Ik vind die zwart witte boorden er veel te veel uitknallen bij nr 3. Net alsof je alleen een paar manchetten en een kraag draagt. (Ja je ziet ze niet, maar ik weet dat ze er zitten en dat is dan voldoende om niet aan te trekken voor mij. ;') )quote:Op donderdag 12 november 2009 07:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heeeel verschilend. Oh-oh vond het eerste hemd iets voor een clown en het middelste echt "te gay", Greys vond hemd 1 weer het leukst, ElisaB ging voor hemd 3, en zo waren er alleen maar uiteenlopende adviezen. Ik twijfel zelf tussen 2 en 3. 3 is me eigenlijk net iets te saai, maar is ook wel een heel mooi strak hemd. Alle 2 kopen vind ik net wat te duur momenteel
Goed punt... en zo werkt dat bij mij ookquote:Op donderdag 12 november 2009 07:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind die zwart witte boorden er veel te veel uitknallen bij nr 3. Net alsof je alleen een paar manchetten en een kraag draagt. (Ja je ziet ze niet, maar ik weet dat ze er zitten en dat is dan voldoende om niet aan te trekken voor mij. ;') )
Mogguhquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 07:49 schreef Bamba het volgende:
Heey MrS, ik vind de middelste trouwens het mooiste!!
Gewoon doen! Ik heb smaakquote:Op donderdag 12 november 2009 07:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat 'm gaat worden eigenlijk
ECHT?quote:
Whehe.quote:Op donderdag 12 november 2009 07:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Goed punt... en zo werkt dat bij mij ook(het is trouwens donkerblauw, niet zwart, maar punt blijft hetzelfde)
quote:Op donderdag 12 november 2009 07:54 schreef MrSubtle het volgende:
Ik denk toch dat ik eerst nog 300 andere winkels ga bekijken voor ik deze koop
quote:
Ik zou inderdaad zo doodmoe van mezelf worden.quote:Op donderdag 12 november 2009 07:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]het lijkt me gewoon zo kut als je zo moet winkelen
quote:
Zo beter?quote:
Oh...Daarom ben ik dus altijd zo moe...?quote:Op donderdag 12 november 2009 07:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad zo doodmoe van mezelf worden.
Als iets goed is, is het goed. punt.
Ik heb geen PM, niet dat ik een meisje wil zijn, maar toch.quote:Op donderdag 12 november 2009 07:57 schreef MrSubtle het volgende:
Ik kreeg een PM, gericht aan de natte dozen club, waarin de aanhef was "dag meisjes"![]()
Snel hè, zo op de vroege ochtend.quote:
But you're just one of the girls right?quote:Op donderdag 12 november 2009 07:57 schreef MrSubtle het volgende:
Ik kreeg een PM, gericht aan de natte dozen club, waarin de aanhef was "dag meisjes"![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 08:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
But you're just one of the girls right?
Anyway... maar jullie vinden het hemd met de roze bloemetjes dus ook het mooist?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Whoehahahahaha.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Anyway... maar jullie vinden het hemd met de roze bloemetjes dus ook het mooist? [ afbeelding ]
Bwehehehe bitchfight in de damesclubquote:Op donderdag 12 november 2009 08:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja ja, en nu snel kusjes gevenquote:
Maar maar maar.....Ik bedoelde het juist positiefquote:Op donderdag 12 november 2009 08:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ja, en nu snel kusjes geven![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:08 schreef MrSubtle het volgende:
Best opvallend hoe weinig mensen quickquote gebruiken... Zou het gewoon niet bekend zijn, of zijn er andere nadelen waardoor mensen daar niet voor kiezen?
quote:Op donderdag 12 november 2009 08:08 schreef MrSubtle het volgende:
Best opvallend hoe weinig mensen quickquote gebruiken... Zou het gewoon niet bekend zijn, of zijn er andere nadelen waardoor mensen daar niet voor kiezen?
Je kunt quickquote aanzetten in de opties, waardoor je kunt quoten via het quick-reply veld beneden aan een pagina. Maar bijv Ll hierboven heeft die optie aan staan maar gebruikt 'm schijnbaar niet... ik vroeg me af waaromquote:
ochtendhumeurtje?quote:
Moest erom glimlachen, en nee hoofdpijn net als er iemand om m'n ogen duwtquote:Op donderdag 12 november 2009 08:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ochtendhumeurtje?
(meestal is er weinig waar mensen met een ochtendhumeur zo geirriteerd van worden dan van iemand die heel vrolijk vraagt "ochtendhumeurtje?")
Tuulijk, zeg het was nog donker bij jullie toen ik erlangs reed.quote:
Ah zo dus...Alleen een nadeel omdat ik de smiley codes niet uit m'n hoofd weet. Dan is uitgebreid reageren makkelijker voor mij.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt quickquote aanzetten in de opties, waardoor je kunt quoten via het quick-reply veld beneden aan een pagina. Maar bijv Ll hierboven heeft die optie aan staan maar gebruikt 'm schijnbaar niet... ik vroeg me af waarom
quote:
quote:
Ik gebruik hem wel vaker, en ik heb ook quickreply met alle smilie's aanstaan. Zo'n apart invoerscherm is helemaal niet handig.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt quickquote aanzetten in de opties, waardoor je kunt quoten via het quick-reply veld beneden aan een pagina. Maar bijv Ll hierboven heeft die optie aan staan maar gebruikt 'm schijnbaar niet... ik vroeg me af waarom
Hoe laat was dat?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tuulijk, zeg het was nog donker bij jullie toen ik erlangs reed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |