Ik vind die zwart witte boorden er veel te veel uitknallen bij nr 3. Net alsof je alleen een paar manchetten en een kraag draagt. (Ja je ziet ze niet, maar ik weet dat ze er zitten en dat is dan voldoende om niet aan te trekken voor mij. ;') )quote:Op donderdag 12 november 2009 07:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heeeel verschilend. Oh-oh vond het eerste hemd iets voor een clown en het middelste echt "te gay", Greys vond hemd 1 weer het leukst, ElisaB ging voor hemd 3, en zo waren er alleen maar uiteenlopende adviezen. Ik twijfel zelf tussen 2 en 3. 3 is me eigenlijk net iets te saai, maar is ook wel een heel mooi strak hemd. Alle 2 kopen vind ik net wat te duur momenteel
Goed punt... en zo werkt dat bij mij ookquote:Op donderdag 12 november 2009 07:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind die zwart witte boorden er veel te veel uitknallen bij nr 3. Net alsof je alleen een paar manchetten en een kraag draagt. (Ja je ziet ze niet, maar ik weet dat ze er zitten en dat is dan voldoende om niet aan te trekken voor mij. ;') )
Mogguhquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 07:49 schreef Bamba het volgende:
Heey MrS, ik vind de middelste trouwens het mooiste!!
Gewoon doen! Ik heb smaakquote:Op donderdag 12 november 2009 07:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat 'm gaat worden eigenlijk
ECHT?quote:
Whehe.quote:Op donderdag 12 november 2009 07:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Goed punt... en zo werkt dat bij mij ook(het is trouwens donkerblauw, niet zwart, maar punt blijft hetzelfde)
quote:Op donderdag 12 november 2009 07:54 schreef MrSubtle het volgende:
Ik denk toch dat ik eerst nog 300 andere winkels ga bekijken voor ik deze koop
quote:
Ik zou inderdaad zo doodmoe van mezelf worden.quote:Op donderdag 12 november 2009 07:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]het lijkt me gewoon zo kut als je zo moet winkelen
quote:
Zo beter?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |