 2009 17:01 schreef dutchie het volgende:
Snapt u het nog?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:35 schreef Noli. het volgende:
OUD-awards??
.......![]()
Campagne..............
*spit, graaf, schuif, duw.. plakt!*
[ afbeelding ]
Zo!
![]()
* freecell kijkt naar buikquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:36 schreef Noli. het volgende:
Ja maar jij bent wel errug lief en kan goed trampoline springen!
Als we dan toch aan het lobbyen zijn... Dan ga ik maar voor die hormonsteraward!quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb die hele actie gemist, maar het klinkt héél interessant
ik heb al gestemdquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Als we dan toch aan het lobbyen zijn... Dan ga ik maar voor die hormonsteraward!
Zwangerschap en geboorte deel 477
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
LovelyLady wat lief! dank je wel
Hahaha, zo herkenbaar, en ik ben nog niet eens zwanger (geweest)quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Als we dan toch aan het lobbyen zijn... Dan ga ik maar voor die hormonsteraward!
Zwangerschap en geboorte deel 477
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door cattie op 13-11-2009 16:38:43 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |